quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je kan niet echt tellen schat
GOFFER 2-0
Oeh, nou, eh....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehh schijnbaar, ik wist het ook niet. Maar als ik Ml zo hoor.
Hoe was die 'lunch' op het strand dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar het is 4 nota benequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ging over de voorbereidingen voor seks, en dan roep jij ineens dat we niet gaan lunchen dan
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
Ehhh ik word hier aangekeken van whut is er zo lachwekkend?
ontsmetten voor de seks bedoelt ie... Zn 85% alcohol ligt natuurlijk naast de latex handschoenen, condooms en glijmiddelquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"daar had je bij moeten zijn lieverd"
Of je sext de sterren van de hemel met een lekkere one night stand!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaar de mislukt. Nou ik ben er weg van. Als jullie niks meer van me horen, dan ben ik óf dood, óf heb ik de liefde van mijn leven ontmoet
.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ontsmetten voor de seks bedoelt ie... Zn 85% alcohol ligt natuurlijk naast de latex handschoenen, condooms en glijmiddel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Of je sext de sterren van de hemel met een lekkere one night stand!
Succes!
D'r lunchpauze is qua tijd waarschijnlijk ook niet toereikend voor al die voorbereidingen van je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ging over de voorbereidingen voor seks, en dan roep jij ineens dat we niet gaan lunchen dan
Ik denk het. Maar ze laat haar ware bedoelingen nu wel zienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r lunchpauze is qua tijd waarschijnlijk ook niet toereikend voor al die voorbereidingen van je.
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r lunchpauze is qua tijd waarschijnlijk ook niet toereikend voor al die voorbereidingen van je.
Dabedoellik!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dan willen we wel verhalen horen natuurlijk!
En Plezier! Geen Succes
Soitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar ze laat haar ware bedoelingen nu wel zien
Maar hij riep eerder:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Er op, er over, en dan heb je nog 8 minuten over voor TV kijken / bier drinken.
En ja, dat is incl aan- en uitkleden
quote:
Zo, ik zie hier een uitnodiging voor Llquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze missen mij toch niet oh nee toch wel aangezien ik over mijn vakantie dinsdag op audiëntie mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |