Het was inderdaad op een feest. De persoon in kwestie maak ik niet zo vaak mee, dus kan ik er niet over oordelen of hij dronken was. Ook al was hij wel dronken, dan nog zuig je zo'n 'grap' niet zomaar uit je duim. Ik niet tenminste.quote:
Ik heb inderdaad stiekem een klacht onderaan het verhaal getypt, mijn excuses voor het ongemak.quote:
Dat dacht ik ook al. Wanneer iemand antwoordde "het maakt niet uit, want blind = niet meer ziend, en kapot = niet meer lopend", vroeg hij telkens "welke van de twee?".quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:10 schreef JSerry het volgende:
Als je alles tegen elkaar weg streept blijft er niks over, het lijkt mij meer een onzin raadsel.
tis je vergeven gezien het tijdstipquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:10 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad stiekem een klacht onderaan het verhaal getypt, mijn excuses voor het ongemak.
Mijn dank is zeer groot. Het is inderdaad al wat laat, maar ik wilde het maar even gepost hebben zodat de nachtbrakers er al over na konden denken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tis je vergeven gezien het tijdstip
Nou tis een goede raadsel, zelfs google kon niets vindenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Mijn dank is zeer groot. Het is inderdaad al wat laat, maar ik wilde het maar even gepost hebben zodat de nachtbrakers er al over na konden denken.De feitelijke klacht komt wat mij betreft op de tweede plaats.
Hihi, ik wilde net dit topic (ninja)editen om te vermelden dat ik niets met Google kon vinden, maar je was me voor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou tis een goede raadsel, zelfs google kon niets vinden
Misschien een leuke grap voor het uitgaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:16 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hihi, ik wilde net dit topic (ninja)editen om te vermelden dat ik niets met Google kon vinden, maar je was me voor.
Dan zal ik het dus maar op onzin houden.
ga niet lopen hatenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar TS heeft wel een klacht neergezet!
En dat vergeten sommige andere KLB'ers wel eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |