Op het moment zoeken ze juist nieuwe opvang voor een hoop dieren, omdat de initiatiefneemster ernstig ziek is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Ynske het volgende:
http://www.dierenstichtinghope.nl/index.htm
is dit misschien iets?
Dierenstichting Hope is opgericht met als doel
het opvangen van paarden en andere kleine dieren die verwaarloost, mishandelt of ziek zijn.
Tevens vangt Dierenstichting Hope paarden en andere kleine dieren op die elders
om wat voor reden dan ook niet (meer) terecht kunnen.
ik ga daar van de week eens een dagje meekijken
Ik neem aan dat Hara zulks al doet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Qwea het volgende:
Ik ga dit eens even mee naar de organisatie van vorig jaar nemenwanneer het gaat gebeuren en zulks
Ja, ezels. (Ooit wil er zelf twee)quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:26 schreef nokwanda het volgende:
http://www.ezelsocieteit.nl/ezelopvang-in-zeist
Ik gooi er even nog een idee in:
http://www.ezelsocieteit.nl/ezelopvang-in-zeist
En dan kunnen mensen geld doneren, of bijvoorbeeld een dag als vrijwilliger mee gaan helpen of zoiets.
Walk tha donkayyyy
Wrom? Je hebt mij toch!quote:
De organisatie vraagt altijd aan het betreffende doel wat er nodig is voor ze inzamelen en boodschappen doen van het geld, zodat er niets verspild wordt aan overbodige zaken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dierenthuis vond ik vorig jaar het perfecte doel, omdat het juist de honden en katten opving, die in reguliere asielen niet terecht konden. De kansarme, niet plaatsbare dieren.
Helaas lees ik dat Dierenthuis inmiddels is verwikkeld in een rechtzaak omdat hun buren willen dat de opvang daar zo snel mogelijk verdwijnt. Er is wel een lokatie in Almere goedgekeurd, alleen uit de site valt niet op te maken wat er nu nodig is om die verhuizing te realiseren. Ze zijn iig bezig met professionele fondsenwerving, dus erg kleinschalig komt het niet (meer) over.
Ontzettend pijnlijk dat die dieren daar weg moeten, dat geeft ze waarschijnlijk veel stress.
Nog los van de onzekerheid waar de eigenaren en vrijwilligers momenteel mee moeten leven.
Of ik met de nieuwe FOK! Asielaktie meedoe hangt af van:Ik moet het idee hebben dat het doel okay is: dat het zinvol is, dat het geld ten goede komt aan de dieren, en dat het zichtbaar is dat de dieren het goed hebben. Hoe mijn donatie besteed gaat worden als er spullen gekocht worden ipv geld gedoneerd. Ik snap dat het 'boodschappen doen' plezier oplevert, maar dan moet het wel zeker zijn dat het asiel/ de opvang er ook echt wat aan heeft. Het is erg van belang zorgvuldig met de donaties om te springen.
Ik denk trouwens ook dat het goed is de opbrengst van vorig jaar te vergeten, want anders is het een teleurstelling als er dit jaar 'maar' een paar duizend euro binnenkomt.
Terwijl daarmee ook heel veel goede dingen gedaan kunnen worden.
Tel jij in je eentje voor twee ezels?quote:
We hebben nog nóóit zomaar dingen gekocht, altijd eerst aan het asiel gevraagd wat ze nodig hebben en dat kopen we dan. Of niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dierenthuis vond ik vorig jaar het perfecte doel, omdat het juist de honden en katten opving, die in reguliere asielen niet terecht konden. De kansarme, niet plaatsbare dieren.
Helaas lees ik dat Dierenthuis inmiddels is verwikkeld in een rechtzaak omdat hun buren willen dat de opvang daar zo snel mogelijk verdwijnt. Er is wel een lokatie in Almere goedgekeurd, alleen uit de site valt niet op te maken wat er nu nodig is om die verhuizing te realiseren. Ze zijn iig bezig met professionele fondsenwerving, dus erg kleinschalig komt het niet (meer) over.
Ontzettend pijnlijk dat die dieren daar weg moeten, dat geeft ze waarschijnlijk veel stress.
Nog los van de onzekerheid waar de eigenaren en vrijwilligers momenteel mee moeten leven.
Of ik met de nieuwe FOK! Asielaktie meedoe hangt af van:Ik moet het idee hebben dat het doel okay is: dat het zinvol is, dat het geld ten goede komt aan de dieren, en dat het zichtbaar is dat de dieren het goed hebben. Hoe mijn donatie besteed gaat worden als er spullen gekocht worden ipv geld gedoneerd. Ik snap dat het 'boodschappen doen' plezier oplevert, maar dan moet het wel zeker zijn dat het asiel/ de opvang er ook echt wat aan heeft. Het is erg van belang zorgvuldig met de donaties om te springen.
Ik denk trouwens ook dat het goed is de opbrengst van vorig jaar te vergeten, want anders is het een teleurstelling als er dit jaar 'maar' een paar duizend euro binnenkomt.
Terwijl daarmee ook heel veel goede dingen gedaan kunnen worden.
Anders kom jij me toch wel helpen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tel jij in je eentje voor twee ezels?![]()
Die Strega kan nogal wat aan
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben nog nóóit zomaar dingen gekocht, altijd eerst aan het asiel gevraagd wat ze nodig hebben en dat kopen we dan. Of niet.
Ow, ik wil hem best een keer mee uit wandelen nemen, hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |