Denk dat ze zou zeggen 'ik vertrouw jou wel maar die vrouw niet'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook weleens met een vrouw eten enzo.
moet gewoon kunnen imo.
als ze daarover zou beginnen, is t t begin van t einde imo.
of een nieuw begin van een einde
Ligt eraan wat je met "enzo" bedoeltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga ook weleens met een vrouw eten enzo.
moet gewoon kunnen imo.
als ze daarover zou beginnen, is t t begin van t einde imo.
of een nieuw begin van een einde
Nou nee als ik dan eenmaal getrouwd zou zijn zou ik het minstens 8 keer willen net zoals Elizabeth Taylorquote:
Hij lult, hij ligt met 2 andere vrouwen in een hotelkamer!quote:
nah, als ze jou vertrouwt weet ze toch dat t wel goed zit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ze zou zeggen 'ik vertrouw jou wel maar die vrouw niet'
@tombo: gaat goed met je lapo's
En dat is dus gelul, als ze jou vertrouwd moet dat genoeg zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ze zou zeggen 'ik vertrouw jou wel maar die vrouw niet'
@tombo: gaat goed met je lapo's
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij lult, hij ligt met 2 andere vrouwen in een hotelkamer!
hehe gewoon wat drinken ofzo. maar niets raarsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met "enzo" bedoelt
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Benny's chick al een beetje aan het ovuleren zijn? Of heeft de conceptie al plaatsgevonden?
Of zou ze aan het menstrueren zijn? En Benny als dappere kapitein toch die Duitse Rode brokjeszee aan het bevaren
Ze laat zich dubbeldekken. Ook al hangt de rode vlag buiten, doet haar niks. En hem ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Benny's chick al een beetje aan het ovuleren zijn? Of is de conceptie al ingetreden?
Of zou ze aan het menstrueren zijn? En Benny als dappere kapitein toch die Duitse Rode brokjeszee aan het bevaren
Moet kunnen iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe gewoon wat drinken ofzo. maar niets raars
nee, ik ben een trouwe hond.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij lult, hij ligt met 2 andere vrouwen in een hotelkamer!
En ze leest ook "de bladen" die altijd zo fijntjes roepen dat een fors percentage van de mannen vreemd gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, als ze jou vertrouwt weet ze toch dat t wel goed zit.
als die vrouw niet te vertrouwen is wat dat betreft merk je dat zelf ook en kap je zelf wel ofzo
precies, dat zeg ik net dus ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is dus gelul, als ze jou vertrouwd moet dat genoeg zijn
bahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Benny's chick al een beetje aan het ovuleren zijn? Of heeft de conceptie al plaatsgevonden?
potje dammenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met "enzo" bedoelt
Vrouwen zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ze leest ook "de bladen" die altijd zo fijntjes roepen dat een fors percentage van de mannen vreemd gaat
ze leest een hoop bladen idd. krijg alles van de uitgever wel bijnaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ze leest ook "de bladen" die altijd zo fijntjes roepen dat een fors percentage van de mannen vreemd gaat
Ja he. Tot ie maandag zegt dat ie alleen maar met haar heeft gemonopolyd.quote:
Klopt, maar bladen als "Vriendin" en "Flair" willen graag altijd doen geloven dat alle mannen schurken zijn.....quote:
En z'n mutti maar die volgekwakte onderbroekjes van hem wassenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja he. Tot ie maandag zegt dat ie alleen maar met haar heeft gemonopolyd.
ok, flirten doe ik ook weleens. maar dat is t ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben heeeel trouwmaar kan best teveel flirten soms
maar that's it
Is ze er het hele weekendquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zijn ook kutbladen. Van die pittige huisvrouw bladen. Echte vrouwen lezen de Linda.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar bladen als "Vriendin" en "Flair" willen graag altijd doen geloven dat alle mannen schurken zijn.....
Nee, ik bedoel dat Ll lult met znquote:
Idd. Daar blijft het bij....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, flirten doe ik ook weleens. maar dat is t ook
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En z'n mutti maar die volgekwakte onderbroekjes van hem wassen
ah ja. maar ik ben ook simpel wat dat betreft.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En z'n mutti maar die volgekwakte onderbroekjes van hem wassen
quote:
ah k.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Ll lult met zn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zijn ook kutbladen. Van die pittige huisvrouw bladen. Echte vrouwen lezen de Linda.
Ik hou niet van Duitse brokjesquote:
Benny you go girlquote:
Minstens. Benny zei van niet, maar kom op. Vol geladen tienerjongen en een Duitse slosh?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel een beetje gebatst worden
Volgens mij zit ie dit met stijgende verbazing en rode konen na te lezenquote:
Ik had het wel gewetenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Minstens. Benny zei van niet, maar kom op. Vol geladen tienerjongen en een Duitse slosh?
Maar jij bent ook geen pittige huisvrouw.Meer zo'n ''hete mama sms nu 1212'' stoeipoes.quote:
Precies. Als hij zo 's nachts een beetje ligt te gluren naar die Oost-duitse jetsers laat dat onze Benny ook niet koudquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Minstens. Benny zei van niet, maar kom op. Vol geladen tienerjongen en een Duitse slosh?
Ja want die standaard moet je blijven volhoudenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef Loveless85 het volgende:
Benny begint meteen zijn carriere met een sexmarathon.
Gewaagd...
Hoi Bennyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie dit met stijgende verbazing en rode konen na te lezen
Ik las klots en kreeg meteen een beeld van een piemel in een te grote poesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm ik hoor kotsgeluiden bij de buurvrouw
* Koen66 gaat maar niet kijken wat er aan de hand is
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen pittige huisvrouw.Meer zo'n ''hete mama sms nu 1212'' stoeipoes.
En zij maar schreeuwen. OH BENNY EJAKULIEREN SIE NOCH EINMAIL IN MIEINE PUSSCHIENquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want die standaard moet je blijven volhouden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las klots en kreeg meteen een beeld van een piemel in een te grote poes
Die je altijd op SBS 6 ziet snachts.quote:
Ik geloof niet dat ik jouw buurvrouw benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit me hier kapot te lachen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zij maar schreeuwen. OH BENNY EJAKULIEREN SIE NOCH EINMAIL IN MIEINE PUSSCHIEN
Heb jij toevallig vroeger een Duitse vriendin gehad?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zij maar schreeuwen. OH BENNY EJAKULIEREN SIE NOCH EINMAIL IN MIEINE PUSSCHIEN
Hmmm moet nu geheid als ik zo'n reclame zie aan Kally denken volgende keer....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen pittige huisvrouw.Meer zo'n ''hete mama sms nu 1212'' stoeipoes.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij toevallig vroeger een Duitse vriendin gehad?
Nee wel een beetje die hoek, maar dan nog een stuk verderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij toevallig vroeger een Duitse vriendin gehad?
Nee dit klinkt niet als iemand die in bed ligt met d'r Iphonequote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jouw buurvrouw ben
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm moet nu geheid als ik zo'n reclame zie aan Kally denken volgende keer....
Pools.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee wel een beetje die hoek, maar dan nog een stuk verder
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die je altijd op SBS 6 ziet snachts.
En fijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm moet nu geheid als ik zo'n reclame zie aan Kally denken volgende keer....
die arme benny heeft dan ws het weekend van zijn levenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
OMG ik zie nu zo'n beest voor me met van die vlechten om haar hoofd (oostduits)![]()
En die arme kleine Benny
Compliment. Zijn hele lieve mama's, ze zeggen altijd dat er aan hun borsten mag worden gezogen, dus die kinderen komen niets te kort.quote:
Rus!quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Compliment. Zijn hele lieve mama's, ze zeggen altijd dat er aan hun borsten mag worden gezogen, dus die kinderen komen niets te kort.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
OMG ik zie nu zo'n beest voor me met van die vlechten om haar hoofd (oostduits)![]()
En die arme kleine Benny
WTF!quote:
Je zegt toch ten oosten van Duitsland. En dan zou het topografie zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had vast een voldoende voor Aardrijkskunde
Big Bad Berthaquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En die arme kleine Benny
HET WAS GOEDDDDDDquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zegt toch ten oosten van Duitsland. En dan zou het topografie zijn.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En benny:
[ afbeelding ]
ok nu zeg ik ook: arme bennyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En benny:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |