Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij weet dus niks van de mailtjes van Steve Jobs, of überhaupt van een iPhone of iPad.
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.
Doe niet alsof je alles weet..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namenquote:
Volgens mij snap jij niet dat ik gewoon even een afkorting gebruikte.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namen.
En een iMac is ook een iMac.
Je snapt het niet echt he?
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
Hehe ik ook zwart. Wit en zilver is gay.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef joepie91 het volgende:
Zwart
[..]
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...![]()
Alsof ze hebben geprobeerd een ander OS na te maken en daar half in gefaald zijn. Nou weet ik niet hoe Android er precies uitziet, maar ik hoop dat dat een echte is... zeker na het gedoe met de Ding Guo ipv Dingoo bij Focalprice ben ik daar erg voorzichtig met het bestellen van "Chinese merkproducten"
EDIT: En hij mist een knop in het midden onder het scherm. Fake, lijkt me.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over het ontbreken van een fysieke button onder het scherm, en een compleet andere kleurstelling en design van de behuizingquote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Er staat Android 1.5, maar je ziet op het scherm een Microsoft Office-logootje ja, en het ziet er niet uit als de stock 1.5 OS, of een bekende skin erover, dus het kan nog wel eens vervelend uitpakken ja.
ik heb de mijne via ownta.com besteld en is onderwegquote:Op zondag 27 juni 2010 10:59 schreef Michael-H het volgende:
Inderdaad, die 'Apad' van focalprice lijkt me niet helemaal fris, alhoewel hij ook HDMI heeft. Heb 'm toch maar gecancelled en ergens anders besteld.
De moonse e7001 is de echte. Maar als ik em heb, zal ik wel wat schrijvenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
Terugsturen? (Is naar de UK) Of gewoon verkopen op Ebay...quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
Die controllers zien er net zo uit als echte Nintendo controllers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef kloink het volgende:
vandaag wii controller + accu's , nieuwe lading ipod hooftelefoontjes binnen van http://www.buyincoins.com/. Heeft er 7 dagen over gedaan!!
Prima verpakt net als alle andere shops..
Verdient plaatsje in het lijstje al zeg ik het zelf.
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik zit erover te denken om deze te bestellen..
http://item.taobao.com/au(...)9f403aa3936aadfc.htm
Denk het ook inderdaad..quote:Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef Berend. het volgende:
[..]
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..
Denk dat je je geld dan nog beter aan een goed doel kan geven. :pquote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad..
Daarom, zal ik de gok wagen...?
Qua uiterlijk zo is ie niet van echt te onderscheiden..
Maar dat zegt nie zoveel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |