abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83297411
Te Koop:

Kensington LiquidFM Deluxe iPod FM transmitter
half jaar geleden gekocht, maar bleek toch eenvoudig een aux poort op mijn radio te maken. Dus de transmitter is nooit gebruikt.

Verbind uw iPod aan uw autoradio
De Kensington LiquidFM Deluxe iPod FM-Transmitter verbindt uw iPod aan uw autoradio. Ellenlange praatprogramma's en flauwe spelletjes op de radio slaat u voortaan gewoon over. U speelt gewoon uw playlists af en geniet van superieur geluid via de luidsprekers in uw auto.

'Plug it in the lighter and play'
De transmitter steekt u eenvoudig in de sigarettenaansteker en u sluit 'm aan op de dockconnector van uw iPod. Automatisch zoekt de transmitter voor u de beste frequentie. Via RDS, bekend van de filemeldingen, verschijnt het nummer dat speelt én de artiest op de display van uw autoradio. De Kensington LiquidFM Deluxe iPod FM-Transmitter is geschikt voor alle iPods met een clickwheel en dockconnector. Ook uw iPhone kunt u er op aansluiten.

Transmitter en lader in één
Toch switchen naar de radio? Op de transmitter kunt u drie FM-zenders instellen. Ondertussen wordt uw iPod opgeladen. Heeft u helemaal geen zin in geluid? Met de handige aan- en uitknop zet u de transmitter uit zonder 'm te ontkoppelen.

Nieuwprijs: 80 euro heb ik er toen voor betaald, nu verkrijgbaar tussen de 53 en 86 euro (via prijsvergelijk)
Mijn prijs: 39,-

vrijdag 25 juni 2010 @ 19:19:11 #2
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_83298071
Was dat ding niet illegaal...?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:20:40 #3
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_83298118
Hoe is de kwaliteit? Ben niet erg tevreden over het 1 euro kostende transmittertje uit China. 1x storing of ruis, zeker in rustige passages, is voor mij een no-go.
Narcist
pi_83298160
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
Was dat ding niet illegaal...?
Denk het niet, ze worden gewoon bij electronica-zaken verkocht.
pi_83298197
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:20 schreef Magistic het volgende:
Hoe is de kwaliteit? Ben niet erg tevreden over het 1 euro kostende transmittertje uit China. 1x storing of ruis, zeker in rustige passages, is voor mij een no-go.
Ik heb hem een keer uit de verpakking gehaald om te proberen. En ik moet zeggen dat hij het ontzettend goed deed! geen ruis of niets, en perfecte weergave van het geluid.
pi_83323607
schopje
pi_83328281
Weet je wat, ik maak er een prijsverlaging van, 30 euro! 35 euro incl. Verzending
pi_83331007
Verkauft

Kan dicht dus!
pi_83336202
Slotje!