Zwarte of de Grijze ?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:50 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de interface van de Humax wat beter vond. Beeldkwaliteit zou wel ieeeeeeeets beter kunnen zijn. En de afstandsbediening van de Samsung is ruk ivm de Humax imho. Maar goed.
Komt -ie nu mee!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens heb ik ook nog een decodertje over. Alleen geen HD.
Vertel mij wat. Zelfde is hier met de verlichtingquote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwhehehehe, verkeerde zuinigheid.
Dat maak ik dus wel vaker mee inderdaad, wordt er voor en tijdens de bouw op iets bezuinigd, wat dan later dubbel zo duur toch weer uitgevoerd moet worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:42 schreef Tally het volgende:
Vertel mij wat. Zelfde is hier met de verlichting
Die ze nu mondjesmaat overal aan het zijn aanpassen
Dus dubbele kosten. Maar hej! Toen het werd gebouwd was het goedkoper!
Ja dat is hier dus met een aantal dingen. Echt zo erg.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat maak ik dus wel vaker mee inderdaad, wordt er voor en tijdens de bouw op iets bezuinigd, wat dan later dubbel zo duur toch weer uitgevoerd moet worden..
Uhm vooral voetballen kijken, kut roepen en zeiken op de voetballers!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, lekker volgestopt worden met koekjes, taartjes, hapjes, drankjes, advocaatjes, biertjes, worstjes enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |