Stand # 1987:quote:
Ik ben weer eens in zo'n buiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:31 schreef Ireyon het volgende:
Zo sarcastisch was-ie niet bedoeld, maar ik reken 'm goed![]()
En voor de zekerheid even de spoiler erbij want UPC loopt te hannesen met m'n connectie....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:48 schreef Ireyon het volgende:
Een verzameling van aan-elkaar-gehechte zwarte en witte vlakken die resp. 5 en 6 hoeken hebben, die uiteindelijke een bijna perfect ronde bal vormen waarmee jolige spelen gespeeld kunnen worden?
Idd een voetbal balquote:
Ik vind em sterkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:48 schreef Ireyon het volgende:
Een verzameling van aan-elkaar-gehechte zwarte en witte vlakken die resp. 5 en 6 hoeken hebben, die uiteindelijke een bijna perfect ronde bal vormen waarmee jolige spelen gespeeld kunnen worden?
Dit sloeg ook nergens op, hoe kon ik dit nou antwoordenquote:
Stand # 1987:quote:
Ja je miste de 2de balquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dit sloeg ook nergens op, hoe kon ik dit nou antwoorden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja je miste de 2de bal
Voetbal is het spelletje, met een bal als attribuut.
Een voetbal bal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |