Ja he? Zo ben jij he? Ik denk het echt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schoentjes uit, sokken in schoenen, kleding op de hanger. De boel ontsmetten enzo
Bespaar je de meoite van de whoesj, want het is haar-instort-weer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg het al warm van omkleden. En haren doen ook, want dat gaat met grof geweld (stel je hierbij een soort breakdance van de kermis bij voor) om het perfecte whoesj-idee te krijgen (wat mislukt is).
quote:
Oh, hoe killing voor de sfeerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Zo ben jij he? Ik denk het echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat laatste hangt een beetje af van hoe erg het allemaal riekt op de schaal van Haringquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Zo ben jij he? Ik denk het echt!
OMG, ik nu welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik zie LL ook niet voor me met de broek op de enkels...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schoentjes uit, sokken in schoenen, kleding op de hanger. De boel ontsmetten enzo
En dat eerste?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste hangt een beetje af van hoe erg het allemaal riekt op de schaal van Haring
Wilde je neuken dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje nou dan hoef ik niet te vragen of je in mijn laatste werkdagen nog komt lunchen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste hangt een beetje af van hoe erg het allemaal riekt op de schaal van Haring
Je bent nogal wat van plan tijdens de lunch!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje nou dan hoef ik niet te vragen of je in mijn laatste werkdagen nog komt lunchen
Oh, is lunchen hier code-woord voor neuken?quote:
quote:
Vandaar de misluktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Bespaar je de meoite van de whoesj, want het is haar-instort-weer!
Ja ehh schijnbaar, ik wist het ook niet. Maar als ik Ml zo hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, is lunchen hier code-woord voor neuken?
Dan moet ik even corrigeren voor al die keren dat ik geroepen heb dat ik ging lunchen
Nou, je kan niet echt tellen schatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lunchen-Neuken ehh zie maar 3 dezelfde letters dus die verwarring snap ik niet.
Maar als het hetzelfde is
Het ging over de voorbereidingen voor seks, en dan roep jij ineens dat we niet gaan lunchen danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lunchen-Neuken ehh zie maar 3 dezelfde letters dus die verwarring snap ik niet.
Maar als het hetzelfde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |