quote:Naam: FokForum
Password: tour2010
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, even de boel ingevuld. Denk niet dat ik 'm veel zal bijwerken eerlijk gezegd, maar ok.
Veel sprinters? Jij had duidelijk een andere tactiek dan ik vorig jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik doe mee, grr, ik ben helemaal vergeten hoe ik het vorig jaar deed, best goed, maar ik weet nog goed hoe ik dacht:" Dit en dit moet ik volgend jaar anders doen..." Maar ik weet dus niet meer wat precies
Neem in elk geval VEEL sprinters (en Boonen doet NIET mee)
Dat wist ik vorig jaar ook niet...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:49 schreef Gilead het volgende:
Ik had meegedaan als ik had geweten hoe de wielersport in elkaar steekt.
Stiekem overweeg ik ook om gewoon mee te doen om zo wat van de sport te snappen. Zit je ook echt alle etappes te volgen of dat niet?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:53 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Dat wist ik vorig jaar ook niet...
Ik heb me er toen een beetje in verdiept om in ieder geval mijn fanatieke broertje te verslaan, en ik kwam tot de ontdekking dat het ook nog eens véél leuker is om het dan te blijven volgen
Ik heb het makkelijk: ik ga (nog) niet op vakantiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:58 schreef Gilead het volgende:
[..]
Stiekem overweeg ik ook om gewoon mee te doen om zo wat van de sport te snappen. Zit je ook echt alle etappes te volgen of dat niet?
Hm, ik zal hem binnenkort wel even invullen dan, benieuwd of ik die poule elke dag ga bijwerken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:15 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk: ik ga (nog) niet op vakantie
Dus ja, mijn voornemen is om elke dag wel op de hoogte te blijven.
En als er interessante ontwikkelingen zijn neem je die natuurlijk mee in je dagselectie...
Met veel sprinters bedoel ik genoeg om in een overduidelijke sprinter etappe ook 8 of 9 sprinters te kunnen opstellen. Als je er maar 8 kiest en 1 ervan breekt zijn sleutelbeen in de 2de etappe en een andere krijgt griep dan zit je.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:47 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Veel sprinters? Jij had duidelijk een andere tactiek dan ik vorig jaar
Die andere tip is wel een goeie: check je selectie nog even van tevoren...
Je kan ze nu ook al invullen hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef JohnDDD het volgende:
Zijn er ook tourtoto's waarbij je niet elke dag hoeft te wisselen? Ben van 4-11 juli op fietsvakantie
Menchov had vorig jaar volgens mij ongeveer 0 punten, en Benatti ook zo goed als niks als ik het goed onthouden hebt. Deze twee waren namelijk voor mij de reden dat ik niet in de top mee deed maar net eronderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mijn voorlopige teamselectie:
[ afbeelding ]
Redelijk wat sprinters. Verder de klassementsmannen aangevuld met oa Chavanel / Cancellara.
Wat vinden we er van? Tips en kritiek is altijd welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |