Ow, nouja, geniet ervan, zolang als het duurtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar jij was de enige die gisteren nog boven me stond en nu niet meer!
Ik zal eens kijken morgen. Winkel is nu net dichtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Owja, die bedoel ik, denk ik
Bossvrucht iig
Ik heb nog meerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in ijs
ik ben nog op mijn pannenkoek aan het jauwen.quote:
Pannekoek met ijsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nog op mijn pannenkoek aan het jauwen.
Ik hoef niets meer vandaag
mét warme kersenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was wel een goed idee geweest
Zet je toch en raampje openquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ruik niets buiten, maar ik zit dan ook binnen
Is gejat van Jimi Hendrixquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
Een van de mooiste volkliederen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik woon daar dus ben je daarvan afhankelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met een franse stream gekkehuis
Doen leeuwen ook altijd tot 40 keer per dagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat geneuzel over "doordekken" toch steeds?
In Gahna hebben ze ook leeuwen, dus ik dacht dat je naar een pauzefilmpje zat te kijkenquote:
Mallerdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
In Gahan hebben ze ook leeuwen, dus ik dacht dat je naar een pauzefilmpje zat te kijken
Je bedoelt Bert Maalderinkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kneuzen lopen er hier trouwens rond in WK zeg, ik erger me kapot aan een paar![]()
Alleen hier is het nog leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |