7 is ook wel goed en 1 is ook nog wel te doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:39 schreef julian6 het volgende:
camping 5 is echt de beste
vooral NIET naar camping 2 of 3 gaan, die zijn het allerkutst
Dit. Ik hoorde dat daar de meeste diefstallen zijn en veel 40+. Niet echt gezellig dus. Net voor of net na de brug, daar moet je wezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:13 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
7 is ook wel goed en 1 is ook nog wel te doen.
2 en 3 zijn kut ja, vooral 3 is waardeloos. De mensen die 3 zeggen proberen je gewoon te misleiden, te flauw
Ik sta op 3 trouwens.
Het gaat jullie niet lukken, 2 en 3 gaan toch weer stampvol staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dit. Ik hoorde dat daar de meeste diefstallen zijn en veel 40+. Niet echt gezellig dus. Net voor of net na de brug, daar moet je wezen.
Je kan anders nog altijd in de houtwal gaan staan. Moet je wel een oud tentje meenemen, want ik en vele anderen staan er dan ongetwijfeld met de zatte hasses tegenaan te zeiken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Het gaat jullie niet lukken, 2 en 3 gaan toch weer stampvol staan
velden omringt met bomen en op de meeste ook in het midden een paar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef Lips het volgende:
*Lolandsnewby meldt zich*
Zijn de campings allemaal echt open vlaktes of zijn er ook nog wel bomen dat je een beetje uit de zon kan staan? Vorig jaar op Werchter waren we toch wel erg blij dat de tent wat schaduw had met die 30+ graden
Vergeet het maar. Om 8 uur lig je alweer buiten de tent vanwege de brandende zonquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef Lips het volgende:
*Lolandsnewby meldt zich*
Zijn de campings allemaal echt open vlaktes of zijn er ook nog wel bomen dat je een beetje uit de zon kan staan? Vorig jaar op Werchter waren we toch wel erg blij dat de tent wat schaduw had met die 30+ graden
Ik vond het wel goed werken als wekker hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:58 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Om 8 uur lig je alweer buiten de tent vanwege de brandende zon
Zo jij begint ook eindelijk een beetje badass te worden!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef Mr.DD het volgende:
Ik denk dat je toch het meest geniet met een plaatje op camping 7. Rust, liefde, muziek, mensen! Neem vooral een grote lading harddrugs mee, zijn ze heel soepel mee daaro! Vuurwapens: van harte welkom.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
aanstellerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef JvS het volgende:
Alle campings zijn wel prima. Heb nu twee keer op camping 5 gestaan en dat bevalt me prima. Kluisje erbij, daar wat warnere kleren en eventuele andere benodigdheden in weg stoppen en op de camping lekker kunnen pitten en 24u kunnen douchen. Ideaal
Wat je in elk geval NIET moet doen is aan het begin van camping 2 of camping 3 gaan staan. Klinkt gaaf, maar die 24u tent gaat er voor zorgen dat je gewoon NIET gaat slapen. Ook niet met oordopjes (ervaring, halve nacht volgehouden, dronken verhuisd naar andere plek).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |