quote:Naam: FokForum
Password: tour2010
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, even de boel ingevuld. Denk niet dat ik 'm veel zal bijwerken eerlijk gezegd, maar ok.
Veel sprinters? Jij had duidelijk een andere tactiek dan ik vorig jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik doe mee, grr, ik ben helemaal vergeten hoe ik het vorig jaar deed, best goed, maar ik weet nog goed hoe ik dacht:" Dit en dit moet ik volgend jaar anders doen..." Maar ik weet dus niet meer wat precies
Neem in elk geval VEEL sprinters (en Boonen doet NIET mee)
Dat wist ik vorig jaar ook niet...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:49 schreef Gilead het volgende:
Ik had meegedaan als ik had geweten hoe de wielersport in elkaar steekt.
Stiekem overweeg ik ook om gewoon mee te doen om zo wat van de sport te snappen. Zit je ook echt alle etappes te volgen of dat niet?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:53 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Dat wist ik vorig jaar ook niet...
Ik heb me er toen een beetje in verdiept om in ieder geval mijn fanatieke broertje te verslaan, en ik kwam tot de ontdekking dat het ook nog eens véél leuker is om het dan te blijven volgen
Ik heb het makkelijk: ik ga (nog) niet op vakantiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:58 schreef Gilead het volgende:
[..]
Stiekem overweeg ik ook om gewoon mee te doen om zo wat van de sport te snappen. Zit je ook echt alle etappes te volgen of dat niet?
Hm, ik zal hem binnenkort wel even invullen dan, benieuwd of ik die poule elke dag ga bijwerken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:15 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk: ik ga (nog) niet op vakantie
Dus ja, mijn voornemen is om elke dag wel op de hoogte te blijven.
En als er interessante ontwikkelingen zijn neem je die natuurlijk mee in je dagselectie...
Met veel sprinters bedoel ik genoeg om in een overduidelijke sprinter etappe ook 8 of 9 sprinters te kunnen opstellen. Als je er maar 8 kiest en 1 ervan breekt zijn sleutelbeen in de 2de etappe en een andere krijgt griep dan zit je.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:47 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Veel sprinters? Jij had duidelijk een andere tactiek dan ik vorig jaar
Die andere tip is wel een goeie: check je selectie nog even van tevoren...
Je kan ze nu ook al invullen hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef JohnDDD het volgende:
Zijn er ook tourtoto's waarbij je niet elke dag hoeft te wisselen? Ben van 4-11 juli op fietsvakantie
Menchov had vorig jaar volgens mij ongeveer 0 punten, en Benatti ook zo goed als niks als ik het goed onthouden hebt. Deze twee waren namelijk voor mij de reden dat ik niet in de top mee deed maar net eronderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mijn voorlopige teamselectie:
[ afbeelding ]
Redelijk wat sprinters. Verder de klassementsmannen aangevuld met oa Chavanel / Cancellara.
Wat vinden we er van? Tips en kritiek is altijd welkom
Doet Haussler ook al niet mee?? Heb toenet nog Boonen vervangen voor Hushovd... pfffquote:Op zondag 27 juni 2010 03:36 schreef Golaso het volgende:
Had Boonen en Haussler, dus die moet ik ff vervangen. Hushovd en Freire dan maar
Gooi Chavanel eruit, dat soort mannen kent voor dit spel het probleem dat je NOOIT weet welke dag je hem op moet stellen, je doet het 3 keer in kansrijke etappes, hij scoort nul, dus je gooit hem eruit, net op de dag dat ie WEL een succesvolle aanval , plaatst, ergo weer nul.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mijn voorlopige teamselectie:
[ afbeelding ]
Redelijk wat sprinters. Verder de klassementsmannen aangevuld met oa Chavanel / Cancellara.
Wat vinden we er van? Tips en kritiek is altijd welkom
Ok mee eens, maar wie zal ik daarvoor terug doen?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Gooi Chavanel eruit, dat soort mannen kent voor dit spel het probleem dat je NOOIT weet welke dag je hem op moet stellen, je doet het 3 keer in kansrijke etappes, hij scoort nul, dus je gooit hem eruit, net op de dag dat ie WEL een succesvolle aanval , plaatst, ergo weer nul.
Ciolek.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ok mee eens, maar wie zal ik daarvoor terug doen?
En hoe schatten de mensen hier de kansen van Pelizotti?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef Tommeke het volgende:
Je mag dus onbeperkt renners kiezen? Een budget maakt 't veel leuker! Het is ook 'n beetje voor mensen die niet op vakantie gaan
Pelizotti heeft trouwens gezegd dat ie voor de bollen gaat.
Inderdaad, daarom heb ik hem er dit jaar ook niet in.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Gooi Chavanel eruit, dat soort mannen kent voor dit spel het probleem dat je NOOIT weet welke dag je hem op moet stellen, je doet het 3 keer in kansrijke etappes, hij scoort nul, dus je gooit hem eruit, net op de dag dat ie WEL een succesvolle aanval , plaatst, ergo weer nul.
http://www.nu.nl/sport/2278557/haussler-mist-tour.htmlquote:Op zondag 27 juni 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
ook ingeschreven. maar Haussler doet niet mee? mmm, ff kijken wie ik daarvoor op ga stellen....
Die heb ik inderdaad ook erin staan.quote:
Ik neem ze wellicht geen van tweeen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad ook erin staan.
Zit nog te twijfelen om zowel Menchov en Gesink erin te laten zitten.
Of toch een van de 2 deleten, maarja welke dan.
Slimme keuze.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:59 schreef 045represent het volgende:
[..]
dank voor de tip!
Boonen gewisseld voor Bennati
Er was verder sowieso niet erg veel meer te kiezen uit de sprinters, Haussler staat er ook nog tussen bij "topsprinters" maar die doet niet mee. En om nou te kiezen voor bijv. een Chavanel/Hunter/Eisel leek me ook niet verstandig aangezien Bennati (denk ik) meer punten haalt dan deze jongensquote:
Ook mijn gedachtegang, ik zie hem wat vaker bij de eerste tien dan een Eisel en consorten. Hoeft nog niet eens bij de beste 3, maar ook al worden ze een aantal keer 6/7/8e etc. dat zijn vaak net de puntjes die het verschil maken in het klassement tussen middenmoot en top.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:03 schreef 045represent het volgende:
[..]
Er was verder sowieso niet erg veel meer te kiezen uit de sprinters, Haussler staat er ook nog tussen bij "topsprinters" maar die doet niet mee. En om nou te kiezen voor bijv. een Chavanel/Hunter/Eisel leek me ook niet verstandig aangezien Bennati (denk ik) meer punten haalt dan deze jongens
nou dat hoop ik toch dat we in de top mee gaan spelen met Bennatiquote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook mijn gedachtegang, ik zie hem wat vaker bij de eerste tien dan een Eisel en consorten. Hoeft nog niet eens bij de beste 3, maar ook al worden ze een aantal keer 6/7/8e etc. dat zijn vaak net de puntjes die het verschil maken in het klassement tussen middenmoot en top.
Heb wel een team opgezet maar dat is meer even een testje geweest even kijken hoe het in zijn werk gaat. Ik meen dat Woensdag de startlijsten definitief bekend worden gemaakt en dan maak ik het team ook compleet, zet dan ook hier even een printscreen neer.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:10 schreef 045represent het volgende:
[..]
nou dat hoop ik toch dat we in de top mee gaan spelen met Bennati
wat is eigenlijk jouw team of ben je er nog niet uit?
Ik betwijfel of Armstrong nog 100% mee kan doen op het niveau van bijvoorbeeld een Contador, Menchov, Basso, Sastre of Gesink (in vorm). Armstrong is alweer een jaartje ouder geworden en dat zal hij ook gaan voelenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef Mercurial het volgende:
Wat denken jullie van RadioShack? Hun kopman Armstrong wil natuurlijk winnen en dan moeten die andere zoals Leipheimer en Klöden voor hem rijden waardoor ze zelf misschien weinig punten pakken. Of kan Klöden wel voor eigen succes gaan?
En Vino vind ik ook lastig. Hij is een aardig goede allrounder en kan dus gewoon top 10 rijden maar ik twijfel om hem op te stellen. Hetzelfde geldt voor Evans. In de Giro wel aardig gereden maar in de Tour vorig jaar helemaal niets. Ik had hem toen net als Menchov maar die pakten dus helemaal geen punten.
Martin zie ik nog wel eens met een ontsnapping meegaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef edraket31 het volgende:
Tijdrijders vind ik toch wel een dilemma........
Na de proloog kan er zomaar een paar dagen een tijdrijder in 't geel rijden en lekker wat puntjes pakken daarmee, maar verder is er nog maar 1 tijdrit in de hele tour en om daarvoor nou flink wat plekken te reserveren.......
Cancellara is voor mij een zekerheidje, maar de pure tijdrijders (Grabsch, Martin ed.) staan er voorlopig nog niet in bij mij.....
Ik had in 1e instantie ook Duque (Codifis) geselecteerd. Stond echter als klimmer vermeldt. Maar reed vorig jaar regelmatig top 10 in sprints.quote:[b]
En de sprinters. Ik heb nu de standaard jongens. Cavendish, Freire, Hushovd etc. maar ik wil er nog 2 bijhebben. De outsiders dus. Wie raden jullie aan?
Dagjes mensen heb je juist niks aan. Zoals Vaarsuvius al zei kan je moeilijk elke etappe waar mogelijk een ontsnapping komt al die dagjes mensen in je team stoppen met het risico dat het alsnog een massa sprint word.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Martin zie ik nog wel eens met een ontsnapping meegaan.
[..]
Ik had in 1e instantie ook Duque (Codifis) geselecteerd. Stond echter als klimmer vermeldt. Maar reed vorig jaar regelmatig top 10 in sprints.
Helas blijkt hij nu niet deel te nemen
Het is natuurlijk wel zo dat sommige dagjesmensen ook goed kunnen tijdrijden of sprinten. Bijvoorbeeld Vogondy of Voeckler. Daarbij maken ze ook kans op de meest strijdlustigste renner. Maar ik vind het ook zeer lastig om te beslissen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef arie_bc het volgende:Dagjes mensen heb je juist niks aan. Zoals Vaarsuvius al zei kan je moeilijk elke etappe waar mogelijk een ontsnapping komt al die dagjes mensen in je team stoppen met het risico dat het alsnog een massa sprint word.
cancellara met z'n brommer!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Mercurial het volgende:
Wie denken jullie dat het beste over de kasseien kan rijden?
78 deelnemers al!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef 045represent het volgende:
Heeft iedereen zich ook al aangemeld in de Fok! Subpoule??
Leipheimerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef Pablo88 het volgende:
Wie van deze drie zal ik eruit halen:
Leipheimer
Armstrong
Vinokourov
lamaquote:
niet dan?quote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef MadMarine het volgende:
[..]
niet dan?
is dat cijfertje dat voor de subpoule staat (op dit moment 86) niet het aantal deelnemers?
O.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas niet
Dat is de ranking. Aantal deelnemers staat nu op 25.
In welke sprinter heb jij dan zoveel vertrouwen dit jaar? Cavendish? Hushovd? Farrar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik doe mee.
Heb nu 7 sprinters en deze keer voor het eerst een sprinter als kopman. Voor de rest klassements rijders en Cancellara. Ben er alleen nog niet uit of ik Armstrong nog ga nemen en misschien nog wat aanvallers.
Ik heb trouwens Cunego, faalt elk jaar weer maar ik blijf vertrouwen in hem hebben
Cavendish, maar heb me er nog niet echt in verdiept dus weet ook niet wie er in vorm zijn. Net even snel ingevuld dus ik denk dat er nog wel een aantal veranderingen inkomenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef MadMarine het volgende:
[..]
In welke sprinter heb jij dan zoveel vertrouwen dit jaar? Cavendish? Hushovd? Farrar?
Sprinter als kopman helpt ja , maar is Cav zo goed als verleden jaar ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef Pannengkoek het volgende:
Ik heb Cavendish dit jaar ook als kopman. Vorig jaar gewoon Contador, maar ik heb het idee dat je met Cavendish als kopman veel meer punten binnen haalt. (Iedereen die bovenaan stond had cavendish als kopman)
Basso !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef Pino112 het volgende:
En ik twijfel nog welke twee van deze 5 ik zal doen:
Basso
Sastre
Vino
Klöden
Evans
Suggesties?
Ik wil wel even een geheimpje verklappen, ten behoeve van het niveau in onze fok poule...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef Pannengkoek het volgende:
Ik heb Cavendish dit jaar ook als kopman. Vorig jaar gewoon Contador, maar ik heb het idee dat je met Cavendish als kopman veel meer punten binnen haalt. (Iedereen die bovenaan stond had cavendish als kopman)
8 sprinters of wellicht zelfs 7 is wss genoeg als je toch elke dag de truiendragers inzet. Dus bv Gele en witte trui drager, of eerste twee van gele trui.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Mercurial het volgende:
Mooi gezegd.
Ik had vorig jaar Leipheimer, Gesink, Vandevelde, Menchov, Evans, Bennati die bijna geen punten hebben gepakt. Het zijn echter wel renners waar je iets van verwacht waardoor ik erg twijfel of ik ze dit jaar weer ga nemen. Ook had ik Armstrong niet die gewoon veel punten pakte.
Is het logisch om Armstrong te nemen of kan ik dan beter Wiggins nemen bijvoorbeeld? En dan is het moeilijk welke verdeling sprinters/klassement. Je kan er maar 9 selecteren natuurlijk. 9 sprinters vind ik echter overdreven en niet logisch maar dan zit je met veel klassementrenners die je niet allemaal kunt selecteren waardoor het effect hetzelfde kan zijn als dagjesmensen. Hoeveel moet je er daarvan meenemen? Mannen zoals vorig jaar Haussler en Voeckler.
Zoals gezegd had Contador vorig jaar gewoon de meeste punten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef N-E-R-D het volgende:
Vorig jaar had ik veel dagjesmensen te weinig sprinters en contador als kopman. Toen ging het bij mij gewoon slecht. Ik had de verkeerde dagjesmensen en ik had hushovd niet. Dit jaar ga ik het gewoon helemaal anders proberen, veel sprinters en een sprinter als kopman (cavendish) en de denk ik hoge klassementsrijders en geen dagjesmensen (tot nu toe). Ook Armstrong (nog) niet maarja het blijft een gok. Contador en cavendish zijn toch wel zekerheidjes bij mij maar als cavendish faalt ben ik gewoon de lul denk ik. Blijft moeilijk om te voorspellen en ik ben nou ook niet echt een wielrenkenner.
Ja weet ik ik had ook vooral andere verkeerde keuzes gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Zoals gezegd had Contador vorig jaar gewoon de meeste punten.
Hushovd 2e en Cavendish pas 3e, terwijl die oppermachtig was in de sprint.
Sprinters was ik snel over uit. Hoewel ik wel over Pettachi en McEwen twijfelde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja weet ik ik had ook vooral andere verkeerde keuzes gemaakt.
Ik heb nu bijna precies hetzelfde als jou.
Sprinters heb ik precies dezelfde. Ipv armstrong en leipheimer heb ik kloden en vandevelde en voor martin heb ik cunego geloof ik. Misschien toch maar contador als kopman, heb nog 3 dagen bedenktijd
Ik twijfel nu vooral tussen armstrong, kloden en vandervelde en wie ik als beste als kopman kan nemen. En de bollen man blijft altijd een grote gok denk ik maar daar ga ik maar vanuit dat de klassementsrijders er goed tussen staan. Menchov neem ik niet meer, heb ik altijd nog gehad maar was nooit echt sterk. Zal je net zien dat hij dit jaar het wel goed doetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Sprinters was ik snel over uit. Hoewel ik wel over Pettachi en McEwen twijfelde.
Klassement renners vond ik erg lastig. Kloden, Brajkovic en Leipheimer bv ik heb echt geen idee wat de verhoudingen tussen die drie zijn. Of hoe goed een Menchov is dit jaar, vorig jaar was ie iig ontzettend ruk.
Moeilijkste vond ik niemand te nemen voor de bollen. Terwijl mensen vorig jaar juist het verschil maakte met Pelizotti. Maarja wie word dit jaar de bollen man?
Waar heb je deze info vandaan ik kan nergens ontdekken dat pellizoti niet rijdt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:16 schreef MadMarine het volgende:
Pellizotti rijdt dus tóch niet mee, Rojas wel...
FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar heb je deze info vandaan ik kan nergens ontdekken dat pellizoti niet rijdt.
Waarom niet GVD .quote:
Ik ga voor Leipheimer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef arie_bc het volgende:
Hoe denken jullie over Brajkovic tov Kloden of Leipheimer trouwens?
Eerlijk gezegd verwacht ik veel van hem maar dan moet hij de ruimte krijgen. Ik denk dat RadioShack vooral voor de overwinning van Armstrong gaat/moet rijden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef arie_bc het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef arie_bc het volgende:
Ikzelf heb Petacchi ipv Rojas.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef arie_bc het volgende:
Nu Benatti niet meedoet. Iemand nog een leuk alternatief als 8ste sprinter?
Naast: Rojas, Hushovd, Cavendish, Farrar, Boasson-Hagen, Freire en Ciolek.
Waarbij is Boasson al gebruik als dagjes mens en tijdrijder.
Zijn McEwen en/of Pettachi nog goed genoeg?
Ja, dan zou ik dus Petacchi erin zettenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik heb dus nog een plek over omdat Benatti niet meedoet.
Wie is Fuglsang?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
wie van onderstaande lijstje zouden jullie eruit gooien, en vervangen door welke renner.
Karpets
Menchov
Cavendish
Armstrong
Fuglsang
Contador
Hushovd
Kreuziger
Gesink
Martin
A. Schleck
Wiggins]
Boasson Hagen
S. Sanchez
Farrar
Freire
Ciolek
Cancellara
Petacchi
Evans
Renner van Saxo die vooral in de bergen moet helpen. Ik ken hem ook verder niet maar hij schijnt wel wat te kunnen.quote:
Karpets eruit voor Kloden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
wie van onderstaande lijstje zouden jullie eruit gooien, en vervangen door welke renner.
Karpets
Menchov
Cavendish
Armstrong
Fuglsang
Contador
Hushovd
Kreuziger
Gesink
Martin
A. Schleck
Wiggins]
Boasson Hagen
S. Sanchez
Farrar
Freire
Ciolek
Cancellara
Petacchi
Evans
Eerder Leipheimer of F. Schleck dan, imo. Ik denk niet dat Kloden heel veel punten gaat scoren.quote:
Vorig jaar had Klöden meer punten dan Leipheimer maar dat komt ook omdat Leipheimer uitviel. Ik verwacht dit jaar weer meer van Leipheimer maar ik selecteer hem niet omdat er betere opties zijn. F. Schleck is in de bergen natuurlijk goed maar voor de rest zeer matig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerder Leipheimer of F. Schleck dan, imo. Ik denk niet dat Kloden heel veel punten gaat scoren.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef Felagund het volgende:
Eerder Leipheimer of F. Schleck dan, imo. Ik denk niet dat Kloden heel veel punten gaat scoren.
Leipheimer is eigenlijk nooit echt slecht.. Komt vaak terug maar zie hem niet een etappe winnen, wel een top 10 klassering in het AK en een aantal etappes denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Mercurial het volgende:
Wie zal ik nemen? Van den Broeck of Leipheimer/Klöden/Armstrong.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Renner van Saxo die vooral in de bergen moet helpen. Ik ken hem ook verder niet maar hij schijnt wel wat te kunnen.
Ja, door mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef edraket31 het volgende:
@marcodej: even teruglezen, is al het nodige over geschreven.
In de 9 etappes dat Leipheimer en Klöden beiden meereden heeft Klöden alsnog veel meer punten gehaald... (69 om 45) Door het wegvallen van Leipheimer was Klöden natuurlijk wel genoodzaakt om de overige etappes in zijn eentje alles te geven, wat hem natuurlijk ook extra punten opgeleverd heeft... Maar verwacht je dat het dit jaar heel anders gaat worden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:05 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Vorig jaar had Klöden meer punten dan Leipheimer maar dat komt ook omdat Leipheimer uitviel. Ik verwacht dit jaar weer meer van Leipheimer maar ik selecteer hem niet omdat er betere opties zijn. F. Schleck is in de bergen natuurlijk goed maar voor de rest zeer matig.
Wiggins toch wel? Of sla ik hier de plank volledig mis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Wie kunnen er tijdrijden behalve Cancellara?
[ afbeelding ]
Kreuziger? vandevelde? Basso? Wiggins? hushovd? farrar?
Ik heb nu Armstrong en zowel Klöden als Leipheimer, maar dat vind ik eigenlijk toch nét een beetje teveel van het goede...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Pieno het volgende:
[..]
Zouden helpers veel punten scoren dan?? Knechten vallen niet snel aan en worden vaak ingezet aan de voet van de klim, en wanneer het echt vuurwerk wordt harken ze rustig naar boven, zonder aan een klassering te denken..
Tenminste, zo denk ik meestal bij knechten. Zou dan eerder een aanvaller doen als Vogondy, Fedrigo, Dumoulin of Voeckler. Luitjes die veel aanvallen en dus meedoen voor het strijdlustigen klassement
In jouw lijstje?...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso Wiggins van de luitjes die je nog niet hebt geselecteerd.. En Farrar kan ook aardig proloog rijden maar reken niet op hem met de 50 km tijdrit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Top 5 van de proloog vorig jaar heb ik iig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef MadMarine het volgende:
[..]
In jouw lijstje?...
Wiggins vanzelfsprekend
En ik verwacht dat verder Andy Schleck de meeste kans heeft op een top 20
In jouw lijstje?...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik heb nu Armstrong en zowel Klöden als Leipheimer, maar dat vind ik eigenlijk toch nét een beetje teveel van het goede...Ik ga dus er één schrappen ten faveure van Sastre, maar wie van de twee?...
Het is Vino geworden ipv Klödenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik heb nu Armstrong en zowel Klöden als Leipheimer, maar dat vind ik eigenlijk toch nét een beetje teveel van het goede...Ik ga dus er één schrappen ten faveure van Sastre, maar wie van de twee?...
Basso, kan top 5 halen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef MadMarine het volgende:
Mijn vraag voor vandaag: Sastre of Basso?
Nice! Stoere sitequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Pieno het volgende:
[..]
Armstrong, Klöden en Leipheimer gaan een beetje gelijk op.. Ook qua resultaten de laatste tijd. Kijk maar eens hier:
http://cqranking.com/men/asp/gen/h2h.asp
Dan moet je twee namen even invullen bij rider 1 en rider 2.. En dan Search..
Gewoon Armstrong of Leipheimer nemen idd, Cunego kan misschien voor een rit gaan maar meer speelt hij niet klaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat zijn de meningen eigenlijk over Cunego? Heb ik een keer alle vertrouwen gegeven en sindsdien heb ik hem eigenlijk altijd in mijn team. Alleen presteert hij niet zoveel en moet ik hem misschien een keer geen vertrouwen geven en gewoon armstrong of leipheimer nemen
Vorig jaar mocht Klöden ook verder als Armstrong moest lossen en was Klöden in de tijdritten beter dan Armstrong en Leipheimer. Normaal gesproken was Armstrong de beste tijdrijder van hun maar ik denk dat nu Leipheimer beter is. Dit jaar zijn er echter veel sterkere renners (Basso, Gesink etc.) waardoor ze wat zullen zakken in de etappes. Ik vind het maar lastig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:57 schreef MadMarine het volgende:
[..]
In de 9 etappes dat Leipheimer en Klöden beiden meereden heeft Klöden alsnog veel meer punten gehaald... (69 om 45) Door het wegvallen van Leipheimer was Klöden natuurlijk wel genoodzaakt om de overige etappes in zijn eentje alles te geven, wat hem natuurlijk ook extra punten opgeleverd heeft... Maar verwacht je dat het dit jaar heel anders gaat worden?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Het is Vino geworden ipv Klöden
Maar ik twijfel nog steeds over Sastre...
Mijn vraag voor vandaag: Sastre of Basso?
Basso kan ook niet goed tijdrijder. Daar pakt hij zeker geen punten voor je en verliest hij tijd op echte specialisten die ook voor het klassement gaan zoals Contador. Als Menchov een beetje in vorm is kan hij goed tijdrijden en Armstrong weet ik niet wat ik van moet verwachten. Denk te oud.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:27 schreef Pieno het volgende:
[..]
Maar dat had Menchov vorig jaar ook nadat ie de Giro had gewonnen. Dus weet het niet zo met die twee. Sastre is minder goed in tijdrijden dan Basso, dus als ze allebei in vorm zijn komt Basso denk ik hoger te staan in het AK..
Maar zoals gezegd: weet het niet zo goed met die twee..
Ik zit meer met een ander dilemma: Armstrong of Menchov selecteren voor de proloog??
Met de tijdrit vlak voor Parijs wordt het denk ik te moeilijk om voor A. Schleck te winnen. Contador kan veel beter tijdrijden en ik zie het in de bergen alleen bij een slechte dag van Contador gebeuren dat de Schlecks hun concurrenten op een hoop rijden. Basso is ook goed in de bergen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef arie_bc het volgende:
Hoe zijn de kansen van A. Schleck eigenlijk dit jaar? Serieuze tegenstander van Contador of mag hij blij zijn als hij zijn resultaat van vorig jaar kan evenaren (gewoon veilig naar de 2e plek fietsen en hopen dat de rest hier en daar tijd verspeeld).
Hoe is zijn tijdrit eigenlijk?
Als je een vluchter wil nemen zou ik Vogondy nemen en anders denk ik toch Luis Leon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:46 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Met de tijdrit vlak voor Parijs wordt het denk ik te moeilijk om voor A. Schleck te winnen. Contador kan veel beter tijdrijden en ik zie het in de bergen alleen bij een slechte dag van Contador gebeuren dat de Schlecks hun concurrenten op een hoop rijden. Basso is ook goed in de bergen.
Wie van deze drie zal ik kiezen: Vogondy, S Sanchez of L Sancez?
Ik denk dat hij voor tijdrijden wel tot de beste behoort en dit jaar heeft hij wel aardig gereden. Wie zou jij erbij nemen als tijdrijder en met een aardig klassement. Vino, Armstrong, Leipheimer, Klöden, Brajkovic, Lövkvist of nog iemand anders?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:10 schreef arie_bc het volgende:
Ik zou iemand als Rogers iig niet nemen.
Waar zou je hem voor willen? Tijdrit, klimmen, klassement? Ik denk dat hij bijna overal tekortkomt tov veel andere renners.
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat Rogers wel beter is dan ooit. Won de ronde van Californië en top 5 klasseringen in Tirreno en Romandië.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef arie_bc het volgende:
Denk dat de mannen van Radioshack inderdaad wel wat meer zekerheidjes zijn.
Ik neem al jaren Rogers en hij heeft altijd super weinig punten :S
Vino gaat het niet worden denk ik voor het klassement. Maar hij gaat ongetwijfeld wel een etapetje pakken dan.
Thx, laatste vraag en dan ga ik niks meer veranderenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef arie_bc het volgende:
Armstrong imo.
Ik denk dat ie sowieso gewoon weer top 5 gaat eindigen.
quote:
Het is Basso geworden, maar ik wil er nog steeds sowieso 21quote:
Knap, ik heb m'n ideale team nog niet gevondenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef MadMarine het volgende:
Heb net Ivanov eruit gegooid voor Martinez...
Ondanks alle klassementsrenners en sprinters heb ik namelijk ook nog plek gevonden voor twee aanvallers...![]()
Lijkt me geen verstandige keuze. Hoewel ik nog wel op zoek ben naar een sprinter die voor de nodige punten kan zorgen. Bole, Gavazzi, Hondo, Arashiro, Hunter of McEwen. Wie zouden jullie nemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Pablo88 het volgende:
Kunnen we nog wat verwachten van Petacchi?
Petacchiquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Lijkt me geen verstandige keuze. Hoewel ik nog wel op zoek ben naar een sprinter die voor de nodige punten kan zorgen. Bole, Gavazzi, Hondo, Arashiro, Hunter of McEwen. Wie zouden jullie nemen?
Petacchi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Lijkt me geen verstandige keuze. Hoewel ik nog wel op zoek ben naar een sprinter die voor de nodige punten kan zorgen. Bole, Gavazzi, Hondo, Arashiro, Hunter of McEwen. Wie zouden jullie nemen?
Heb net even gekeken. Hij is vorig jaar 1x 2e geworden (Laatste etappe) verder geen top 10 noteringen. Niet echt dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Klapdeur het volgende:
Als ik een naam noem als Renshaw? Is dat een rare keuze? Hij trekt toch altijd als laatste de sprint aan voor Cavendish?
Ja, ik zou hem niet nemen om eerlijk te zijn. Sprintaantrekkers neem ik zowiezo nooit in een pool, maar dat even terzijde. Hoe groot is de kans dat hij top tien rijdt?? Ik denk niet dat die kans erg groot is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Klapdeur het volgende:
Als ik een naam noem als Renshaw? Is dat een rare keuze? Hij trekt toch altijd als laatste de sprint aan voor Cavendish?
Ik heb al renners geselecteerd, maar ik ga er vandaag/morgen nog preciezer doorheen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef 4-elements het volgende:
Ik wacht nog wel ff tot alle renners bekend zijn voordat ik mijn definitieve selectie maak.
Nogal, want Weylandt doet niet meequote:Op donderdag 1 juli 2010 03:30 schreef Bo. het volgende:
heb n klassementsrenner/klimmer teveel
F. Schleck of Vino eruit?
Heb 7 sprinters, waarvan 1 weylandt, is dit een hele domme gok?
Heb je gelijk in, misschien verwar ik hem dan met een ander.. Want vorig jaar kwam het volgens mij vaker voor dat de sprint aantrekker hoog eindigde..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Heb net even gekeken. Hij is vorig jaar 1x 2e geworden (Laatste etappe) verder geen top 10 noteringen. Niet echt dus.
Vorig jaar was Cavendish natuurlijk drie keer beter en Renshaw was ook super met aantrekken waardoor de rest wist dat er niet te winnen viel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:06 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, misschien verwar ik hem dan met een ander.. Want vorig jaar kwam het volgens mij vaker voor dat de sprint aantrekker hoog eindigde..
quote:
Lloyd kan echt niet meekomen in de bergen hoor. Hij zat alleen een paar keer mee in ontsnappingen. Ik zie eerder een Sanchez voor het bergklassement gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef Omega3 het volgende:
Wie heeft er Lloyd, winnaar bergklassement van de Ronde van Italie 2010??
Die moet toch wel weer voor punten gaan lijkt mij. Wat denken jullie?
EDIT:
Oja en McEwen, is dat geen goede gok?
Freire welquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef Timez het volgende:
Ik heb 3 tijdrijders, 8 klassementsrenners, 5 sprinters en 4 aanvallers/klimmers
Ik twijfel als ik Armstrong wel moet meenemen? En Freire heb ik ook niet... of moet ik 'm wel pakken?
Gesink uiteraard.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:42 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Lloyd kan echt niet meekomen in de bergen hoor. Hij zat alleen een paar keer mee in ontsnappingen. Ik zie eerder een Sanchez voor het bergklassement gaan.
Wie zal ik nemen, Gesink of VD Broeck?
Aantal deelnemers aan de subpoule is nu 57!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef MadMarine het volgende:
[..]
O.
Das een stuk matiger dan vorig jaar
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:56 schreef arie_bc het volgende:
Als je dagjes mensen neemt zou ik voor mensen gaan die ook een hele goede tijdrit hebben of voor de bollen gaan. Dus ik zou idd Voeckler eruit halen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:47 schreef Frutsel het volgende:
er is maar één tijdrit he?
je kan je afvragen of cancellara nuttig is
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
Denk dat ik Evans ook maar inruil voor Nibali.
quote:
Fabian is net zo zeker voor de proloog als Contador voor het geel ongeveer, dus toch wel redelijk veilig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar normaliter zijn er zowiezo 2 tijdritten naast de proloog.
En tis een flinke proloog voor waaghaalsjes... kan maar zo een verassende winnaar uit komen.
Heb er lang over getwijfeld... uiteindelijk wel voor gekozen hoor![]()
Ik heb me niet echt verdiept in de regels trouwens qua punten... krijg je ook punten als je elke dag de gele truidrager in je ploeg opstelt? Of alleen de etappeuitslag?
Niemand, die trui is veels te onvoorspelbaar, gewoon goeie klassementklimmers nemen voor de bergetappes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:29 schreef Jefferson74 het volgende:
Wie moet je nou selecteren voor het bergklassement? Graag jullie suggesties!
Mauricio Soler???
Die doet toch niet mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:29 schreef Jefferson74 het volgende:
Wie moet je nou selecteren voor het bergklassement? Graag jullie suggesties!
Mauricio Soler???
o :$quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:11 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Nogal, want Weylandt doet niet mee
En ik zou zelf voor Vino gaan....
Bijna hetzelfde als mijn team. Ik heb Rojas ipv Vande Velde en Petacchi ipv Leipheimer. Maar ik ga er mss ook nog een sprinter uitgooien voor iemand die voor de bollen gaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef Jefferson74 het volgende:
Mijn ploeg Team 100% COMPLEET A.CONTADOR... Klassement... F.CANCELLA... Tijdrijder... T.HUSHOVD Sprinter -... M.CAVENDIS... Sprinter -... O.FREIRE Sprinter -... G.CIOLEK Sprinter -... T.FARRAR Sprinter -... C.EVANS Klassement... A.SCHLECK Klassement... F.SCHLECK Klassement... I.BASSO Klassement... R.GESINK Klassement... T.MARTIN Tijdrijder... R.KREUZIGE... Klassement... L.ARMSTRON... Klassement... L.LEIPHEIM... Klassement... A.KLODEN Klassement... B.WIGGINS Klassement... E.BOASSON ... Tijdrijder... C.VANDEVEL... Klassement...
Heb ernorm getwijfeld, heb de volgende renners niet opgenomen. Gaarne jullie reacties hierop!
Menchov
Sastre
Vinokourov
Petacchi
Rojas
Karpets
Brajkovic
Ik denk dat Vino juist wel een leuke is. Als ie een slecht klassement rijd kan hij zomaar 1 of 2 etappes winnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:46 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik verwacht meer van Gesink dan Menchov, waarom weet ik niet eigenlijk.
Ik heb nog steeds mijn twijfels bij Vinokourov, misschien wissel ik die nog voor Vandevelde of Leipheimer
Hij is een beetje een dark horse. Ik weet eigenlijk ook niet wat we van hem kunnen verwachten, hij heeft nu geen concurrentie meer van bijv. WIggins, dus ik denk dat hij top 10 wel kan halen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:13 schreef Timez het volgende:
Er hebben weinig mensen Vandevelde....
Waarom?
Omdat VandeVelde niet heel hoog in het klassement gaat eindigen, dat kan ik je nu vertellen. Als je Armstrong niet mee neemt kan je beter Brajkovic meenemen ipv Vandervelde of Leipheimer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:13 schreef Timez het volgende:
Er hebben weinig mensen Vandevelde....
Waarom?
Zeker zo iemand die alleen de Tour volgt hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:19 schreef Frutsel het volgende:
E.BOASSON
wie is dit eigenlijk? Staat tijdrijder? Maar is het een sprinter?
Maar Duque is wel iemand die de bergen overkomt. Als je echt je poule goed wilt invullen moet je wat meer kennis hebben. Arashiro heeft vorig jaar ook verdienstelijk in de sprints gereden maar staat als knecht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Boasson Hagen is idd een allrounder.
Won in 2009 de ENECO toer met een winst in een tijdrit en in een massasprint.
Bij sommige renners staan de gegevens idd verkeerd.
Duque stond als Klimmer vermeldt terwijl hij een sprinter is.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:05 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Zeker zo iemand die alleen de Tour volgt heVerdienstelijk tijdrijder/sprinter, beetje een allrounder, had dit jaar een verschrikkelijk voorjaar door veel pech, maar is een goeie voor je poule omdat ie zo allround is en nog redelijk fit.
Ben redelijke wielrenvolgerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:14 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Maar Duque is wel iemand die de bergen overkomt. Als je echt je poule goed wilt invullen moet je wat meer kennis hebben. Arashiro heeft vorig jaar ook verdienstelijk in de sprints gereden maar staat als knecht.
Is Hagen selecteren voor de proloog verstandig of kan je dan beter 1 blok beton selecteren zoals Leipheimer of Armstrong?
Hij zal wel weer in een aanvalletje meezitten. Met wat geluk kan hij zo een etappe winnen als het peleton ze laat gaan. Gele trui lijkt me onmogelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Tourniquet het volgende:
Wat kunnen we verwachten van Rinaldo Nocentini?
Waarom stel je hier een vraag die je zelf in 2 sec kan beantwoorden.quote:
Ik heb zo goed als hetzelfde teamquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb nu dit team, met nog één plek te vergeven. Tips?
A.CONTADOR
T.FARRAR
R.KREUZIGER
I.BASSO
R.GESINK
O.FREIRE
M.CAVENDISH
T.MARTIN
L.ARMSTRONG
A.KLODEN
A.SCHLECK
G.CIOLEK
F.CANCELLARA
B.WIGGINS
C.EVANS
E.BOASSON
A.PETACCHI
T.HUSHOVD
L.LEIPHEIMER
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb nu dit team, met nog één plek te vergeven. Tips?
A.CONTADOR
T.FARRAR
R.KREUZIGER
I.BASSO
R.GESINK
O.FREIRE
M.CAVENDISH
T.MARTIN
L.ARMSTRONG
A.KLODEN
A.SCHLECK
G.CIOLEK
F.CANCELLARA
B.WIGGINS
C.EVANS
E.BOASSON
A.PETACCHI
T.HUSHOVD
L.LEIPHEIMER
Menchov geloof ik niet meer in, zeker niet in de Tour. Ik neem denk ik Brajkovic nog maar mee, voor de bollen (hoop ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:36 schreef Pino112 het volgende:
Menchov?
Maar om een goed team samen te stellen kan iedereen wel wat hulp gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is toch veel toffer als je eigen team het goed doet, dan dat een paar gasten op internet je geholpen hebben.
Ik snap al dat gevraag niet
Morgen 15u.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef Mercurial het volgende:
Tot wanneer kan je eigenlijk renners selecteren en wisselen? Tot morgenmiddag of over een paar uur wat staat op die gadget op hyves.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb ook m'n adoptierenner, Rein Taaramae, opgenomen in de selectie, je weet maar nooit he
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Shite, dacht dat ik de enige zou zijn.
heb me even aangemeld was het bijna vergetenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:51 schreef MadMarine het volgende:
Vorig jaar waren was de subpoule wel een stuk groter trouwens... Ik weet niet precies meer hoeveel mensen het toen waren, maar in ieder geval 109...![]()
Meld je dus nog snel aan! Hoe meer deelnemers, hoe meer kans we maken om onze subleague titel te verdedigen!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik doe mee, heb alleen totaal geen verstand van wielrennen
Mijn team: contador, menchov, basso, f. schleck, leipheimer, cancellara, freire, cavendish, chavanel, armstrong, voeckler, sastre, vinokourov, kloden, zebriskie, hushovd, gesink, evans, a. schleck, vandevelde
Zo'n idee had ik ook. Paar klimmers eruit gooien denk ik. Tips?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Meer sprinters nodig! Er zijn veel vlakke etappes > met jouw 3 sprinters scoor je daar te weinig
Om eerlijk te zijn denk ik het laatste maar hopelijk is Armstrong zo goed qua niveau of mentaliteit dat hij anderen laat winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:17 schreef vaarsuvius het volgende:
BRajkovic, die wil ik eigenlijk ook, maar past niet meer.
Hoe is de rolverdeling in dat team? Ik denk dat Armstrong gaat falen, en dat Kloden of Leipi het over moeten nemen. Of zullen ze Lance zelfs in kansloze positie moeten blijven helpen?
Ik zou hem niet nemen. Aan hem heb je alleen wat in die twee ritten terwijl ik denk dat hij er morgen helemaal niet aan gaat komen. Verwacht een rare uitslag met onbekende mensen. Daarbij zijn er jongens die veel beter kunnen tijdrijden dan Millar. Ik heb wel een zwak voor hem na z'n doping periode, weet niet waarom maar toch selecteer ik hem niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef MarijeH het volgende:
Wat verwachten jullie van Millar in de proloog en in de lange tijdrit? Zal ik hem nemen? Ik heb hem op dit moment in mijn ploeg.
Ik zou Hunter niet nemen. Farrar zei op cyclingnews dat de volgorde hoogstwaarschijnlijk Hunter, Dean Farrar was. Maar het is nog niet zeker. Ik zou Farrar nemen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:29 schreef 045represent het volgende:
Mijn team:
[ afbeelding ]
what do you think??
Farrar heeft hij ook. Wie moet hij dan nemen? Aangezien 4 aardige sprinters in Lampre waarschijnlijk voor Petacchi moeten rijden moet je dan McEwen nemen? Wat kan McEwen nog?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zou Hunter niet nemen. Farrar zei op cyclingnews dat de volgorde hoogstwaarschijnlijk Hunter, Dean Farrar was. Maar het is nog niet zeker. Ik zou Farrar nemen.
Of dan toch Gesink...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef MadMarine het volgende:
Nou ben ik toch weer aan het twijfelen... F Schleck of Menchov?
Ik zou Wiggins ruilen voor Gesink of Schleckquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Joene het volgende:
Morgen proloog ga ik hiermee doen :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Joene het volgende:
Morgen proloog ga ik hiermee doen :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |