Ik zal je vertellen. Ik zat dus op kamers en dan moet ik terug naar het jaar 1978. Er was een vrouwtje op kamers gekomen 1 verdieping hoger. De avond nadat ze er was gekomen kwam ze bij mij even kennismaken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kankerzooi! dit topic maakt me weer helemaal depresief!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen. Ik zat dus op kamers en dan moet ik terug naar het jaar 1978. Er was een vrouwtje op kamers gekomen 1 verdieping hoger. De avond nadat ze er was gekomen kwam ze bij mij even kennismaken.
Je weet hoe het gaat maar een paar uurtjes later gaf ze toch een rondje pijpen weg, als ik er nu aan terug denk ik er spontaan weer een stijve van krijg.
En wanneer ging de wekker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Ik was een keer gezellig bezig met een leuke mede kamerbewoonster, kwam een andere kamerbewoonster binnen, ze keek even, deed haar rok omhoog, ze droeg geen onderbroek en liet zich genoegzaam over mijn lid zakken.
Zijn momenten om nooit te vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
anders ik wel xdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen. Ik zat dus op kamers en dan moet ik terug naar het jaar 1978. Er was een vrouwtje op kamers gekomen 1 verdieping hoger. De avond nadat ze er was gekomen kwam ze bij mij even kennismaken.
Je weet hoe het gaat maar een paar uurtjes later gaf ze toch een rondje pijpen weg, als ik er nu aan terug denk ik er spontaan weer een stijve van krijg.
Dude jij bent echt een fucking baas. Ik wou dat je mijn vader was. Respectquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Ik was een keer gezellig bezig met een leuke mede kamerbewoonster, kwam een andere kamerbewoonster binnen, ze keek even, deed haar rok omhoog, ze droeg geen onderbroek en liet zich genoegzaam over mijn lid zakken.
Zijn momenten om nooit te vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je moeder rond 1978 in een studentenhuis woonde en jij rond die tijd verwekt bent zou dat heel goed kunnen zo te lezenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dude jij bent echt een fucking baas. Ik wou dat je mijn vader was. Respect![]()
Oke, ik ben leuk. Waar woon je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:44 schreef blondiej het volgende:
als ik een leuke man tegenkom maak ik er meteen werk van![]()
je leeft maar een keer dus geniet zoveel je kan !!!
Als ze maagd is zal het wel wat langer duren denk ik:Oquote:Op maandag 5 juli 2010 05:41 schreef Kenju het volgende:
Serieus: Geen kwestie van tijd, maar aantal dates. Tussen de 3e en 5e date is meestal wel haalbaar. Zo niet, dan moet het wel ècht een leuke meid/gast zijn waar je lange tijd mee door zou willen gaan. In elk ander geval: dumpen. Duurt het langer dan 5 dates en wil je ermee door gaan, dan duurt het zo lang als het duurt.
Nou niet aanvoelen maar meer voelen dus voor jou jongenquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:25 schreef Avey het volgende:
Normaal gesproken duurt het bij mij heel lang omdat ik enorm verlegen ben en het moeilijk vind om aan te voelen wanneer het daar tijd voor is... ofzo.
M'n huidige relatie daarentegen belandden we meteen in bed de eerste nacht, en een jaar later zijn we nog steeds bij elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |