Volgens mij ook niet. De pakketbezorgers zijn vaak ook postbode en doen het bezorgen van pakketten er naast om wat bij te verdienen. (Hier komt de pakjesman heel vaak 's avonds en overdag is ie een 'gewone' postbode).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De postbode doet aangetekende brieven en zo, toch?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De postbode doet aangetekende brieven en zo, toch?
Dat dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]Je hebt gelijk, is niet hetzelfde...
Postbode heeft een 'groot' contract en doet idd aangetekende en veel binnenwerk (wijken voorbereiden), postbezorgers hebben doorgaans kleine contracten en krijgen brievenbuspakjes mee en de pakketdienst staat daar helemaal los van.
Ik had aangeboden er een voor je te halenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Vandaag dan toch H&M Almere geweest (wat een ellendige stad, ik weet weer waarom ik nooit naar de stad ga). Ze hadden echt alle kleuren nagellak nog hangen, maar geen Bella's Choice
oke, picspam!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef AmyGrace het volgende:
@Delta, hmm, ik vind die blauwe CG niet zo heul bijzonder.. Laat de rest maar zien![]()
Jeee! Superquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
oke, picspam!
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
[ afbeelding ]
Foxy
[ afbeelding ]
Going My Way?
[ afbeelding ]
Classic Camel
[ afbeelding ]
Swing Baby
[ afbeelding ]
Ingrid
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Bogie
[ afbeelding ]
First Class Ticket
[ afbeelding ]
Emerald Fitzgerald
[ afbeelding ]
Jitterbug
Ze komen uit in Juliquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef m@x het volgende:
Ik zie er wel een paar tussen staan die ik zou willen hebben. Ingrid, Emerald Fitzgerald, Bogie en Foxy![]()
![]()
Wanneer komen ze bij TD eigenlijk in de verkoop?
ik ga alleen de laatste 2 kopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
oke, picspam!
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
[ afbeelding ]
Foxy
[ afbeelding ]
Going My Way?
[ afbeelding ]
Classic Camel
[ afbeelding ]
Swing Baby
[ afbeelding ]
Ingrid
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Bogie
[ afbeelding ]
First Class Ticket
[ afbeelding ]
Emerald Fitzgerald
[ afbeelding ]
Jitterbug
graaaaaaaaaag!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had aangeboden er een voor je te halen
Ik heb hem, en hij is wel rood, maar hij neigt naar koraalrood met een licht gouden gloed erin. Ik vind hem wel heel erg mooi, maar brandweerrood is het absoluut niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:19 schreef Mirjam het volgende:
hier zijn toch dames die opi ds reflection hebben?
is die echt rood rood?
en holo toch?
Is die holo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb hem, en hij is wel rood, maar hij neigt naar koraalrood met een licht gouden gloed erin. Ik vind hem wel heel erg mooi, maar brandweerrood is het absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |