abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83316703
Waar ik de verleiding niet kon weerstaan

Boom....headsh.....ehm.....kugh......

Boom.......LAPO-HunthaáA

Goeie morgen iedereen !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83317299
Hmmz op de bank in slaap gevallen en nu wakker worden...

toch nog maar even in bed gaan liggen

DE succes met rennen
pi_83317350
goeiemorgen. En tnx nog even soezen en dan ga ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83317558
zo, half 4 weer thuisgekomen en nu ff wakker geworden. Geen gekke dingen gebeurd, niet heel druk maar wel gezellig. Wat ik zag waren meesten gehandicapt of ex-alcoholverslaafd (mee gepraat). Alle deuren gingen iedere keer op slot, zelfs van t toilet.. Veel beveiling maar wel goed. Al met al best gezellig en mn 1e boeking sinds een jaar
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_83317561
les 14 gedaan, bijna 4 km
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83317579
wow DE , das veel! Was het lekker weer? Welterusten nog even
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_83317593
fijn dat het wel leuk was FF

ik ga toch maar niet meer slapen, we moeten om half tien al weg. Dus uitpuffen en douchen

Het was heerlijk weer, maar wel warm al.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83317612
Goedemorgen!

TT-nacht ook weer overleefd; was nog best druk. Toen ik uitstapte op station Assen zag ik de lange lege trein die er elk jaar staat om te voorkomen dat mensen vanaf perrons over het spoor de stad in lopen. Staat er echt elk jaar, alleen nu voelde het een beetje van: goh, da's toch best een goed idee.

Ben vannacht een paar keer door dronken droppies voor lekker ding en lekker wijfie uitgemaakt Waarom voelt dat een beetje smerig als dronken tokkies dat tegen je zeggen?

Je was er ook vroeg bij, DE! Maar zo vroeg is het tenminste nog wel te doen dat hardlopen. En volgens mij heb jij het ook leuk gehad, FF. Mooi, kan ik weer lekker gaan slapen

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83317744
slaap lekker isa
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83317756
Er is nog hoop voor mij als zangeres

quote:
Believe it or not, Florence managed, despite being famously awful, to sell out an entire concert at Carnegie Hall. She had many admirers (among them Enrico Caruso). This has to be heard to be believed. As a particular point of interest, after she recorded this song, she told the sound engineer that no second try was needed as it was perfect. See for yourself.

En nu duik ik er echt in Dank DE!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83317833
Zo dat was sherlock holmes kon om half 7 niet meer slapen dus er maar uit gegaan en film gekeken. erg leuke film en ik dacht ergens al goh dat lijken de dubliners wel.... bij de aftiteling kwam het liedje weer dus even het appje op me iphone gebruikt dat muziek indentificeert en idd:

pi_83317878
Oh leuk! Wij hebben gister ook naar The Dubliners zitten luisteren (mee zingen )

Mogge allemaal. Lekker vroeg wakker geworden, het is nu nog aangenaam buiten zodat we nu eerst wat actieve acties ondernemen kunnen (oud papier weg brengen, boodschappen doen) En dan later op de dag schuif ik de tuin in met de stapel rapporten..
pi_83317905
Goedemorgen
@ DE wat ben jij goed bezig!
pi_83317926
Gaaaaaaaaaaaaap goedemorgen! Mijn plan was uitslapen, maar dat werd verstoord door een zevenjarig meisje.

Maar goed, een mooie dag voor de boeg! Heerlijk weer...... ik ga maar iets leuks ondernemen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_83317962
@Tezz dan nog maar wat ierse muziek om mee wakker te worden

pi_83317996
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:

ook leuk! Wij hebben laatst een live cd + dvd van ze gekocht. Gezellige muziek!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:05:31 #17
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83318032
Mogge,
Voor het eerst sinds tijden weer sporten, ojee! Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!

Fijne dag allemaal!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_83318056
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:

Oh daar houd ik wel van ! Heerlijk!

Toch lukt het wakker worden nog niet zo best....
pi_83318074
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Voor het eerst sinds tijden weer sporten, ojee! Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!

Fijne dag allemaal!
Daar heb ik dus ook last van. Normaal begint een paar weken voor de vakantie echt komkommertijd op het werk, maar nu werk ik dubbele uren op het moment. En de drukte is voorlopig nog niet voorbij.... Hopelijk kom ik over vier weken niet helemaal gestressed op de camping aan, haha.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 juni 2010 @ 09:13:10 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83318123
Mogge

Eindelijk wat foto's met poes en beesie kunnen fotograferen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_83318131
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!
Ha, bij jou ook al! Succes vandaag dan!!

En een fijne dag to you too Dude
pi_83318175
onderweg naar het werk! geen zin! Goed DE! wij gaan vanavond miss samen even lopen. heb eeenn beetje een loopdip.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:44:47 #23
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83318515
Goedemorgen

Al wakker, koffie gedronken en oud papier weggebracht Rest van de dag maar extra rustig aan doen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_83318543
Hoi!

Die zangeres

En DE netjes
Ik ren niet met dit weer Ik heb er echt alleen midden op de dag tijd voor en dan is het me gewoon te warm
pi_83318560
Ik ga op jacht zometeen naar nieuwe zomerschoenen. Lekker shoppen. Prima plan met dit weer (dan hebben we een reden om heel veel ijsjes te kopen namelijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')