SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef baggerbart het volgende:
Is deze smiley nou verdrietig of is het een mislukte smiley.
voorbeeld van een mislukt iemand:Die gene die hem heeft gemaakt was er zo verdrietig van dat de smilie mislukt was. Dus het is beiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef CaptainCookie het volgende:
De smiley is verdrietig en TS is mislukt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef CaptainCookie het volgende:
De smiley is verdrietig en TS is mislukt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef Rectum het volgende:
Ik had een andere foto in de spoiler verwacht.
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef Rectum het volgende:
Ik had een andere foto in de spoiler verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |