quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:17 schreef Bastard het volgende:
Doe es foto posten van je nieuwe fiets dan Ker
Dan kan ik alsnog typen dus, doe maarquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:17 schreef Bastard het volgende:
Staat nu in me garage, komt van het weekendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:17 schreef Bastard het volgende:
Heb je hem al geswaffeld?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Staat nu in me garage, komt van het weekend
Nope, regio code.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef Magneet het volgende:
kan je games voor de wii eik gewoon in de us kopen of is er dan iets van een regio code ofzo?
quote:
Dat moet toch wel makkelijk lukken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:09 schreef Magneet het volgende:
kut, heb een waardebon van 100 dollar voor amazon.com gekregen namelijk. Dan maar wat boeken ofzo uitzoeken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel makkelijk lukken?
Anders geef je hem aan mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
mjah zou wel moeten, kan alleen zo ff nergens opkomen wat ik wil hebben.
Ik heb al je suffe twitters over vmware gelezen, is dat niks waard?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb ik heb er zelf 's avonds een half uur voor met vmware moeten buurten
Je middagpas is verlopen inmiddels negert...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:07 schreef mr__Brown het volgende:
[..]
fiets??? wat hebbie!!!![]()
owh hoi trouwens![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je middagpas is verlopen inmiddels negert...
jahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je middagpas is verlopen inmiddels negert...
Maandag onder werktijd weer?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Zo ook eens kijken voor een nieuwe fiets.
http://www.giant-bicycles(...).cs3.gts/4590/40003/
Geld gaat hard op ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:35 schreef Bastard het volgende:
Vorige week was het nog een pak, de week er voor een verre reis
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geld gaat hard op ja.
Nadeel van afvallen en een scheiding.
Maar ik hou een nette reserve.
Nah, het zijn maar allemaal dingen die ik al lang wilde of nodig had, maar steeds maar uitstelde.quote:
3G… kan geen filmpjes makenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak anders eens een filmpje met je iPhone.
http://www.twitvid.com/
Brown!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:07 schreef mr__Brown het volgende:
[..]
fiets??? wat hebbie!!!![]()
owh hoi trouwens![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef Magneet het volgende:
B, welke e-reader hebben jullie nu eigenlijk?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cybook opus.. http://www.wehkamp.nl/com(...)/C09_EBR_ERA_731970/
Bij de wehkamp en andere retailers onder ander merk te koop, zelfde reader.
Is net wat je wil op zon ding, ik hoef geen mp3, geen touchscreen omdat het tenkoste van dat scherm gaat buiten. En ik wil graag een hoop leestijd hebben en de boeken (kaft) kunnen zien ipv alleen titel. Kwam ik hier op uit, echt goed leesplezier.
Heb hem 270 gekocht
iPhonequote:
quote:Duitsland wil uitleg Apple over gegevensopslag
Uitgegeven: 26 juni 2010 16:49
Laatst gewijzigd: 26 juni 2010 17:57
AMSTERDAM - De Duitse minister van justitie wil dat iPhone-fabrikant Apple uitlegt wat voor gegevens van gebruikers worden bekeken en opgeslagen.
© ANP
De website van het weekblad Der Spiegel haalt zaterdag minister Sabine Leutheusser-Schnarrenberger aan met de woorden dat zij 'verwacht dat Apple zijn databases openstelt voor Duitse privacybewakers' en uitlegt wat er bewaard wordt en met welk doel.
Uit nieuwe gebruikersvoorwaarden van Apples muziek- en softwaredienst iTunes bleek eerder deze week dat Apple toestemming heeft om de precieze locatie van Apple-apparatuur te registreren en te delen met bijvoorbeeld adverteerders.
Volgens de voorwaarden mogen Apple en zijn partners exacte locatiegegevens verzamelen, gebruiken en uitwisselen, inclusief de real-time geografische locatie van een Apple-computer of -apparaat. Het bedrijf zegt dat te doen om locatiegebonden producten en diensten aan te bieden.
Critici zeggen dat het volstrekt onduidelijk is wat Apple met de informatie wil en aan wie die eventueel wordt doorgegeven.
Geanonimiseerd
Apple vertelde tegenover de LA Times dat de gegevens worden geanonimiseerd, zodat ze niet te herleiden zijn tot specifieke personen. De krant wijst echter zelf op een Amerikaans onderzoek waaruit blijkt dat de identiteit van individuen vaak wel degelijk af te leiden is uit grote hoeveelheden anonieme data.
Zolang gebruikers de voorwaarden niet accepteren, kunnen ze geen muziek of software van iTunes downloaden voor bijvoorbeeld een iPod, een iPad of een iPhone.
Leutheusser-Schnarrenberger stelt dat Apple moreel verplicht is te voldoen aan transparantiestandaarden die Apple-baas Steve Jobs zelf publiekelijk heeft aangekondigd.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
ziet er niet slecht uit, zat net zelf naar de bebook mini te kijken http://www.bol.com/nl/p/e(...)007089796/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |