SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Believe it or not, Florence managed, despite being famously awful, to sell out an entire concert at Carnegie Hall. She had many admirers (among them Enrico Caruso). This has to be heard to be believed. As a particular point of interest, after she recorded this song, she told the sound engineer that no second try was needed as it was perfect. See for yourself.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:
@Tezz dan nog maar wat ierse muziek om mee wakker te worden![]()
Oh daar houd ik wel van ! Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:
@Tezz dan nog maar wat ierse muziek om mee wakker te worden![]()
Daar heb ik dus ook last van. Normaal begint een paar weken voor de vakantie echt komkommertijd op het werk, maar nu werk ik dubbele uren op het moment. En de drukte is voorlopig nog niet voorbij.... Hopelijk kom ik over vier weken niet helemaal gestressed op de camping aan, haha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Voor het eerst sinds tijden weer sporten, ojee!Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!
Fijne dag allemaal!
Ha, bij jou ook al!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!
Dit nummer zit ook in die collectiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh leuk! Wij hebben gister ook naar The Dubliners zitten luisteren (mee zingen)
![]()
live in carre!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit nummer zit ook in die collectieCD: The Best Of The Dubliners
Oeh lekker! Ik haal ze nog wel eens voorgesneden bij de toko, die kan je zo weghappen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boodschappen zijn binnen. Heb voor het eerst een hele ananas gekochthoop dat ik hem geslacht krijg. Leek me lekker op de bbq met wat honing/suiker en dan met een bolletje vanilleijs als toetje
(andere tips zijn welkom btw)
Ja ik ben heel benieuwd. Heb er ook maar zo'n snijder bij gekocht, maar weet nog niet of ik die eigenlijk wel nodig hebquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:39 schreef kaasplankje het volgende:
Morning!![]()
[..]
Oeh lekker! Ik haal ze nog wel eens voorgesneden bij de toko, die kan je zo weghappen.
Door de midden en dan ieder helft in 4en bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en gewoon in 8 partjes snijden en dan pas het vruchtvlees uit de schil snijden
Ja jufquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Door de midden en dan ieder helft in 4en bedoel je?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgenhoe is het met iedereen?
Hier wel goedGister nog bij die buurjongen geweest. Daar tot 2 uur gezeten ofzo, viel bijna in slaap en toen heeft ie mij heel sneaky half in z'n bed gekregen
Wel weer eruit gegaan, maar viel echt bijna in slaap.
Oeeh ja Parkpopquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Morgen ParkpopGaan we nog eens gezellig wat CUL-lers meeten
Ik heb echt al twee weken niet gerend en ook daarvoor holde mijn conditie achteruitquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:46 schreef freecell het volgende:
En DE netjes
Ik ren niet met dit weerIk heb er echt alleen midden op de dag tijd voor en dan is het me gewoon te warm
Volgens mij Lay, FF en Aure en ondergetekende uiteraardquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt al twee weken niet gerend en ook daarvoor holde mijn conditie achteruit![]()
PdeHoog, leuk, wie gaan er allemaal naar Parkpop?
Parkpop? Veel plezier en zwaai even naar mijn vriendinnetje die daar ook rondwandeltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Morgen ParkpopGaan we nog eens gezellig wat CUL-lers meeten
Ik zal naar alle vrouwtjes zwaaienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Parkpop? Veel plezier en zwaai even naar mijn vriendinnetje die daar ook rondwandelt![]()
Klinkt leuk Laydina! Ik heb nooit leuke buurjongens gehad
Dankjewelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zal naar alle vrouwtjes zwaaien
ik ook niet, weet ook niet of dit wat is, maar tis wel gezellig voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |