quote:
Iets met belasingschulden ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom zijn Bassie en Adriaan uit elkaar gegaan?
Nou ja, laat ik deze toch maar goed rekenen. Het is toch wel een beetje vaag.quote:
Stand # 1987:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik deze toch maar goed rekenen. Het is toch wel een beetje vaag.
Adriaan werd ziek, ze wilden idd afscheid nemen en Bassie geloofde de ziekte niet. Daardoor ontstond ruzie met een definitief einde. Het is maar hoe je het bekijkt Punt voor banaantje![]()
Breuk tussen Bassie en Adriaan
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mag de vraagsteller wel zelf vragen opzoeken?
Dat het er erg op lijkt dat jouw vraag gecopypasted is van wikipedia of zo. Mag dat?quote:
Stand # 1987:quote:
Neen dat mag niet en ik keek in mijn jeugdige jaren steeds naar bassie en adriaan. Ergens heb ik gelezen dat adriaan een kankergezwel in de keel had en dat hij stierf (dat laatste weet ik niet zeker)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat het er erg op lijkt dat jouw vraag gecopypasted is van wikipedia of zo. Mag dat?
Hij bedoelt waarschijnlijk de vraag die jij zelf stelde..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Neen dat mag niet en ik keek in mijn jeugdige jaren steeds naar bassie en adriaan. Ergens heb ik gelezen dat adriaan een kankergezwel in de keel had en dat hij stierf (dat laatste weet ik niet zeker)
quote:
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de vraag die jij zelf stelde..en voor zover ik weet mag je je eigen vragen gewoon opgezocht hebben.
Stand # 1987:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |