Los Angeles heeft 4 Miljoen inwoners.... maar de "Greater LA Area" heeft er 17,7 Miljoen, dus dat is inclusief alle voorsteden in zowel L.A. county als de counties er om heen met stedelijke gebieden die er direct aan grenzen, zoals Orange, Riverside, San Bernadino en Ventura County. Of althans, delen ervan.quote:Op donderdag 16 september 2010 04:57 schreef breaky het volgende:
Ik dacht altijd dat Bangkok rond de 4 miljoen inwones had. Is dus al een stukje groter
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef Individual het volgende:
In 2002 kregen we de resultaten. Zoveel van dit, zoveel van dat... Zelf ben ik een analyst dus heb enigszins verstand van nummers en dat met de kennis dat er erg veel illegalen hier wonen heb ik dus grote vraagtekens over de gepubliceerde aantallen.
Er kwam ook uit dat 1.79% van de mensen of Jedi of Jedi-Knight is.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef Individual het volgende:
Er kwam ook uit dat 1.79% van de mensen of Jedi of Jedi-Knight is.
quote:In England and Wales 390,127 people (almost 0.8%) stated their religion as Jedi on their 2001 Census forms, surpassing Sikhism, Judaism, and Buddhism, and making it the fourth largest reported religion in the countries.[8] In the 2001 Census 2.6% of the population of Brighton claimed to be Jedi. The percentages of religious affiliations were:
Christian: 70.0%
No religion: 14.7%
Chose not to respond: 7.8%
Muslim: 3.1%
Hindu: 2.1%
Jedi: 1.79%
http://en.wikipedia.org/wiki/Jedi_census_phenomenonquote:On November 16, 2006, two Jedi delivered a protest letter to UN officials in recognition of the International Day for Tolerance. They requested that it be renamed the "UN Interstellar Day of Tolerance" and cited the 2001 Census showing 390,000 Jedi in England and Wales
hier zou het lente moeten zijn maar dat is nog ver te zoeken...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Individual het volgende:
Zijn er wel KAA-ers in Griekenland?
Afgelopen weekend wezen kamperen en je kan wel voelen dat de herfst er weer aankomt. Brrr....
BJC 2010
[ afbeelding ]
Wat een schattig klein planeetje.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Individual het volgende:
Zijn er wel KAA-ers in Griekenland?
Afgelopen weekend wezen kamperen en je kan wel voelen dat de herfst er weer aankomt. Brrr....
BJC 2010
[ afbeelding ]
Of een raam... en als ik dat doe terwijl mijn vader op bezoek is, knikt hij meestal afkeurendquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef KarinJ. het volgende:
Het is ook nog niet zo koud hoor, het vuurtje stoken is meer voor de lekkerte.
En als t te warm wordt binnen, dan doe ik gewoon iets typisch Noors.....( haha dan zet ik een deur open .....)
Planeet Bristol Juggling Convention 2010. Jammer dat ik nauwlijks kan jongleren, maar een maatje is een professioneel jongleur. Supersfeer!quote:
hier ook !! ach ja, er is toch genoeg hout om te stokenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef KarinJ. het volgende:
Het is ook nog niet zo koud hoor, het vuurtje stoken is meer voor de lekkerte.
En als t te warm wordt binnen, dan doe ik gewoon iets typisch Noors.....( haha dan zet ik een deur open .....)
Leuke scene is dat, toen ik nog in Rotterdam woonde kende ik ook een Brit (met interessante vriendenkring) die daar veel mee bezig was.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Planeet Bristol Juggling Convention 2010. Jammer dat ik nauwlijks kan jongleren, maar een maatje is een professioneel jongleur. Supersfeer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |