SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Believe it or not, Florence managed, despite being famously awful, to sell out an entire concert at Carnegie Hall. She had many admirers (among them Enrico Caruso). This has to be heard to be believed. As a particular point of interest, after she recorded this song, she told the sound engineer that no second try was needed as it was perfect. See for yourself.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:
@Tezz dan nog maar wat ierse muziek om mee wakker te worden![]()
Oh daar houd ik wel van ! Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:
@Tezz dan nog maar wat ierse muziek om mee wakker te worden![]()
Daar heb ik dus ook last van. Normaal begint een paar weken voor de vakantie echt komkommertijd op het werk, maar nu werk ik dubbele uren op het moment. En de drukte is voorlopig nog niet voorbij.... Hopelijk kom ik over vier weken niet helemaal gestressed op de camping aan, haha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Voor het eerst sinds tijden weer sporten, ojee!Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!
Fijne dag allemaal!
Ha, bij jou ook al!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!
Dit nummer zit ook in die collectiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh leuk! Wij hebben gister ook naar The Dubliners zitten luisteren (mee zingen)
![]()
live in carre!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit nummer zit ook in die collectieCD: The Best Of The Dubliners
Oeh lekker! Ik haal ze nog wel eens voorgesneden bij de toko, die kan je zo weghappen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boodschappen zijn binnen. Heb voor het eerst een hele ananas gekochthoop dat ik hem geslacht krijg. Leek me lekker op de bbq met wat honing/suiker en dan met een bolletje vanilleijs als toetje
(andere tips zijn welkom btw)
Ja ik ben heel benieuwd. Heb er ook maar zo'n snijder bij gekocht, maar weet nog niet of ik die eigenlijk wel nodig hebquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:39 schreef kaasplankje het volgende:
Morning!![]()
[..]
Oeh lekker! Ik haal ze nog wel eens voorgesneden bij de toko, die kan je zo weghappen.
Door de midden en dan ieder helft in 4en bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en gewoon in 8 partjes snijden en dan pas het vruchtvlees uit de schil snijden
Ja jufquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Door de midden en dan ieder helft in 4en bedoel je?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgenhoe is het met iedereen?
Hier wel goedGister nog bij die buurjongen geweest. Daar tot 2 uur gezeten ofzo, viel bijna in slaap en toen heeft ie mij heel sneaky half in z'n bed gekregen
Wel weer eruit gegaan, maar viel echt bijna in slaap.
Oeeh ja Parkpopquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Morgen ParkpopGaan we nog eens gezellig wat CUL-lers meeten
Ik heb echt al twee weken niet gerend en ook daarvoor holde mijn conditie achteruitquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:46 schreef freecell het volgende:
En DE netjes
Ik ren niet met dit weerIk heb er echt alleen midden op de dag tijd voor en dan is het me gewoon te warm
Volgens mij Lay, FF en Aure en ondergetekende uiteraardquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt al twee weken niet gerend en ook daarvoor holde mijn conditie achteruit![]()
PdeHoog, leuk, wie gaan er allemaal naar Parkpop?
Parkpop? Veel plezier en zwaai even naar mijn vriendinnetje die daar ook rondwandeltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Morgen ParkpopGaan we nog eens gezellig wat CUL-lers meeten
Ik zal naar alle vrouwtjes zwaaienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Parkpop? Veel plezier en zwaai even naar mijn vriendinnetje die daar ook rondwandelt![]()
Klinkt leuk Laydina! Ik heb nooit leuke buurjongens gehad
Dankjewelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zal naar alle vrouwtjes zwaaien
ik ook niet, weet ook niet of dit wat is, maar tis wel gezellig voor nu
Rammstein? Dimmu Borgirquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef cybermans het volgende:
Bovenbuurman is weer flink nederlandse bagger aan het draaien en niet te zacht ook... krijg zin om ff flink muziek aan te zetten (DP, CCR, PF, etc)
Oe....goed planquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:57 schreef cybermans het volgende:
ik begin maar Jimmy Hendrix - Voodoo Child![]()
Feuerfreiquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:15 schreef freecell het volgende:
Hm, twijfelmomentje. Heb een vrij half uurtje en daarin kán ik in principe een buidelsling maken
Waar wacht je op, dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:50 schreef freecell het volgende:
Ik . Wil. Mijn. Pakje
22e als het goed is opgestuurd uit België... Zou hier nu toch wel mogen zijn?
Ja, op een draagdoekquote:
Zalig gewoon! Ik kreeg halverwege de steps-les gewoon opeen zo'n boost, alsof letterlijk mijn bloed weer begon te stromen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar wacht je op, dan?
Dude, lekker joh!
O wat erg is dat hè? Ik doe het ook in porties.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. 10 van 30 rapporten zijn klaar. Even pauze en op naar de volgende 10. Wat een rot werk is dat toch. Wordt altijd duizelig van de concentratie
Wij hebben het nu ook 2x gemaakt met dit recept voor op de BBQ. Heerlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boodschappen zijn binnen. Heb voor het eerst een hele ananas gekochthoop dat ik hem geslacht krijg. Leek me lekker op de bbq met wat honing/suiker en dan met een bolletje vanilleijs als toetje
(andere tips zijn welkom btw)
He bah dudequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
O wat erg is dat hè? Ik doe het ook in porties.
Ik heb nog 16 tentamens en portfolio's liggen en ik moet mijn eliteklasje voor volgend jaar nog selecteren (= 29 motivatiebrieven en een opdracht beoordelen).Ik steek mijn kip nog even in het zand.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:30 schreef Duderella het volgende:
Ik steek mijn kip nog even in het zand.
Die zwarte met SCTLNDquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb een shirt gewonnen met een prijsvraag.
Win een van deze originele WK t-shirts!
Grts Glfrquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb een shirt gewonnen met een prijsvraag.
Win een van deze originele WK t-shirts!
Gewoon buiten. het was maar 1 klein wolkje hoor.quote:
Hij raakt hem niet eensquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:02 schreef golfer het volgende:
Oh nog even over die wedstrijd van gisteren waarbij een Chileen een gele kaart kreeg vanwege het op de hiel trappen van Torres. Hoe doorzichtig kan bij nader inzien een schwalbe zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben net even naar de markt op t dorp, sta ik te pinnen komt er een oud omaatje langsgeschuifeld van 80 jaar oid, zegt ze in ´t voorbijgaan: "Handen omhoog! Hier met je geld!"
Je mag wel wat zon van mij hebben, damn wat is het warm buitenquote:
Ik ben net even naar de markt op t dorp, sta ik te pinnen komt er een oud omaatje langsgeschuifeld van 80 jaar oid, zegt ze in ´t voorbijgaan: "Handen omhoog! Hier met je geld!"
Eh huh whutquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef Sarabi het volgende:
Je mag wel wat zo'n van mijn hebben, damn wat is het warm buiten
quote:
Ik zeg: de onzichtbare man met de hamerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:02 schreef golfer het volgende:
Oh nog even over die wedstrijd van gisteren waarbij een Chileen een gele kaart kreeg vanwege het op de hiel trappen van Torres. Hoe doorzichtig kan bij nader inzien een schwalbe zijn:
[ afbeelding ]
Heb je aangifte gedaan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
De scheids had hem al weg moeten sturen en maakt van dit moment gebruik om hem alsnog weg te sturen.quote:
Whehquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Zo, 20 rapporten klaar, nog 10 te gaan.. morgen.. of overmorgen..
Ik ga zo heerlijk mijn boek er bij pakken en in de tuin zitten/liggen (stretchertje testen!)
Ik kan je slechts heel veel liefde geven. Geluk moet je zelf creëren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:25 schreef Duderella het volgende:
Golfer, jij wint best vaak wat volgens mij! Doe mij eens een portie geluk? Ik wil een Grolsch Cool-ding.
Heel even 10 minuten op het balkon in de zon gezeten. Mij veel te warm. Lekker weer naar de koelte hier binnen mijn weekendkrant met bijlages lezen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Iedereen van t zonnetje aan het genieten?
De hele ochtend buiten zitten leren, nu vind ik het te warmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Iedereen van t zonnetje aan het genieten?
Vanmorgen welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
hi! P.: er zijn ook gezonde dingen te koop toch? Kaas: whaha te gekke omaSun: suc-6 nog met de laatste 10 rapporten, bijna klaar! Ik heb om 17.30u repetitie in Den Haag voor Parkpop (half uurtje maar) en daarna ga ik met een vriendin uit eten in Kijkduin en nog ffies stappen daarna in Scheveningen
tas is al ingepakt voor vanavond en morgen op Parkpop. Heb wel zin om het festival te openen
(op het Vestia Jong podium dan). Iedereen van t zonnetje aan het genieten?
TMFawards zijn die buiten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:39 schreef Laydina het volgende:
Zow net heel lekker in het zonnetje op m'n balkon gezeten
zometeen naar de tmfawards.. tis heerlijk weer en met een muziekje zal het vast goed vertoeven zijn in het gras
nee mn neefjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:18 schreef borisz het volgende:
Suarez 1-0
hehe, eindelijk goedkope aardbeien bij jouquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:
Zo net voor het eerst van me leven van terras grswitched omdat de bediening niet kwam. Te idioot voor woorden met dit weer zo weinig personeel. Nog wel ff een kilootje aardbeien voor 2 EUR gescoordbegin zo waar ook een kleurtje op te lopen
Erg jammerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
2e tie break ook naar Mathieu helaas..
Over jouw nichtjes had B. vannacht nog een hele rare droom. Ik mocht van een boot vol mooie jonge Koreaanse meisjes er eentje uitzoeken om te adopteren en ik kon maar niet kiezen volgens haar.quote:
We geven Braam wel op voor de vierdaagsequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hup
10 km speedmarsen met volle bepakking
echt wel, morgen even in de blender denk ik met wat sinnaasappelsap en ijs (of maybe dat ik dat sap even invries)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe, eindelijk goedkope aardbeien bij jou
Ja. Hopelijk geen verlenging, want ik heb trek.quote:
Alle mannen zitten hier voetbal te kijken en de vrouwen buiten te kletsenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk geen verlenging, want ik heb trek.
dat is toch zonde.... een entrecote hamburgerquote:Entrecotes: snij heel fijn of maal in de keukmachine tot grof gehakt....
Niet al te veel dit keer. We zijn maar met z'n tweetjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, uit gedut. Ik ga een garnalen aan spiezen rijgen en de kip blokjes ook..![]()
Wat hebben jullie allemaal te bbq'en Golfer?
Ik ben geen fan meer van de AH sinds een tijd. Bij de dagelijkse recepten zit weinig waarvan ik denk dat is nu lekker.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef cybermans het volgende:
In allerhande staat een recept waar ik het niet zo mee eens ben...
[..]
dat is toch zonde.... een entrecote hamburger
Ik ben net begonnen aan dat laatstequote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef golfer het volgende:
Niet al te veel dit keer. We zijn maar met z'n tweetjes.
Wat knoflook kipspiezen, gemarineerde lamsspiezen, biefspiezen ,een gemarineerd lamshaasje en wat in knoflook gemarineerde gamba's.
Verder gewoon een lekkere salade erbij en natuurlijk wat drank.
Lekker.quote:
damm..... 10km met volle bepakking is wel echt....like...ernstig zwaar ofzo, das echt niet grappigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hup
10 km speedmarsen met volle bepakking
arme hondquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:29 schreef cybermans het volgende:
MUHAHAHAH
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_vs._vuvuzela.html
pwned
en dat moet ons beschermen als de navolgelingen van kim jong-il via Scheveningen ons land binnen vallenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
damm..... 10km met volle bepakking is wel echt....like...ernstig zwaar ofzo, das echt niet grappig
Waarom zou je van username willen veranderen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef flying-dutchman het volgende:
Aagenzien ik niet van nickname kan veranderen
cybermans -> flying-dutchman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef flying-dutchman het volgende:
Aagenzien ik niet van nickname kan veranderen
cybermans -> flying-dutchman
denk gewoon die s erbijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welkom![]()
ff wennen aan je naampie heur
Ik ook, maar ja..andere naam nemen helpt dan ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef flying-dutchman het volgende:
omdat ik cybermans een beetje beu ben
ik zat er al op te wachten... en wist gewoon dat jij het zou doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja..andere naam nemen helpt dan ook niet.
Ik kop de makkelijke voorzetten graag in.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:42 schreef flying-dutchman het volgende:
ik zat er al op te wachten... en wist gewoon dat jij het zou doen
komt ervan als je midden in de nacht op staatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
eten was lekker, nu wat house kijken en niet te laat slapen want ik ben zo MOE echt niet normaal meer....
werd uit mezelf wakker om kwart voor zevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
komt ervan als je midden in de nacht op staat
en je ging om 6 uur opstaan om te gaan hardlopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
werd uit mezelf wakker om kwart voor zevenoh kwart over 6 lijkt mij een prima tijd, zeker met deze temperaturen
Om 8.00 dreef ik mijn bed uitquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
werd uit mezelf wakker om kwart voor zevenlijkt mij een prima tijd, zeker met deze temperaturen
nee had gisteren al besloten om mijn wekker een uurtje later te zettenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en je ging om 6 uur opstaan om te gaan hardlopen
middagdutje is heerlijk idd als t warm is, ventilator zachtjes aan en knorren maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Om 8.00 dreef ik mijn bed uit. In de zomer verplaats ik mijn uurtjes slaap gewoon naar de middag.
*kuch* siesta *kuch*quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
middagdutje is heerlijk idd als t warm is, ventilator zachtjes aan en knorren maar
ijsblokjes van sinaasappelsap of bevroren aardbeien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik wil morgen aardbeien en jus d'orange (pak) gaan mixen in de blender maar voor de frisheid wil ik er toch wat ijs bij. Wat zouden jullie doen
wat bevroren aardbeien
ijsblokjes van sinaassappelsap
mixen en dan losse ijsblokjes erbij
Lekker bij een touretappe om 14.00 in slaap vallen en om 16.00 wakker worden als de sprint begint te vormenquote:
zolang er geen leuke ontsnappingen zijn geweest, mis je idd nietsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker bij een touretappe om 14.00 in slaap vallen en om 16.00 wakker worden als de sprint begint te vormen.
BIj de bergritten kijk ik vanaf het begin tot eind idd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zolang er geen leuke ontsnappingen zijn geweest, mis je idd niets
Ah, je hebt dat receptje dat ik had geplaatst gebruikt? Lekker he?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat was het toetje lekker zeg!Voor herhaling vatbaar. Gegrilde ananas (tevoren gemarineerd in grand marnier en bruine suiker) met vanille ijs en een halfje passievrucht ter garnering!
Ik zeg niet dat ik het niet kanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
en dat moet ons beschermen als de navolgelingen van kim jong-il via Scheveningen ons land binnen vallen
alleen omdat ik niet vaak genoeg online benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten... en wist gewoon dat jij het zou doen
Tokkie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:44 schreef TAV74 het volgende:
Ouderwets buiten WK kijken, heerlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vinden wij ook, maar de credits gaan geheel naar onze buurman. Die gast grenst aan 4 tuinen kwam spontaan melden dat hij de coniferen die er eerst stonden eruit ging halen en deze afscheiding ging neerzetten. Ik wilde al instemmen om mee te betalen, maar dat wilde hij niet eens, hij kwam het alleen melden. vette verbeteringquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind jullie afscheiding/schutting leuk met die stenen![]()
Lekker strak en weer eens wat anders dan die O.D. van klimop die wij hebben(en langzamerhand het hele huis aan het opvreten is
)
Deze stond gewoon nog in de garage, is onze oude slaapkamer tvquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:00 schreef borisz het volgende:
Onze TV naar buiten nemen gaat niet zo heel makkelijk
OKquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze stond gewoon nog in de garage, is onze oude slaapkamer tvTv uit de woonkamer naar buiten is nogal omslachtig
Is het echt geen probleem?quote:
Nja niet helemaal. Ik heb geen ingekookt goedje gemaakt vooraf bij gebrek aan sinaasappelsap. Maar ik had nog wel een mini-flesje grand marnier dus dat heb ik er gewoon over gesprenkeld met wat suiker. Smaakte erg goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, je hebt dat receptje dat ik had geplaatst gebruikt? Lekker he?
Grand Marnier is sowieso wel lekker bij toetjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja niet helemaal. Ik heb geen ingekookt goedje gemaakt vooraf bij gebrek aan sinaasappelsap. Maar ik had nog wel een mini-flesje grand marnier dus dat heb ik er gewoon over gesprenkeld met wat suiker. Smaakte erg goed
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Grand Marnier is sowieso wel lekker bij toetjes.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
Lange dag bij de zaak van Ingvar Kamprad Memo?
Vandaar die hoofdpijn en vermoeidheidquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
en is ook heel benauwd bij de balies, geen airco ofzo
Jij komt de nacht dus wel door.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:31 schreef z80 het volgende:
en weer terug.
een ananas en fles whisky (Glenfiddich 12y)
het was de bedoeling de fles morgen pas open te maken.quote:
Was je weg dan?quote:
Die grammaticale fout van Aldith Hunkar op je Twitter RT was echt tenenkrommendquote:
Vond je het niet akelig stil rond mijn user dan vandaag?quote:
Ik heb me vermaakt jaquote:
Beequote:
Hiquote:
is het nog drukker geworden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en is ook heel benauwd bij de balies, geen airco ofzo
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Was draaien doet de machine toch?![]()
Wij hebben een Old Pultney voor ons staan.
Daar heb ik bij onze lokale G&G nog even naar gezocht, maar die had hem niet en ik had geen zin om helemaal naar Haarlem naar de Mitra te gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Was draaien doet de machine toch?![]()
Wij hebben een Old Pultney voor ons staan.
2x suikerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo lekker een beker optimel en een schaaltje aardbeitjes
Ah, onze MPS-user is er weer. Moet er wel aan wennen hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
oh ja ik ging aardbeien invriezen
Zacht en ziltig. Hoe langer ik hem proef, hoe ziltiger hij wordt. Best lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar heb ik bij onze lokale G&G nog even naar gezocht, maar die had hem niet en ik had geen zin om helemaal naar Haarlem naar de Mitra te gaan.
Hoe smaakt ie?
Optimel is niet gezoet met suikerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2x suiker![]()
![]()
Ik kan morgen weer een paar aardbeitjes oogstenNu hou ik eigenlijk helemaal niet zo van aardbeien, maar deze zijn lekker klein en zoetig en uit eigen tuin. Dus ik eet ze gewoon lekker op
Nee nog niet! Ik PM je die van mij meteen ff!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
HiHad jij mijn mobieltje al? Voor morgen?
Nu nog in zijn glasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zacht en ziltig. Hoe langer ik hem proef, hoe ziltiger hij wordt. Best lekker
Maar hij zit wel in jou hoek schat ik zo in![]()
![]()
Hap niet zo als Tokkie wat roeptquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
Optimel is niet gezoet met suikerEn aardbeitjes bevatten de minste hoeveelheid koolhydraten / suikers van alle vruchten
maar het hangt ervanaf of ik die aardbeien ga eten....de doos staat al een paar dagen in de koelkast en ik hoop dat ze nog goed zijn
![]()
Logisch hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:23 schreef Aure het volgende:
En Bluezz, het gaat wel hoorHeb vandaag gewerkt en mn collega/bazin was heel lief
Maar zij is ook tevens een goede vriendin van de familie (en een beetje mn tweede mama
) dus ze weet ook wel hoe ze met me om moet gaan
Drnet op de verjaardag van mn nichtje was het heel even slikken om mn cutie achterneefje te zien, hij scheelt maar een maandje met t prulleke, en hij kroop zo lekker rond en hij was zo supercute
En toen dacht ik even, shitt, zo had prulleke ook moeten rondkruipen nu
Maargoed, ik merk dat ik t wel goed aan t verwerken ben (de eerste shock enzo), ik ga niet meer huilen als ik t er over heb. Dat is wel fijn want ik wil niet dat ik straks telkens weer emo ben als ik weer met haar afspreek, dat kan ze echt niet gebruiken
Maar het zit wel heel erg in mn hoofd en het doet echt pijn op een andere manier (dan fysieke pijn dus)...
Waarom is je naam andersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
oh ja ik ging aardbeien invriezen
omdat ik cybermans al een beetje te lang heb (jaar of 15). Deze naam heb ik op andere plekken al, dus nu hier ookquote:
Wie gaat er dan ook in pak zitten lullen over voetbalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:27 schreef flying-dutchman het volgende:
wat zit dat pak van bogarde SLECHT
Ahhh okequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat ik cybermans al een beetje te lang heb (jaar of 15). Deze naam heb ik op andere plekken al, dus nu hier ook
(vlieg graag enzo, was vorige week net 2,5 week terug uit turkije toen ik alweer naar de VS ging voor vakantie)
Juf!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zacht en ziltig. Hoe langer ik hem proef, hoe ziltiger hij wordt. Best lekker
Maar hij zit wel in jou hoek schat ik zo in![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Juf!![]()
Als ik zo her-en-der de smaakervaringen lees denk ik ook dat ik hem wel lekker zal vinden.
Dat is wat ik overal lees. Dat je eerst even wennen moet en dat de smaak daarna beter wordt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef TAV74 het volgende:
Old Pulteney is officieel goedgekeurd. Bevalt na een paar nipjes steeds beter
Sea of Love, Mascara Klodder.....quote:
Musequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ze bij GB geen overzicht geven, nu dus 100 nummers van Muse achter elkaar
collega tokkiesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef kaasplankje het volgende:
Wij zaten met de buren op de kade buiten te zuipen met de muziek hard aan en alle buurtkinderen erbij en toen kwam de pliesie vragen of de muziek zachter kon want de buren hadden geklaagd
Meen je dat?quote:
Nou ja, dat lees ik dan gewoon steeds als 1 naam hoorquote:
Meen ik zeker ja, gasten hebben echt geweldige CD's gemaakt. Maar ik snap dat het niet een muziekstijl is die iedereen kan waarderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Meen je dat?
Vind er echt helemaal niets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef TAV74 het volgende:
Meen ik zeker ja, gasten hebben echt geweldige CD's gemaakt. Maar ik snap dat het geen muziekstijl is die iedereen kan waarderen.Heeft niets met leeftijd te maken. Goede (hard)rock kan ik waarderen. Dit is overgeproduceerde bombastische troep met een zanger die een trucje uithaalt met z'n falsetstem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet mijn smaak dit.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft niets met leeftijd te maken. Goede (hard)rock kan ik waarderen. Dit is overgeproduceerde bombastische troep met een zanger die een trucje uithaalt met z'n falsetstem.
Gewoon niet mijn smaak dit.
Ik moest er in het begin erg aan wennen, maar ik ben het zeer gaan waarderen. Terwijl is normaliter niet zo van het hele bombastische ben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft niets met leeftijd te maken. Goede (hard)rock kan ik waarderen. Dit is overgeproduceerde bombastische troep met een zanger die een trucje uithaalt met z'n falsetstem.
Gewoon niet mijn smaak dit.
Nja, we hebben het niet aan staan.. dus weet verder niet wat er speelt..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
Kom anders meediscussiëren in Glastonbury 2010
Staat die tokkie tv nou nog steeds op vblquote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, we hebben het niet aan staan.. dus weet verder niet wat er speelt..
Yup.quote:
Uit de Non-chill filtered collection. Niet van Bunna zelf dus. Speciale bottelaar en zo..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef TAV74 het volgende:
Zo, nu nog Bunnahabhain peated en dan is het Whiksyfeest weer klaar voor vandaag
Snobs.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Uit de Non-chill filtered collection. Niet van Bunna zelf dus. Speciale bottelaar en zo..
SCH kom er maar in.... O wacht...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
Straks die homo-band. Scissor Sisters. Dat is wel weer grappig camp.
quote:
quote:Borst en kop stem
Wat is dat nou precies?
Je borststem houd technisch in dat je gehele stemband meetrilt in de klank.
Je kopstem houd in dat je alleen de zijkanten van je stembanden trillen.
Je oefent en zingt het meest met je kopstem.
Nu gebeurd het wel vaak dat je met je borststem in de laagte zingt en met je kopstem in de hoogte.
Maar je moet niet voor alles in de laagte met je borststem zingen.
Het varieert per lied met welke stemkleur je wilt zingen.
Het is het beste vooral in het begin dat je het meest met je kopstem zingt.
Met je kopstem behoud je langer je stem. Als je de basis hebt gelegd kun je gaan varieeren. Maar nooit op je keel gaan zingen. De spieren in je keel blijven ontspannen.
Je kopstem zorgt er voor dat je heel licht zingt. Hierbij staat je keel ook het meest open.
Nu kun je ook je neus erbij gebruiken want die zorgt dat de klank zeer rond en mooi wordt samen met je open keel.
Ik ook, heb ook lang een soort haat-liefde relatie met Muse gehad, maar ergens hebben ze me toch definitief overtuigd,quote:Op zondag 27 juni 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar ik kan heel goed begrijpen waarom mensen er niets aan vinden.
Hap.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehm.. want?? Goedkopere flessen kopen maakt je een snob?? That's a new one![]()
Leekquote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe met je mee hoor![]()
![]()
Maar ik kan heel goed begrijpen waarom mensen er niets aan vinden.
Leuke pianistequote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Muse heeft wel wat, maar ik kan me voorstellen dat veel nummers niet te waarderen zijn voor de normale toehoorder. Net als met Nine Inch Nails, maar die is nog een slagje alternatiever.
Een van m'n favoriete YouTube video's
Ik weet helegaar nooit wat goedkoop of duur is. Zo'n snob ben ik dan weer. Ik koop wat ik wil hebben, ongeacht de prijs.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach man, je wist hellegaar niet dat het een goedkope fles was ja!!![]()
Ik hoor Queen hier en daar er doorheen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef TAV74 het volgende:
Hé leuk, Muse op TV, ben benieuwd wat mensen hier van Muse vinden.
Oh....quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de muziek Pee, het gaat om de muziek!!
Ze loenst een beetje uit haar ogen, zie foto's op haar sitequote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet helegaar nooit wat goedkoop of duur is. Zo'n snob ben ik dan weer. Ik koop wat ik wil hebben, ongeacht de prijs.
Tsk, wij rekenen altijd eerst even uit of het wel in ons doorberekende budget van die maand past.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet helegaar nooit wat goedkoop of duur is. Zo'n snob ben ik dan weer. Ik koop wat ik wil hebben, ongeacht de prijs.
Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af of het anders piano spelen is met hakken aan. Net als het vast anders is om auto te rijden als je pumps van 9 cm aan hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tsk, wij rekenen altijd eerst even uit of het wel in ons doorberekende budget van die maand past.
Wat dacht jij dan, die 4 flessen van deze week waren op de cent nauwkeurig uitgekiendquote:
Doet me denken aan de uitspraken van schdochter toen ze op zichzelf gingen wonen, dat het budgettair wel allemaal moest kloppen en eens kijken of het budget het toelaatquote:
Dit is inderdaad wel Queen-ish.quote:
Weinig moeite met die ogen in dit gevalquote:Op zondag 27 juni 2010 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze loenst een beetje uit haar ogen, zie foto's op haar site
http://www.liciamissori.it/?page_id=9
Maar wel superleuk strak jurkje in een appetijtelijk slank lijfje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |