abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:42:54 #1
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83286572

Engineered Glass
All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable.

Stainless Steel Band
Created from our own alloy, then forged to be five times stronger than standard steel, the CNC-machined band is the mounting point for all the components of iPhone 4. The band provides impressive structural rigidity and allows for its incredibly thin, refined design. It also functions as both iPhone 4 antennas.

Retina Display
The Retina display on iPhone 4 is the sharpest, most vibrant, highest-resolution phone screen ever, with four times the pixel count of previous iPhone models. In fact, the pixel density is so high that the human eye is unable to distinguish individual pixels. Which makes text amazingly crisp and images stunningly sharp.

5 Megapixel Camera with LED-Flash
Take beautiful, detailed photos with the new 5-megapixel camera with built-in LED flash. The advanced backside illumination sensor captures great pictures even in low light. And the new front-facing camera makes it easy to take self-portraits.

Multitasking
iPhone 4 introduces a whole new way of multitasking. Now you can run your favorite third-party apps — and switch between them instantly — without slowing down the performance of the foreground app or draining the battery unnecessarily.1 This smarter approach to multitasking is available only on iPhone.

Apple A4 Processor
Apple engineers designed the A4 chip to be a remarkably powerful yet remarkably power-efficient mobile processor. With it, iPhone 4 can easily perform complex jobs such as multitasking, editing video, and placing FaceTime calls. All while maximizing battery life.

HD Video Recording and Editing
Shoot your own movies in high definition. Capture impressive video even in low-light settings, thanks to the advanced backside illumination sensor and built-in LED light. Then edit and create your own mini-masterpiece right on iPhone 4 using the new iMovie app — with Apple-designed themes, titles, and transitions. It’s coming soon to the App Store for $4.99.

Facetime
People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality. With just a tap, you can wave hello to your kids, share a smile from across the globe, or watch your best friend laugh at your stories — iPhone 4 to iPhone 4 over Wi-Fi. And it works right out of the box. No other phone makes staying in touch this much fun.

Facetime werkt vooralsnog alleen over wifi.

Apple presenteerde dit gisteravond als exclusieve functie voor de iPhone 4, maar zei daarbij dat het voorlopig alleen via een Wi-Fi-netwerk mogelijk zal zijn. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van Facetime bron

Gyro + Accelerometer
iPhone 4 is the first phone with a built-in three-axis gyroscope. When paired with the accelerometer, it makes iPhone 4 capable of advanced motion sensing such as user acceleration, angular velocity, and rotation rate. Translation: More motion gestures and greater precision for an even better gaming experience.

Battery

De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Folders
- Verbeterde Mail
- iBooks
- Enterprise-functies
- Game Center
- iAd

iOS4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers

Wanneer te koop?
VS - vanaf 24 juni (vanaf $199 met contract)
Nederland/Belgie - in juli.
Een woordvoerder van T-Mobile heeft tegenover de collega’s van Bright.nl verklaard dat de geplande uitbreiding van het 3G-netwerk op tijd klaar zal zijn voor de lancering van de iPhone 4 in juli.
de rest - eind september.
Vodafone en KPN hebben geen enkel nieuws omtrent de iPhone 4 uitgebracht. Vodafone heeft na de launch van de 3gs wel aangegeven dat ze bij de launch van de nieuwe iPhone (4) de zaak opnieuw zouden gaan bekijken.

Linkje naar wiki van deze OP
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_83286597
Hmm, ik hoopte op een leuk antenne grapje in de TT
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:44:06 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83286631
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef retorbrapi het volgende:
Ik kon zo snel niet wat verzinnen .

Sorry.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_83286659
3GS
pi_83286685
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Trystar het volgende:
3GS
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_83286785
Ik ben op zoek naar een custom Firmware voor mijn iPhone 3GS (3.1.2, jailbreaked, unlocked, baseband 05.11.07) die mijn telefoon gejailbreaked en unlocked houdt. Nou zag ik hier er eentje staat die precies voldoet aan mijn eisen. Probleem is dat die link nu kapot is Ik ben dus op zoek naar een ipsw die het volgende heeft voor de 3GS:
- Activatie
- Baseband Update
- Cydia

Iemand nog een bruikbare link?
A man's got to do what a man's got to do.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 juni 2010 @ 14:48:22 #7
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:51:07 #8
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83286955
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat het antenne probleem is ontstaan door een hardwarefout (dus fout van de fabriek) ze zijn een één of andere coating vergeten .
Klote, ik kan het bericht niet meer vinden. Naja, het ging iedergeval dat ze in de fabriek vergeten waren om een speciale (doorzichtige) coating over het aluminium waren te plaatsen tijdens het assembleren van de telefoon. Dit zou juist het probleem moeten voorkomen wat mensen nu hebben.

Ik heb al wat gegoogeld, maar heb alleen maar deze resultaten .

Klik
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_83287146
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef nelisb het volgende:
Kan je via imei nummer checken van wanneer je Iphone is?
Krijg morgen een nieuwe van T-mobile en heb het imei nummer al. Ben benieuwd van welke week deze is en of het een gerurbishede is.
Werkt deze?

http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

iPhone staat er niet bij, aan de andere kant staat er dat ze alle producten van Apple ondersteunen.

Nouja proberen kan altijd.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_83287150
4G
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:59:24 #11
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83287317
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:43 schreef retorbrapi het volgende:
Speciaal voor jou.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_83287362
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Speciaal voor jou.

[ afbeelding ]
pi_83287416
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:56 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Werkt deze?

http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

iPhone staat er niet bij, aan de andere kant staat er dat ze alle producten van Apple ondersteunen.

Nouja proberen kan altijd.
Thanks maar helaas!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:02:56 #14
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83287472
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef nelisb het volgende:

[..]

Thanks maar helaas!
Je moet het serienummer pakken, niet de IMEI. De serienummer staat op de aanschafdoos. Maar je iPhone heeft dus een andere IMEI nummer dan je originele zeker?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_83287536
Ja dat klopt.
Toestel ligt nog bij Solid Vision, komt vandaag of maandag retour. Kreeg het imei nummer alvast door om de unlock code aan te vragen.
pi_83289394
Net voor de gein eens goed mijn 3G met beide handen aan de zijkanten en onderkant vastgeklampt en inderdaad: het signaal valt gedeeltelijk weg. Heel merkwaardig eigenlijk. Wel een stuk minder gevoelig dan bij de iPhone 4, naar waar ik aanneem.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 juni 2010 @ 15:59:37 #17
13368 NiGeLaToR
pi_83289884
Op zich oplosbaar met stukje plakband niet heel sexy, maar het geleid dan niet meer...
pi_83290014
De witte schijnt uitgesteld te zijn omdat er problemen met de productie zijn....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_83290280
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef MJay1 het volgende:
Ik ben op zoek naar een custom Firmware voor mijn iPhone 3GS (3.1.2, jailbreaked, unlocked, baseband 05.11.07) die mijn telefoon gejailbreaked en unlocked houdt. Nou zag ik hier er eentje staat die precies voldoet aan mijn eisen. Probleem is dat die link nu kapot is Ik ben dus op zoek naar een ipsw die het volgende heeft voor de 3GS:
- Activatie
- Baseband Update
- Cydia

Iemand nog een bruikbare link?
Ik heb er zelf al een gemaakt via http://ih8sn0w.com/
A man's got to do what a man's got to do.
pi_83290504

OMG volgens mij nemen al die fabrieksmedewerkers wraak op Apple ofzo
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:17:28 #21
67670 Skv
Cynist.
pi_83290699
Ze moeten eens rustig aan doen met die stomme WWDC's en nieuwe telefoons pas op de markt brengen als alles qua productie op schema ligt. Dan heb je geen gezeik met extreme wachttijden en kan er worden gezorgd voor telefoons die gewoon werken, zonder antenneproblemen, gele vlekken in het scherm of verkeerd geplaatste volumeknoppen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:18:28 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83290746
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is hier mis mee?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_83290796
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is gewoon photoshop..

vrijdag 25 juni 2010 @ 16:24:51 #24
67670 Skv
Cynist.
pi_83291055
Waarom hebben ze in Godsnaam ook voor gekozen om die twee antenne-dingen over te laten lopen onderaan de telefoon? Als ze nou tussen de muteswitch en de volumeknoppen links en op dezelfde hoogte rechts die dingen naast elkaar hadden gezet, kom je er niet met je handen op. Nu constant. Ik ben rechts, maar heb mijn iPhone altijd in mijn linkerhand vast.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_83291460
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:17 schreef Skv het volgende:
Ze moeten eens rustig aan doen met die stomme WWDC's en nieuwe telefoons pas op de markt brengen als alles qua productie op schema ligt. Dan heb je geen gezeik met extreme wachttijden en kan er worden gezorgd voor telefoons die gewoon werken, zonder antenneproblemen, gele vlekken in het scherm of verkeerd geplaatste volumeknoppen.
Die gele vlekken lossen zich vanzelf op, volumeknoppen worden niet verkeerd geplaatst. Enige probleem is dat met die antenne ja. Tegen de tijd dat we dat ding in NL kunnen bemachtigen is daar wel meer over bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')