Te Koop:
Kensington LiquidFM Deluxe iPod FM transmitter
half jaar geleden gekocht, maar bleek toch eenvoudig een aux poort op mijn radio te maken. Dus de transmitter is nooit gebruikt.
Verbind uw iPod aan uw autoradio
De Kensington LiquidFM Deluxe iPod FM-Transmitter verbindt uw iPod aan uw autoradio. Ellenlange praatprogramma's en flauwe spelletjes op de radio slaat u voortaan gewoon over. U speelt gewoon uw playlists af en geniet van superieur geluid via de luidsprekers in uw auto.
'Plug it in the lighter and play'
De transmitter steekt u eenvoudig in de sigarettenaansteker en u sluit 'm aan op de dockconnector van uw iPod. Automatisch zoekt de transmitter voor u de beste frequentie. Via RDS, bekend van de filemeldingen, verschijnt het nummer dat speelt én de artiest op de display van uw autoradio. De Kensington LiquidFM Deluxe iPod FM-Transmitter is geschikt voor alle iPods met een clickwheel en dockconnector. Ook uw iPhone kunt u er op aansluiten.
Transmitter en lader in één
Toch switchen naar de radio? Op de transmitter kunt u drie FM-zenders instellen. Ondertussen wordt uw iPod opgeladen. Heeft u helemaal geen zin in geluid? Met de handige aan- en uitknop zet u de transmitter uit zonder 'm te ontkoppelen.
Nieuwprijs: 80 euro heb ik er toen voor betaald, nu verkrijgbaar tussen de 53 en 86 euro (via prijsvergelijk)
Mijn prijs: 39,-