En welke is jouw date?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar die ken ik irl nog niet. De rest wel. Ang3l is van de filmavonden. Steve is van Ellen ten Damme. Vlarp is van Steve.
Maar hij kijkt voetbal, de enige die last heeft van het bijdehandte vanavond is Mips!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*bak popcorn pakt, van bier wordt hij nl best bijdehand.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus dat Chileense volklied is zeker door een Brabander geschreven? Wat een carnavalskraker
Mips en ik zijn nntbquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij kijkt voetbal, de enige die last heeft van het bijdehandte vanavond is Mips!
Prins en wit paard enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat ie daar ontmoetennnnnnnn.
Zucht. Snap dat nou.
Oh. Ik snap dat allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat ie daar ontmoetennnnnnnn.
Zucht. Snap dat nou.
Het is net Sex and The City, maar dan met piemels!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve, Ang3l, TheVulture, Vlarp. En misschien nog wat die aan komen waaien.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij kijkt voetbal, de enige die last heeft van het bijdehandte vanavond is Mips!
Wil je dat ik niet onafhankelijk kan zijn? Dat is pasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het moetzijn dat wij er niet zijn
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net Sex and The City, maar dan met piemels!
En dan is Erik die ouwequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net Sex and The City, maar dan met piemels!
Mwa het is altijd een beetje mat en rustig en vooral veel vrouwen, dus ik denk dat je goed in de markt gaat liggen met de tweeling.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, met dat laatste is het weer goed![]()
Ik wil wel een keer mee naar dat feest!Lijkt me tof!
Jij bent nog nooit je prins op het witte paard tegengekomen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh. Ik snap dat allemaal niet hoor.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa het is altijd een beetje mat en rustig en vooral veel vrouwen, dus ik denk dat je goed in de markt gaat liggen met de tweeling.
Heul niet, ik ben de jongste die meegaat! Ik ben die preutse Charlottequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa het is altijd een beetje mat en rustig en vooral veel vrouwen, dus ik denk dat je goed in de markt gaat liggen met de tweeling.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat setje heren dat samen op stap gaat bedoel ik!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |