Je hebt redelijk veel dungeons, maar de sfeer is nooit depi… geweldige settingquote:Op maandag 28 juni 2010 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vagrant Story heb ik nooit gespeeld, vond de screens altijd zo donker
....quote:Op maandag 28 juni 2010 10:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hebt redelijk veel dungeons, maar de sfeer is nooit depi… geweldige settingEn moeilijker als Demons Souls
Drie keer uitgespeeld
Een van de beste gemes ooit
Na RDR ga ik er weer aan beginnen
Nou dat vond ik dus echt niet. Een pittige OK, maar Demon's Souls was echt onverbeterlijk harder! Kan niet wachten op deel 2 overigensquote:
Ik wil geen moeilijke RPGs spelen, ik haat het echte grinden. Als ik moeilijke games ga spelen haal ik Mario wel weer uit de kast.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus echt niet. Een pittige OK, maar Demon's Souls was echt onverbeterlijk harder! Kan niet wachten op deel 2 overigens
Gijs… jij hebt hem nooit uitgespeeld!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus echt niet. Een pittige OK, maar Demon's Souls was echt onverbeterlijk harder! Kan niet wachten op deel 2 overigens
?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..] Als ik moeilijke games ga spelen haal ik Mario wel weer uit de kast.
Gijs dat ziet er vreselijk pittig uitquote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die 'moeilijke' RPGs komen vooral neer op grinden, als je maar jezelf sterk genoeg maakt lukt het je altijd wel. In Mario komt alles aan op skills. Je kunt daar niet jezelf 1 miljoen HP geven zodat je makkelijker van Bowser wint. Puur gamen
Ik praat ook geen poep als ik zulke dingen zeg natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat ziet er vreselijk pittig uitEcht controller weggooi momenten!
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs… jij hebt hem nooit uitgespeeld!
DS nooit echt moeite mee gehad
Moet er nog een kenteken voor aanvragen… wel een beetje nerveus voor de eerste keer echt rijdenquote:
Applequote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Apple gaat die ontvangstproblemen oplossenMet een softwareupdate.
hebbie nog niet in je uppie gereden??quote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Moet er nog een kenteken voor aanvragen… wel een beetje nerveus voor de eerste keer echt rijdenwel 1000cc
Lerenpak komt binnenkort
Jij had toch een Harley
Ja… was het lessen zooooo zat! Pijnlijk kutoortje inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef mr__Brown het volgende:
[..]
hebbie nog niet in je uppie gereden??das kikke gek! niemand die in je oor tettert dat je rustig aan moet doen hahaha
yep Harley jah....niet zo'n scheurding
![]()
hmmm leren pak![]()
Ik zou Googlen op post preview plugins! Ik kwam net dit tegen bv!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, ken jij een WP plugin die hetzelfde doet als Facebook? Ik zou graag een kolom maken met interessante nieuwsitems waarbij je direct ook een plaatje en stukje tekst krijgt zoals op FB als je een url deelt.
M,... Mr. Brownquote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef mr__Brown het volgende:
[..]
hebbie nog niet in je uppie gereden??das kikke gek! niemand die in je oor tettert dat je rustig aan moet doen hahaha
yep Harley jah....niet zo'n scheurding
![]()
hmmm leren pak![]()
Thnx, maar dat zijn vooral previews van je eigen posts. Ik wil echt iets dat externe links omzet... Thnx in ieder geval voor je hulp, had stiekem gehoopt dat je meteen een oplossing wist. Nu moet ik idd ff zelf op zoek gaan, leuke todo voor in de vakantie.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou Googlen op post preview plugins! Ik kwam net dit tegen bv!
http://www.thunderguy.com(...)re-wordpress-plugin/
Voorbeeld: te bewerken uiteraard! http://www.thunderguy.com/bennett/
Ik denk dat ik je niet begrijp. In Gezichtsboek,... als je een url of iets post maakt die een preview van bv je wordpress blog. Dat wil je nu omdraaien? Wordpress moet iets van een andere site gaan samenvatten?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx, maar dat zijn vooral previews van je eigen posts. Ik wil echt iets dat externe links omzet... Thnx in ieder geval voor je hulp, had stiekem gehoopt dat je meteen een oplossing wist. Nu moet ik idd ff zelf op zoek gaan, leuke todo voor in de vakantie.
Ja! Zodat ik snel leuke sites kan doorlinken vanaf mijn blog. Een beetje zoiets als Tumblr, maar dan in mijn sidebar, en automatisch na invullen url.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je niet begrijp. In Gezichtsboek,... als je een url of iets post maakt die een preview van bv je wordpress blog. Dat wil je nu omdraaien? Wordpress moet iets van een andere site gaan samenvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |