Daar hoop ik ook op!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:36 schreef Aisumasen het volgende:
Hopelijk zenden ze nog wat uit van het verrassingsoptreden van Thom Yorke & Johnny Greenwood.
Die hebben we helaas niet meer in ons pakket.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:52 schreef Evertje het volgende:
Owja, en het is op de digitale kanalen van de BBC de hele avond te volgen!
Ik verwacht van de zondag heel veel met al die ouwe sterren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef tim. het volgende:
Jaarlijks tv-hoogtepunt. Gorillaz tot nu toe is fantastisch, maar niks kan tippen aan Blur vorig jaar. Alleen Arctic Monkeys in 2007 komt in de buurt.
En Shirley Bassey natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef tim. het volgende:
Jaarlijks tv-hoogtepunt. Gorillaz tot nu toe is fantastisch, maar niks kan tippen aan Blur vorig jaar. Alleen Arctic Monkeys in 2007 komt in de buurt.
Wat komt er zondag zoal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht van de zondag heel veel met al die ouwe sterren.
Zondag:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef tim. het volgende:
Wat komt er zondag zoal?
En alles wat overdag is vind ik al minder (Shirley was toch overdag?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja...dan komen wij in Nederland met Pinkpop aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |