Ik kijk toch naar de binnenkantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is me te warm allemaal. En mijn haar is kut, en eigenlijk moet ik naar een kapper maar ik heb er geen geld voor (en voor vandaag is het toch al te laat). Dus ik ben niet op mijn mooist
.
Hoeft ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Alsof die foto's hier komen te staan dan.
TV is ziek, Vlarp is moe, ik heb een week gewerkt pauze gehouden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is me te warm allemaal. En mijn haar is kut, en eigenlijk moet ik naar een kapper maar ik heb er geen geld voor (en voor vandaag is het toch al te laat). Dus ik ben niet op mijn mooist
.
Helaas zijn er meer mensen dan alleen jij. Steve, bijvoorbeeld, is typisch iemand die alleen maar naar uiterlijk kijktquote:
Je koopt gewoon van die Xtreme-gel (zo'n lichtblauwe tube) hop, je klatsjt twee handen vol, alles strak naar achteren, lekker die driedagenbaard laten staan en gáán.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet geloof ik ook nog heel erg wat anders doen. Ik ga even zoeken naar een bepaald ding en als ik het vind, dan ga ik dat doen.Ik ben namelijk e.e.a. dat ik nodig heb voor een bepaalde applicatie regelmatig kwijt. Maar het is best genant natuurlijk. Maar enfin.
Eh, antwoord op je vraag: ja.
Meaten kun je ook weer op allerlei manieren opvatten trouwens.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Bartjebart het volgende:
Hoeft ook niet hoor
Twitter is ook goed... of msn
De driedagenbaard (weekbaard eigenlijk) staat al. De haren strak naar achter lijkt me niet zo'n leuk idee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je koopt gewoon van die Xtreme-gel (zo'n lichtblauwe tube) hop, je klatsjt twee handen vol, alles strak naar achteren, lekker die driedagenbaard laten staan en gáán.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Bart waar blijven eigenlijk de foto's van jouzelf?
Of met een kam een strakke scheiding in het midden. En dan wel een gouden schakelkettinkje om. Beetje campy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De driedagenbaard (weekbaard eigenlijk) staat al. De haren strak naar achter lijkt me niet zo'n leuk idee.
Vaag... Váág...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:03 schreef Dragonwizard het volgende:
Iedereen weet toch wel hoe Bartjebart eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |