Denk dat ze zou zeggen 'ik vertrouw jou wel maar die vrouw niet'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook weleens met een vrouw eten enzo.
moet gewoon kunnen imo.
als ze daarover zou beginnen, is t t begin van t einde imo.
of een nieuw begin van een einde
Ligt eraan wat je met "enzo" bedoeltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook weleens met een vrouw eten enzo.
moet gewoon kunnen imo.
als ze daarover zou beginnen, is t t begin van t einde imo.
of een nieuw begin van een einde
Nou nee als ik dan eenmaal getrouwd zou zijn zou ik het minstens 8 keer willen net zoals Elizabeth Taylorquote:
Hij lult, hij ligt met 2 andere vrouwen in een hotelkamer!quote:
nah, als ze jou vertrouwt weet ze toch dat t wel goed zit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ze zou zeggen 'ik vertrouw jou wel maar die vrouw niet'
@tombo: gaat goed met je lapo's
En dat is dus gelul, als ze jou vertrouwd moet dat genoeg zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ze zou zeggen 'ik vertrouw jou wel maar die vrouw niet'
@tombo: gaat goed met je lapo's
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij lult, hij ligt met 2 andere vrouwen in een hotelkamer!
hehe gewoon wat drinken ofzo. maar niets raarsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met "enzo" bedoelt
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Benny's chick al een beetje aan het ovuleren zijn? Of heeft de conceptie al plaatsgevonden?
Of zou ze aan het menstrueren zijn? En Benny als dappere kapitein toch die Duitse Rode brokjeszee aan het bevaren
Ze laat zich dubbeldekken. Ook al hangt de rode vlag buiten, doet haar niks. En hem ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Benny's chick al een beetje aan het ovuleren zijn? Of is de conceptie al ingetreden?
Of zou ze aan het menstrueren zijn? En Benny als dappere kapitein toch die Duitse Rode brokjeszee aan het bevaren
Moet kunnen iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe gewoon wat drinken ofzo. maar niets raars
nee, ik ben een trouwe hond.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij lult, hij ligt met 2 andere vrouwen in een hotelkamer!
En ze leest ook "de bladen" die altijd zo fijntjes roepen dat een fors percentage van de mannen vreemd gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, als ze jou vertrouwt weet ze toch dat t wel goed zit.
als die vrouw niet te vertrouwen is wat dat betreft merk je dat zelf ook en kap je zelf wel ofzo
precies, dat zeg ik net dus ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is dus gelul, als ze jou vertrouwd moet dat genoeg zijn
bahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Benny's chick al een beetje aan het ovuleren zijn? Of heeft de conceptie al plaatsgevonden?
potje dammenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met "enzo" bedoelt
Vrouwen zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ze leest ook "de bladen" die altijd zo fijntjes roepen dat een fors percentage van de mannen vreemd gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |