quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gelukkig ik vanavond was toen ik het ontdekte!
Ik vroeg ook aan die man 'Staat het bordje verkeerd bij die bakken ijs of is dat ECHTTTT dropijs?'.
Het was namelijk bruinig ipv grijzig (zo ken ik dropijs van vroeger). Maar het smaakte echt naar drop, en een beetje naar Haagse Hopjes
Het is geen B-merk ofzo, dus het vast wel te zuipen. En anders weet ik dat ook weer. Dan voer ik het gewoon aan Mipsquote:
Ja, ze belden haar en ze vond het heel leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whaa leuk
Dat is een compliment, toch?
I miss those daysquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen B-merk ofzo, dus het vast wel te zuipen. En anders weet ik dat ook weer. Dan voer ik het gewoon aan Mips
Oh, ik heb er totaal geen verstand van natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen B-merk ofzo, dus het vast wel te zuipen. En anders weet ik dat ook weer. Dan voer ik het gewoon aan Mips
Hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
Wel mazzel trouwens dat we morgen geen meet hebben, ik heb examen tot "uiterlijk 16.30"
De volgende keer neem ik twee bolletjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga ook eens m'n ogen open houden hier, heb het nog niet kunnen vinden.
Jammie
Mijn Mipsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb er totaal geen verstand van natuurlijk
En waag het om het aan Mips te voeren![]()
Dan kom ik persoonlijk langs om Mips te adopteren redden
9.30 eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe laat begint het?
Dat je ga je natuurlijk glansrijk halen toch
Das heul niet goed voor een poes!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn Mips![]()
En ze likt altijd aan bierflesjes en heeft weleens een likje bier en wijn op hoor
Ja ze is zelf zo nieuwsgierig en als ze na 10x wegzetten nog uit een glas wijn wil drinken of half in het bierflesje kruipt moet ze het maar proevenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das heul niet goed voor een poes!![]()
GREYS! PM me Ll zn adres eens? Ga ik Mips redden
Hij is sowieso een beetje raar met die kat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das heul niet goed voor een poes!![]()
GREYS! PM me Ll zn adres eens? Ga ik Mips redden
Oh maar dan hoef je iig niet idioot vroeg van huis, dat is wel lekker omdat je ook nog een stuk moet reizenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
9.30 eigenlijkMaar dan zou je eerst een Nederlandse toets moeten doen. En eigenlijk moest iedereen er dan om 9.30 zijn en wachten tot de Nederlandse toets af was. Maar ik (en waarschijnlijk anderen) die vrijstelling hadden hebben geprotesteerd en hoeven er nu "pas" om 12.30 te zijn.
![]()
En het is in Den Haag, lekker ver
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze is zelf zo nieuwsgierig en als ze na 10x wegzetten nog uit een glas wijn wil drinken of half in het bierflesje kruipt moet ze het maar proeven
Jou ook toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is sowieso een beetje raar met die kat.
Hij noemt haar pannenkoek
* tombolafan bereidt zich voor op ruzie tussen Ll en Greysquote:
Ik dacht dat Dirkh 's vrouw dat wasquote:
Ik ook. Zelfs na het dropijsjequote:
Zie mijn foboquote:
Zelfkennis, I luv itquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Zie mijn foboEn ik ben een kattenkop, net als Mips, dus wat dat betreft klopt het aardig
Dat doe ik ook al een tijdje. Want het kan echt nooit lang meer duren nu.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* tombolafan bereidt zich voor op ruzie tussen Ll en Greys
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond op stap![]()
. Misschien kom ik de liefde van mijn leven wel tegen
. Waarschijnlijk niet, maar voor het geval dat ga ik me even mooi (*proest*) maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |