SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Believe it or not, Florence managed, despite being famously awful, to sell out an entire concert at Carnegie Hall. She had many admirers (among them Enrico Caruso). This has to be heard to be believed. As a particular point of interest, after she recorded this song, she told the sound engineer that no second try was needed as it was perfect. See for yourself.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:
@Tezz dan nog maar wat ierse muziek om mee wakker te worden![]()
Oh daar houd ik wel van ! Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef cybermans het volgende:
@Tezz dan nog maar wat ierse muziek om mee wakker te worden![]()
Daar heb ik dus ook last van. Normaal begint een paar weken voor de vakantie echt komkommertijd op het werk, maar nu werk ik dubbele uren op het moment. En de drukte is voorlopig nog niet voorbij.... Hopelijk kom ik over vier weken niet helemaal gestressed op de camping aan, haha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Voor het eerst sinds tijden weer sporten, ojee!Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!
Fijne dag allemaal!
Ha, bij jou ook al!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Drukke dag voor de boeg, morgen ook, wat een eidnsprint naar de zomervakantie, woei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |