quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef D. het volgende:
Iemand een plaatje?
Ken ze niet allemaal uit mijn hoofd
Ballen tegen elkaar en die ene in die andere toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef D. het volgende:
Iemand een plaatje?
Ken ze niet allemaal uit mijn hoofd
Scherpquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:26 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Correct. En welke dag is het morgen?
Vandaag heb ik niet al te hoge verwachtingen van de wedstrijden, maar we gaan er natuurlijk wel weer voor zitten.quote:
Het klopt wel ongeveerquote:
nou vertel?quote:
Ja.quote:
Ja graagquote:
Koeien en negers in de rimboe van Guinée trekken zich niks aan van de zomertijd.quote:
No cows.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koeien en negers in de rimboe van Guinée trekken zich niks aan van de zomertijd.
okquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koeien en negers in de rimboe van Guinée trekken zich niks aan van de zomertijd.
bedquote:
quote:
Moggequote:
Moet je werken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:16 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Mogge![]()
ben der ff en dan weer weg, op naar Basel
Leugens!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets, vrouwtje will shoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
HOAXquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot laterquote:
Net niet "buitenspel"quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:59 schreef Symphonic het volgende:
Randje, maar net niet
Ik ga er ook vandoor, richting de paardjes
Jaaquote:
Is Benny weer naar de stad geweest?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:59 schreef D. het volgende:
Ik hoor allemaal geluiden buiten, kijk ik uit het raam, staat er een 5 meter hoge opblaaspop naast het huis
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
chocolade en sinaasappel is best een lekkere combinatie eigenlijk
Ik ook. Maar hier in de winkel heb ik m nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelijk trek in een Magnum gold
Benzinepomp?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hier in de winkel heb ik m nog niet gezien
Ik heb alleen een hapje op, maar hij was wel lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hier wel iig, want heb er uiteraard al eentje geproefd
Niet heel bijzonder meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hapje op, maar hij was wel lekker
Avantgardistisch figuurquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hier wel iig, want heb er uiteraard al eentje geproefd
Ik ga het zometeen weer proberen. Ik was eigenlijk op zoek naar die Mars en SNickers ice cream maar die hebben ze ook al niet. Klotetent is hetquote:
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga het zometeen weer proberen. Ik was eigenlijk op zoek naar die Mars en SNickers ice cream maar die hebben ze ook al niet. Klotetent is het
Ja daar is nou constant die reclame van met die domme gast die met z'n ogen dicht op een zebrapad stil gaat staan om van zijn mars ice cream te genietenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Ik vond de twix erg lekker
Zegt me zo nietsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar is nou constant die reclame van met die domme gast die met z'n ogen dicht op een zebrapad stil gaat staan om van zijn mars ice cream te genieten
vind die gold niet zo bijzonder tbh.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:28 schreef D. het volgende:
He, Magnum Gold reclame
Consumentenbond: ijsjes maken dik
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:28 schreef D. het volgende:
He, Magnum Gold reclame
Consumentenbond: ijsjes maken dik
Waterijsjes zijn stukken gezonderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zit net een ijsje te eten, waterijs dan want ik vind magnum niet lekker
Dan kun je nog enigszins met een gerust hart eten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zit net een ijsje te eten, waterijs dan want ik vind magnum niet lekker
quote:Het slechtst scoort de Magnum Gold, maar die wordt op de voet gevolgd door verschillende andere roomijsjes. Het kinderijsje Plop Mini, een waterijsje, komt als beste uit de test.
quote:
Gelukkig, ik laat ze er toch niet voor staan maar wel fijn om te weten dat het nog enigzins kanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:06 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dan kun je nog enigszins met een gerust hart eten.
[..]
ik ga dadelijk ook maar wat meer aandoenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:10 schreef Kally het volgende:
Bleghhh moet ik me zo gaan omkleden, ik wil eigenlijk gewoon in bikini op het strand liggen
Ik zie niet in waarom nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:14 schreef D. het volgende:
[..]
ik ga dadelijk ook maar wat meer aandoen
Met blote buik over straat is 'not done'
Nee ik zei alleen dat ik niet inzie waarom niet, het is vreselijk benauwdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan is dat wellicht niet overal hetzelfde
tokkkies zat hoor die nu zo over straat gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen dat ik niet inzie waarom niet, het is vreselijk benauwd![]()
Het is ook not done, maar het slaat eigenlijk nergens op
Nu heb ik met vrouwen wat minder moeite, maar mannen mogen hun shirt wel aanhouden van mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen dat ik niet inzie waarom niet, het is vreselijk benauwd![]()
Het is ook not done, maar het slaat eigenlijk nergens op
hoop vrouwen ook welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nu heb ik met vrouwen wat minder moeite, maar mannen mogen hun shirt wel aanhouden van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |