3 heeft gewoon de meeste voordelen:quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:44 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap niet wat er minder gezellig is aan 1 en 4 dan aan 2 en 3. Ik vind ze allemaal heel gezellig, mij maakt het dan ook niet veel uit of ik wel of geen plaatsje heb op 3. Ik slaap zelf liever op 4 ivm 24uurstent. De meesten die keihard '3' roepen zijn volgens mij nooit op een ander geweest..
WC-hokken zijn overal altijd open.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
3 heeft gewoon de meeste voordelen:
-24-uurs pleehok, dus 's nachts douchen en poepen
-net wat verder van de 24-uurstent dan 2, fijn voor de eventuele nachtrust
-net wat dichterbij de festivalingang dan 1 en 4
-doordat het pleehok continu open is, is er 's nachts net wat meer bedrijvigheid en gezelligheid op camping 3
-camping drie is voor bazen
lijkt me duidelijk
Ook goed. Stond alleen de eerste twee keer op een andere camping, ik weet het allemaal niet meer zo goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De wc's zijn overal 24 uur per dag open. De douches op 3 en 5.
Ach, even naar 3 wandelen, daar is het toch gezelligquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zou natuurlijk wel knap achterlijk zijn om de wc's te sluiten op campings waar toch duizenden mensen zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat mensen dan eerder geneigd zullen zijn de bosjes op te zoeken die dichter bij zullen zijn dan camping 3.
Ik neem ook altijd meerdere vuilniszakken mee naar Lowlands. Maar omdat de wc's gewoon de gehele dag open zijn, gebruik ik ze zelden voor dergelijke doeleinden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
FOK heeft mij geleerd dat een vuilniszak ook een alternatief is voor de Lowlander.
Vergeet de Bar-le-duc pakken niet. Flessen pis trouwens niet verwarren met wodka-Red Bull!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
FOK heeft mij geleerd dat een vuilniszak ook een alternatief is voor de Lowlander.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd meerdere vuilniszakken mee naar Lowlands. Maar omdat de wc's gewoon de gehele dag open zijn, gebruik ik ze zelden voor dergelijke doeleinden.
Sowieso wel, of de wc's nou open zijn of niet...quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat mensen dan eerder geneigd zullen zijn de bosjes op te zoeken die dichter bij zullen zijn dan camping 3.
Klopt. Maar als er slecht weer voorspeld wordt, doe ik mijn kleren altijd al in plastic vuilniszakken. Dan blijft de boel tenminste droog in de rij of in een eventueel lekkende tent.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens zelf mee te nemen joh, ze delen die dingen uit bij de ingang. Scheelt weer bagage.
Daar heb je ervaring mee?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Vergeet de Bar-le-duc pakken niet. Flessen pis trouwens niet verwarren met wodka-Red Bull!
Min of meer. Een aantal jaar geleden nam ik altijd een paar colaflessen gevuld met 50/50 wodka-Red Bull mee (moet er nu niet meer aan denken). 's Nachts heb ik uit luiheid een keer in mn voortent een lege fles vol gepist. De volgende ochtend bleek dat het exact dezelfde kleur had als de wodka-Red Bull die er naast lag, en ook de geuren ontliepen elkaar weinig. Uiteindelijk wel de juiste fles gekozen, maar de eerste slok was een beetje spannend.quote:
Er zijn genoeg mensen die plekken vrij proberen te houden. Maar ga er vanuit dat er genoeg mensen toch zullen proberen die plek in te nemen. Dit doen ze tot in de late uurtjes, een party tent eroverheen zetten of asociaal languit gaan zitten heeft het meeste nut.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Einstijn het volgende:
een lowlandsnoob hier,
is het toegestaan / gedoogd / asociaal om donderdag alvast wat plek te reserveren op camping 2/3/voor vrienden die op vrijdag pas komen? of doen meer mensen dat?
beetje lullig als wij plek hebben en die vrienden er dan net niet meer bij passen natuurlijk :p
weet iemand trouwens +- hoelaat de pendelbussen vanuit 't harde gaan rijden op donderdagmiddag ?
thx in advance!!
Je ziet elk jaar wel een paar mensen die het proberen. altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:29 schreef Cyclonist het volgende:
Vorig jaar stonden er een paar meiden op donderdag met stukken afzet-lint een plek vrij te houden, maar na een kwartier gaven ze het al op
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Einstijn het volgende:
een lowlandsnoob hier,
is het toegestaan / gedoogd / asociaal om donderdag alvast wat plek te reserveren op camping 2/3/voor vrienden die op vrijdag pas komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |