quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Ticootje het volgende:
Adres staat toch gewoon op ons eigen forum!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef Ticootje het volgende:
Magnums vind ik niet zo... Solero's wel! Maar die had de appie niet. Prutsers.
Ik doe negeren. Dat helpt niet echt maar toch. Je moet wat.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Ticootje het volgende:
Issie ook echt zielig? Jen kan 39 graden hebben en door m'n huis stuiteren.
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gelukkig hebben wij een eigen clubje he, snorremans
ga je nu echt nog taarten op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En nu ga ik weer ff taarten..morgenochtend om 9 uur staat er weer iemand op de steop om een stapel mee te nemen
Vroegah hadden ze van die lange ronde appelijsjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:34 schreef Ticootje het volgende:
Vroegah kreeg je vaak raketjes, die waren goedkoop.
ik zal vragen of G wat foto's wil maken, ik sta zelf tussen de coulissen..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:00 schreef lily het volgende:
ah, leuk trui![]()
wel spannend voor je dochter natuurlijk! ben benieuwd (krijgen we foto's?)
waar blijft je keuken (een foto dan heh) eigenlijk?
met gemak!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh! klinkt goed, zoweltaart als dat alles goed en nieuw en mooi is!
En een 6 gangendiner op vier pitten!Want dat kan, als je gewend bent op twee pitten te koken.
Jupquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:32 schreef lily het volgende:
[..]
ga je nu echt nog taarten op dit tijdstip?
en beterschap voor je jongste, BE
hello !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 07:37 schreef Kleurdoos het volgende:
moggeh
ik wil wel testenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
iets van finish, voor in de vaatwasser. Een soort van cartridge met 12 wasdingen erin.
kommaar halenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
ik wil wel testen
En de 22e op de post gedaan in België... Die mag toch vandaag wel eens aankomen niet?
ik wil ook wel testen hoorquote:
Das balenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:00 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
![]()
De droger is weer kapot!
![]()
![]()
![]()
stond weer lekker te bonken net....
Bedoel je dat je daar verkering mee hebt?quote:
Neehoor, maar ze is wel mn allerbeste vriendin. Ik zou met haar beter kunnen samenleven dan met de meeste mannen, maar we zijn niet verliefdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:14 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Bedoel je dat je daar verkering mee hebt?
Dat leek me best een leuke mevrouw, toen ze hier een keer postte, en ik het las.
oh ok, omdat je eerst zei ''vrouw'' en daarna ''vriendin'', dacht ik dat je verliefd op haar was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef pinquit het volgende:
[..]
Neehoor, maar ze is wel mn allerbeste vriendin. Ik zou met haar beter kunnen samenleven dan met de meeste mannen, maar we zijn niet verliefd
Je hebt PM terugquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef Oxymoron het volgende:
Oh, en wie o wie wil er met mij naar Eddie K (former Live-frontman) ?
29 augustus in Utrecht.Ik zou zo graag willen!
![]()
P_iglet, misschien wil jij, ik PM je er zo even over!
Heb je het grote stiltespel al met ze gespeeld?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef lily het volgende:
druk dagje, trui. En de enige moeder die zich had aangemeld?![]()
Ik ben het weekend alleen met de kinderen en Leah ligt nu op bed. De jongens zijn vreselijk vervelend en maken voortdurend ruzie met bijbehorend gegil van David.
Samen buiten in het zwembad gaat nog geen minuut goed.
Ik zou eigenlijk iets met ze moeten gaan doen maar ik vind het eigenlijk te warm om in mijn eentje met drie kids op pad te gaan.
De truuc is, om natuurlijk veel langer dan drie minuten te wachtenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:35 schreef lily het volgende:
Ja, en dan weer ruzie omdat de ene gewonnen heeft en de ander eigenlijk had moeten winnen want hij heeft dit en ik heb dat en het is niet eeeeeeerluuuuuk![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n oudste heeft net judo-examen gedaan en de oranje band behaald!
Nou ik wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:08 schreef Incantrix het volgende:
HalloHebben jullie ook zo veel zin in actief bezig zijn?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou ik wel.![]()
Ben heen & weer gefietst naar strand & terug. (2x een uur)
En nu BBQ-en!!!!!
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb vandaag naar het dorp gewandeld met mn zus en mn voeten daar laten masseren
wowquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:06 schreef moussy het volgende:
Vorige week heb ik staan kwijlen bij een horloge bij de kijkshop, hij had alleen geen kijkshop prijs 99,95toen ik vandaag wat terug moest brengen was ie opeens 15 euro
van mij dus!
Heb ze vandaag ook gezien, volgens mij zijn het noordzeegarnalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het babie vissies waren.
neem snel een wijntje, trekt wel weer weg dan.quote:
volgens mij heeft het iets te maken met het uitproberen van nieuwe producten en het uitwisselen van je ervaringen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef lily het volgende:
Ik zeg vast iets heel doms maar dat buzzen waar jullie het vaker over hebben...wat is dat?
Nu pasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nu al ?
Nu nog ?
Nog steeds ???
jij spoelt in de ochtend toch al na het tanden poetsen met vodka?quote:
Heul nie. Wij drinken hier thuis eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
jij spoelt in de ochtend toch al na het tanden poetsen met vodka?
Het is idd wat KP al zegt. Je kunt jezelf aanmelden en dan krijg je mailtjes en als je de goede antwoorden geeft, mag je (meestal nieuwe) producten proberen. Als ze je uitkiezen natuurlijk. Ik vind het wel grappig, want ik krijg altijd iets dat ik zelf nooit zou kopen en soms ben ik wel over en koop ik het in het vervolg wel. En weggeven is ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef lily het volgende:
Ik zeg vast iets heel doms maar dat buzzen waar jullie het vaker over hebben...wat is dat?
hier gaat bier over de datum als we eens een krat halen. Waar is de tijd gebleven dat ik van bierkratjes een muurtje had gebouwd???quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heul nie. Wij drinken hier thuis eigenlijk nooit.
ah zo...dat het iets met producten uitproberen was had ik wel door maar hoe het werkte niet..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het is idd wat KP al zegt. Je kunt jezelf aanmelden en dan krijg je mailtjes en als je de goede antwoorden geeft, mag je (meestal nieuwe) producten proberen. Als ze je uitkiezen natuurlijk. Ik vind het wel grappig, want ik krijg altijd iets dat ik zelf nooit zou kopen en soms ben ik wel over en koop ik het in het vervolg wel. En weggeven is ook leuk natuurlijk.
en ze gaan in overlegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef YPPY het volgende:
Mijn topic is gesloten, maar wel door iteejer, dat is wel stoer.![]()
Peet was ook wel blij geloof ik, die wilde hem wel voor mijn verjaardag kopenquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een grote unit
Hij is wel helemaal jij
nagels lakken dan maar?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Bohhhh, ik voel me helemaal geen mens vandaag.
idd, paracetamol en glas water. Ik neem er altijd maar eentje (neem echt nooit 2 paracetamol eigkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
sowieso als je teveel gedronken heb: 2 paracetamol enwat glazen water. heb je ook geen kater, althans werkt bij mij altijd goed. scheelt een dag brak wezen
Water en paracetamol blijft niet binnenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef trui het volgende:
kim, tip van je ouwe trui: neem een paracetamolletje en een paar glazen water en dan hup je bed in!
ik had gisteravond eigenlijk een feestje op school, voor de hulpouders. dat is doorgaans erg gezellig en de afgelopen 2 keren een waar 'rosé-festijn'. inclusief flinke katers helaas. maar goed, dit keer kon ik niet, vanwege logé's en bovendien het dansgedoe van cato waar we al erg vroeg aanwezig moesten zijn. nu ik lees over die kater ben ik daar ineens niet meer zo rouwig om..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik was gisteravond niet meer in staat water te drinken, laat staan er nog een pil in te gooien
ahw, je vent leren een infuus aan te leggen, met tramadol ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Water en paracetamol blijft niet binnen.
Dat is nu net wat voor mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef moussy het volgende:
of gewoon de dieetslippers kopen bij kruidvat
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jezus wat een gedrochtenNou, dan maar blubberpoten hoor
ik ben van het op een been kan je niet lopen typequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
idd, paracetamol en glas water. Ik neem er altijd maar eentje (neem echt nooit 2 paracetamol eigk) maar dat werkt echt als een tiet.
![]()
Sinds ik dat doe heb ik geen kater/brakke dag meer gehad.
ik kan er niks over vindenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef trui het volgende:
is dit echt? ik had er nog niet van gehoord/ gezien. hoe zou dat 'werken' dan??
ik heb nog wel een infuusnaald liggenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ahw, je vent leren een infuus aan te leggen, met tramadol ofzo![]()
action! René wilde zequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef Incantrix het volgende:
En die slippers, whehe..
Aan de andere kant: Birkenstocks worden ook algemeen geaccepteerd, en Crocs ook, dus nouja..
Oh, ik zag trouwens gisteren echt de ranzigste combi ooit: Birkenstock-model slippers gemaakt van Croc-spul!Teh horror!!!1!!1~!
Mijn wederhelft moest naar de kapper vandaag. Maar we lagen pas een paar uur in bed en hij had er geen kracht voor. Dus toen heb ik me maar in mijn kleren gehesen, want ik kon het ook wel weer gebruiken. Sta ik eerst met de verkeerde tonic *BURN BABY BURNquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De beste oplossing tegen een kater is gewoon niet stoppen met innemen
Dus toen deed jij je veto? Terecht! Man, wat een nare dingen zeg! Het wordt vast een hypequote:
ze waren er niet in haar maatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef Incantrix het volgende:
Kim, hahaha, jezus.. Dat klinkt pijnlijk! Maar je omschrijft het prachtig
[..]
Dus toen deed jij je veto? Terecht! Man, wat een nare dingen zeg! Het wordt vast een hype
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:30 schreef moussy het volgende:
[..]
ze waren er niet in haar maat![]()
(vertaling: Ik heb niet eens gekéken of ze er wel tussen lagen)
Ik kwam binnensjokken, bril op.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:22 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn muggen toch allechristus verdomme tyfus kut beesten hè? Ik word gewoon wakker van de jeuk, zitten er 2 beten waar je u tegen zegt op m'n hand. OP MN HAND!!! 2!!! Echt die beesten hebben echt 0 nut, waarom zijn ze uitgevonden?? Oh en prrrrrikweg is goddelijk in combi met een ijspack <3.
Einde mededeling.
Dat had ik ook.Heb je zo'n bevestiging met blok en schroefjes? Wat hier hielp: windscherm in blok, blok op stang, aanschroeven. Idd in het blok klikken toennie er al op zat ging nietquote:Op zondag 27 juni 2010 09:12 schreef huuphuup het volgende:
Oeh leuk Trix!
We hebben een moederfiets gekocht. B's fiets was gestolen een tijd terug en we hadden nog geen andere gehaald en nu bleek pas geleden dat hij nauwelijks op mijn fiets komt (omafiets) met het fietsstoeltje erop dus moesten we op zoek naar een mamafiets. Via Marktplaats in Naaldwijk een nieuwe voor 300,-![]()
Ik moet alleen het fietsstoeltje er nog even op zien te krijgenhet stuur moet anders want dat staat nu in zo'n hoek dat ik het windscherm er onmogelijk op krijg
Nee, ik ben ook zwaar allergisch voor drukke zwembaden, bah.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Wij wilden evt. naar zwembad, maar ik vrees dat het veel te druk gaat worden en daar heb ik geen zin in.![]()
![]()
Die zijn gaaf...quote:Op zondag 27 juni 2010 09:31 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook zwaar allergisch voor drukke zwembaden, bah.
We hebben zo'n framepool van 3.70 doorsnee in de tuin staan dus ze hoeven zich niet te vervelen.
Oh! Nog niet geprobeerd nee! Thnx voor de tip!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Incantrix, heb je al geprobeerd zijwaarts op te stappen dus 1 voet op de trapper en de ander tussen door naar de andere trapper, dan gaat het wel goed hoor. Ik heb ook een omafiets met Bobikevoorzitje...
oh ok! dan ga ik dat ook eens proberen.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat had ik ook.Heb je zo'n bevestiging met blok en schroefjes? Wat hier hielp: windscherm in blok, blok op stang, aanschroeven. Idd in het blok klikken toennie er al op zat ging niet
Hopelijk lukt het dan wel... het is even wennen, maar uiteindelijk is het een gewoonte.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh! Nog niet geprobeerd nee! Thnx voor de tip!
Dat kon bij mijn fiets ook, maar het schroefje is te verroestquote:Op zondag 27 juni 2010 09:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ok! dan ga ik dat ook eens proberen.
Het gaat net net niet allemaal![]()
Maar het stuur kan ook nog gedraaid worden geloof ik, iets rechterop en dichterbij, als het goed is zou het dan wel moeten passen. Stom eigk, juist bij een moederfiets zou je verwachten dat het zo gebeurd is dat monteren
jah, net zoiets als voor het eerst in lange tijd weer handremmen hebben, even raar maar went snelquote:Op zondag 27 juni 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het dan wel... het is even wennen, maar uiteindelijk is het een gewoonte.
Ik doe het zo:quote:
Ik durf dat niet he, bang dat ik halverwege blijf stekenquote:Op zondag 27 juni 2010 09:42 schreef huuphuup het volgende:
ik stap op mijn omafiets af als een ventdus ik zwaai mn been gewoon achterlangs over het zadel heen.
Niet erg charmant als je een rokje of jurkje aanhebt maar die draag ik toch nooit
Op dezelfde manier maar dan andersom. Dus met je rechterbeen kruislings tussendoor en dan die voet op de grond.quote:
Ah, okquote:Op zondag 27 juni 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier maar dan andersom. Dus met je rechterbeen kruislings tussendoor en dan die voet op de grond.
Fietsen op fietsen met handrem doe ik niet!!gedoemd te mislukken.
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, mocht je ooit een 2e kindje krijgen, dan kan dat niet meer he... dat been er achteroverheen slaan!![]()
en een rugzak op je rug is ook niet ideaal, volgens Casquote:Op zondag 27 juni 2010 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, mocht je ooit een 2e kindje krijgen, dan kan dat niet meer he... dat been er achteroverheen slaan!![]()
Zo stap ik ook altijd op en af. Werkt goed! Met voeten aan de grond lukt niet, dan zweef ik en val ik om .quote:Op zondag 27 juni 2010 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Incantrix, heb je al geprobeerd zijwaarts op te stappen dus 1 voet op de trapper en de ander tussen door naar de andere trapper, dan gaat het wel goed hoor. Ik heb ook een omafiets met Bobikevoorzitje...
Euh, gratis tip van Flip.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:42 schreef huuphuup het volgende:
ik stap op mijn omafiets af als een ventdus ik zwaai mn been gewoon achterlangs over het zadel heen.
Niet erg charmant als je een rokje of jurkje aanhebt maar die draag ik toch nooit
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam een keer de kelder infietsen toen het heel hard geregend had (dus glad), en bij het afstappen -twee voeten tegelijk op de grond- gleed mijn fiets nog een stukje door, waardoor ik uiteindelijk aan het stuur hing, met mijn kont op mijn frame zat en dat in een toestand met gebogen knietjes.
Maar wat doe je dan? Optrekken? Laten vallen?.
-insert paint-
[ afbeelding ]
Ik heb allebei mijn benen omstebeurt een heel klein stukje ingetrokken, net zolang tot mijn voeten onder mijn kont waren, en toen kon ik weer wat kracht met mijn benen zetten en heb ik mezelf omhooggeveerd/getrokken. Ik heb er echt 3 dagen spierpijn van gehadquote:Op zondag 27 juni 2010 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:Euh K_i_m.
tja. Optrekken terwijl glad is niet handig, laten vallen ook niet want nat. dus euh...
ja. geen idee.
Hoe ben jij er weer uitgekomen?
Nou! Ik ook, toen ik als te klein meisje eens op papa's fiets wilde fietsen maar uitgleed.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben wel eens loeihard met mijn poes op een stang gevallen
dat is pretty ongemakkelijk
ahquote:
Mequote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ahben je ook van de mike oldfield enzo?
en oh crap spuuglok! morgen gaan ze op de post, fo real
Nee, dat genre heb ik aan me voorbij laten gaanquote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ahben je ook van de mike oldfield enzo?
en oh crap spuuglok! morgen gaan ze op de post, fo real
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ahwLET HER DOWN EASYYYYYYYYYYYYYYY
en
maar god wat heeft die man toch een vreselijke kledingsmaak.. en die transformatie van terence trent d'arby naar sananda maitreya is ook wel heel freaky
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:55 schreef oeke het volgende:
Als je van Philip Glass houdt, hou je hier misschien ook wel van:
Hij doet het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb wel iets met strijkjes trouwens.
The Juliet Letters staat ook vol met mooie treurigheid
JAAAquote:Op zondag 27 juni 2010 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is dat voormalig TTd'A
?? Inderdaad een freaky transformatie.
Drie van de vier heb ik spul van. Ik hou echt enorm van Giora Feidman, is dat jullie dan ook bekend?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:50 schreef Macka66 het volgende:
Voor de Philip Glass en Michael Nyman liefhebbers kan ik van harte Arvo Pärt en Wim Mertens aanbevelen.
klezmer, toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:05 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Drie van de vier heb ik spul van. Ik hou echt enorm van Giora Feidman, is dat jullie dan ook bekend?
Ja, zou best wel eens kunnenquote:
Het is een schatje Oxy!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:06 schreef Oxymoron het volgende:
ik spaar voor dit harpje:
en dan nog eens leren zo mooi te spelen... dat lukt niet, never![]()
![]()
en hij klinkt zo mooi... mijn toekomstige Camac Bardic![]()
Oeh, mijn favoriet (Mike) heeft een rivaal gekregenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:55 schreef oeke het volgende:
Als je van Philip Glass houdt, hou je hier misschien ook wel van:
Ja nou, ik wil de grootste van Camac Bardic kopen, die is 27-snarig. Inderdaad, bij de zingende snaar! En bij mij is het zo belangrijk, dat het makkelijk te vervoeren is. En dat is deze zeer kleine harp. Beperkingen, in het repertoire staan zeg maar ondergeschikt aan, mijn eigen beperkingen op ''flexibiliteit'' wat spelen op andermans instrumenten betreft. (ik bedoel: ik ben zo ''detail-focused'', dat ik op mijn eigen instrument les moet krijgen, anders kan ik het niet, ''omzetten'' na de les.) Dus ik zal hoe dan ook mijn harp altijd mee moeten nemen als ik naar les ga.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het is een schatje Oxy!
Ik wil je niet in de war maken. Maar wil je geen klassieke stukken leren spelen? Want deze heeft 22 snaren en is daardoor wat minder goed te gebruiken voor klassiek dan de meer gebruikelijke kleine harpen die 34 tot 40 snaren hebben.
(Ik speel zelf kleine harp en vind juist de veelzijdigheid in repertoire er zo leuk aan, vandaar dat ik het even vraag. En http://www.zingendesnaar.nl doet aan huurkoop, wat ook een optie zou kunnen zijn als je toch een wat uitgebreider harp wilt)
Om welke hagelslag van Céréal gaat het? Wij, als in: onze boerderijwinkel, verkoopt ook Céréalproducten, en we kunnen volgens mij dozen vol, zo niet containers van alles bestellen!quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef Saffier het volgende:
zo kan ik vooruit totdat ik óf een goed alternatief heb gevonden óf totdat de Céréal hier in de winkel staat.
E.T. bij jou in de winkel stond het toch al? Welke supermarkt is dat?
doe eens een foto (liefst met badgasten natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 09:31 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook zwaar allergisch voor drukke zwembaden, bah.
We hebben zo'n framepool van 3.70 doorsnee in de tuin staan dus ze hoeven zich niet te vervelen.
Duidelijke overweging. Ik speel ook het liefste op mijn eigen instrumenten omdat ik daar altijd meer controle over heb. Je weet de goede plekjes om je vingers neer te zetten, zeg maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja nou, ik wil de grootste van Camac Bardic kopen, die is 27-snarig. Inderdaad, bij de zingende snaar! En bij mij is het zo belangrijk, dat het makkelijk te vervoeren is. En dat is deze zeer kleine harp. Beperkingen, in het repertoire staan zeg maar ondergeschikt aan, mijn eigen beperkingen op ''flexibiliteit'' wat spelen op andermans instrumenten betreft. (ik bedoel: ik ben zo ''detail-focused'', dat ik op mijn eigen instrument les moet krijgen, anders kan ik het niet, ''omzetten'' na de les.) Dus ik zal hoe dan ook mijn harp altijd mee moeten nemen als ik naar les ga.
Maar een leraar/lerares hebben we nog niet gevonden.Eerst moet ik nog veel leren, ook denk ik.
Ik kijk zo even voor een foto van vorig jaar (toen kochten we m). Dit weekend ben ik alleen met de kinderen en hadden foto's geen prioriteit.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef lady-wrb het volgende:
doe eens een foto (liefst met badgasten natuurlijk)
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:05 schreef Saffier het volgende:
Geeft niks, hoe was het verrassingsfeestje? En je hebt nog net m'n buikie in het echt kunnen zien
Oja, mijn huis is normaal gesproken iets meer opgeruimd![]()
leegquote:Op zondag 27 juni 2010 19:05 schreef lily het volgende:
Ik kijk zo even voor een foto van vorig jaar (toen kochten we m).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |