Ja ho, dat redt je echt niet danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja als je al een warming-up hebt gehad, dat stukje had ik meegerekend in die 3 min.
Ik twijfel of ik niet gewoon zo'n kleiner lager opblaasbadje zal kopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm klinkt alsof je hem echt gaat gebruiken
POSITIVITEITquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Man, ik heb ben het nu al bloedheet. Dat wordt nog wat .
![]()
Wat ben jij een gekke non!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, dat redt je echt niet dan
Tuurlijk, iedereen heeft wel eens dat ie het liefst de kleren van de anders lijf scheurt en meteen het bed in duikt
Maar zelfs dan
Bloedheetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Man, ik heb het nu al bloedheet. Dat wordt nog wat
.
Ik ben NU non aan het proberen te worden (vandaar examen morgenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik niet gewoon zo'n kleiner lager opblaasbadje zal kopen.
Maar die zijn vaak ook al gauw 30 euro. En dan zag dit er in het echt (gevuld zien staan) toch een stuk aantrekkelijker uit, lekker diep! Ik wáárschuw jullie![]()
Ik ben niet goed in standje bloedheet hoorquote:
Dat klinkt best smerigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in standje bloedheet hoor. Dan ben ik (vrij letterlijk) vloeibaar.
Whutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in standje bloedheet hoor. Dan ben ik (vrij letterlijk) vloeibaar.
quote:
Voordat je je kleren netjes hebt opgevouwen en je schoenen uit hebt....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, dat redt je echt niet dan
Tuurlijk, iedereen heeft wel eens dat ie het liefst de kleren van de anders lijf scheurt en meteen het bed in duikt
Maar zelfs dan
Oh Erik, doe m maar painten andersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WhutIk ken veel standjes, maar bloedheet niet! Vertel!
Schoentjes uit, sokken in schoenen, kleding op de hanger. De boel ontsmetten enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat je je kleren netjes hebt opgevouwen en je schoenen uit hebt....
Ik zie nog niks voor me!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu ook iets voor me maar ik denk niet dat Erik dat bedoelt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat je je kleren netjes hebt opgevouwen en je schoenen uit hebt....
Poolparty!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik deed de image van de buren die Greys in het kinderbadje zien dus ik zeg niets![]()
Mag nu toch al niet meer komen badderen
Ik krijg het al warm van omkledenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Erik wat heb je allemaal gedaan dan, wezen douchen enzo? Warm in huis?
Noes, ben jij er zo een?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schoentjes uit, sokken in schoenen, kleding op de hanger. De boel ontsmetten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |