Zo, da's lang... Is dat met of zonder plaspauzes?quote:Het concert in de Heineken Music Hall duurt nog ruim 5 maanden!
Weheheh!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Zo, da's lang... Is dat met of zonder plaspauzes?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Zo, da's lang... Is dat met of zonder plaspauzes?
Dat is best wel geniaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:30 schreef arucard het volgende:
http://www.cbs.com/late_night/liveonletterman/gorillaz/video/
![]()
Laat antwoord, maar simpelweg, een tegenvallende kaartverkoop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef VancouverFan het volgende:
Ik zie dat de hele tour is omgegooid, de engelse data in september zijn verplaatst en ze beginnen nu in Amerika.
Weet iemand waarom dit is?
Dat lijkt mij inderdaad zo vetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:43 schreef Melodicloud het volgende:
Gewoon een stage invasion mang! Heb ik nodig om me geslaagd te voelen in het leven; een Gorillaz stage invasion, even jammen met Damon on stage haha.
Wel apart, lijkt me ook erg onhandig qua logistiek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:43 schreef Melodicloud het volgende:
Ik kan dus ook niet meer naar Amsterdam, omdat ze die Londen data er omheen hebben gepland (14 nov - Londen, 15 nov - Adam, 16 nov Londen).
Hier interesse, heb gePMdquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:43 schreef Melodicloud het volgende:
Echte voorprogramma's.Heb ook gelezen dat NERD ook een paar UK dates gaan doen...
Iemand trouwens nog interesse in 2 Adam kaarten? Een vriendin met wie ik naar Londen ga kan dus (ook) niet naar Amsterdam...
quote:Leuk, krijgen we nog wat spul van de la soul zelf te horenOp maandag 25 oktober 2010 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
voor 15 november:
Line-up:
18.30 Deuren open
19.15 Little Dragon
19.55 De La Soul
20.45 Gorillaz
quote:Ik moet de volgende ochtend om 6 uur opstaan. Dan maar in de trein naar school slapenOp maandag 25 oktober 2010 09:56 schreef BoerBert het volgende:
Kut, blijk ik 15 november 's avonds naar school te moeten
quote:Ik moet elke dag om 6 uur opstaan.Op maandag 25 oktober 2010 11:13 schreef brtausi het volgende:
[..]
Ik moet de volgende ochtend om 6 uur opstaan. Dan maar in de trein naar school slapen
quote:Spijbelen?Op maandag 25 oktober 2010 09:56 schreef BoerBert het volgende:
Kut, blijk ik 15 november 's avonds naar school te moeten
quote:Spijbelen voor een toets lijkt mij niet zo'n goed plan
Yeh! De La Soulquote:Op woensdag 3 november 2010 13:24 schreef kreuk050 het volgende:
Jammer dat je vrienden niet meekunnen, wij gaan met z'n 4'en, lekker vroeg aanwezig. Wordt echt gaaf hoop ik!
Ik vind het album 3 Feet High and Rising de best. Later zijn ze ook wat minder vrolijke hiphop gaan maken. Ze zijn in ieder geval geniaal.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:00 schreef kreuk050 het volgende:
Ja is dat cool?? De La Soul, kan je me een cd noemen die ik moet downloaden van hun om ff te luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |