Nee joh, mappen maken kan je prima doen door de programma's over elkaar heen te schuivenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is achtergrond veranderen en mappen maken alleen mogelijk als-ie gejailbreakt is..
Van Skype app moet nog een nieuwe versie die iOS4 ondersteunt uitkomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:31 schreef kadeya het volgende:
Is het nou al mogelijk om bijv msn of skype op de achtergrond te laten draaien en ingelogd te blijven. Of moet dat nog steeds met push berichten. Iemand die de officiele msn gebruikt icm push, werkt dat een beetje? Ik ga dat soort dingen toch pas gebruiken als het net zoals op de mac/pc werkt.
Moet nog steeds met push.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:31 schreef kadeya het volgende:
Is het nou al mogelijk om bijv msn of skype op de achtergrond te laten draaien en ingelogd te blijven. Of moet dat nog steeds met push berichten. Iemand die de officiele msn gebruikt icm push, werkt dat een beetje? Ik ga dat soort dingen toch pas gebruiken als het net zoals op de mac/pc werkt.
Volgende dingen vallen bij mij op: (3G)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:14 schreef Bibikuif22 het volgende:
Sorry! Ongetwijfeld staat het antwoord al ergens in een topic maar dat zou dan nummer 80 moeten zijn en die vind ik ff niet zo snel terug..
Ik heb de Iphone 3G en heb vannacht de update gedaan naar IOS4, het enige dat ik eraan merk is nu alleen dat het rastertje van de onderste 4 apps een plateau is geworden. Verder zie ik er niets aan en kan ik er niets mee.. Is het in mappen zeten en het veranderen van de achtergrond iets dat alleen vanaf 3GS is ofzo?? Google is mijn vriend ook niet in dezen dus vandaar mijn vraag
Al die heisa voor niks geweest.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende week iOS4.0.1?
http://www.tipb.com/2010/06/25/rumor-apple-releasing-ios-401-week
Hangt er van af. Ik vond dit wel een goede post hierover op een tipb.com:quote:
quote:
Dat begrijp ik, maar ik vind het frapant dat 3GS users sinds iOS4 soortgelijke problemen aankaarten. En volgens ons aller John Gruber (daringfireball) verandert iOS het eea aan de frequentie instellingen van de antenne.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hangt er van af. Ik vond dit wel een goede post hierover op een tipb.com:
'I’m an engineer and a HAM radio operator (remember those?). I’ve been working with RF for a very long time.
Asking whether this problem can be “fixed” with software depends on what you think the problem is.
If you think the problem is that the number of “bars” drops significantly when the antenna is touched, there will probably be a software fix. The signal strength meter algorithm can simply be changed to show more bars with a weaker signal. The “bars” are just a visual demonstration of signal strength, and can be easily manipulated for cosmetic reasons.
If, however, your concern is that you are really, actually, physically losing received (and transmitted) signal strength when you touch the antenna, there is no such thing as a software fix for that.
When you touch an antenna of any sort, you change the physical properties of that antenna. “Grounding it out” in the lingo. Software cannot correct for this — it is a physical phenomenon of radio energy. It has been happening to radios long before there was even the concept of software stack involved. Software can’t change physics, even under the influence of the RDF.
In this case, regardless of what the “bars” tell you, physics will neatly ignore all that and quietly drop the caller from the connection. That’s the ultimate measure of signal strength.'
Valt wel mee, ik doe er hoe dan ook een rubberen hoes om de achterkant en de rand, dus ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Zo'n malfunction laat wel mooi het onderscheid zien tussen de fanboys en de rest zien hier hehe
Dat zou kunnen, even afwachten dan maar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vind het frapant dat 3GS users sinds iOS4 soortgelijke problemen aankaarten. En volgens ons aller John Gruber (daringfireball) verandert iOS het eea aan de frequentie instellingen van de antenne.
Zie 1 of 2 topics terug. 1 simpel bestandje downloaden en installeren van t-mobile en je bent klaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:29 schreef Laura 2000 het volgende:
Mijn 3G heeft geen bereik meer sinds de update naar iOS4. Ik kan niet bellen en niet internetten. Niet binnen, niet op het balkon en niet rond het huis. Herstellen en iOS4 opnieuw installeren werkt niet. Internetinstellingen opnieuw ingesteld, dit werkte slechts tijdelijk.
Overigens kan ik niet op de t-mobile site inloggen omdat m'n username 'tijdelijk' geblokkeerd is en ik het over enkele minuten opnieuw moet proberen. Dit al twee dagen. Bellen naar T-mobile lukt vanzelfsprekend niet.
Huisgenoot heeft exact hetzelfde probleem. Hier meer mensen die geen bereik meer hebben? Ik ben inmiddels onmetelijk gefrustreerd en overweeg terug te gaan naar het vorige OS.![]()
![]()
Ja dat heb ik al gedaan, en werkte slechts tijdelijk. Als in, enkele minuten bereik, mail binnenhalen, en weg was het weer. Ik denk toch dat het bij mij gaat om een groter bereikprobleem. Daar had ik tot iOS4 nooit last van, kon altijd probleemloos bellen en internetten thuis.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:32 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Zie 1 of 2 topics terug. 1 simpel bestandje downloaden en installeren van t-mobile en je bent klaar.
Dat gaat overigens om het geen 3G-bereik hebben.
Is geen oplossing vind ik. Ik zou geen bumper of ander hoesje willen. Ik koop zo'n toestel ook een beetje om de esthetiek hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, even afwachten dan maar.
Overigens zou het niet zo'n ramp zijn als je een bumper nodig hebt. Als ik zo'n duur toestel zou hebben zou ik dat zowiezo overwegen.
totaal geen last van! Net ondekt dat je met whatsup ook gewoon afbeeldingen en geluid kan versturenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:29 schreef Laura 2000 het volgende:
Mijn 3G heeft geen bereik meer sinds de update naar iOS4. Ik kan niet bellen en niet internetten. Niet binnen, niet op het balkon en niet rond het huis. Herstellen en iOS4 opnieuw installeren werkt niet. Internetinstellingen opnieuw ingesteld, dit werkte slechts tijdelijk.
Overigens kan ik niet op de t-mobile site inloggen omdat m'n username 'tijdelijk' geblokkeerd is en ik het over enkele minuten opnieuw moet proberen. Dit al twee dagen. Bellen naar T-mobile lukt vanzelfsprekend niet.
Huisgenoot heeft exact hetzelfde probleem. Hier meer mensen die geen bereik meer hebben? Ik ben inmiddels onmetelijk gefrustreerd en overweeg terug te gaan naar het vorige OS.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Limer belt 1-800-FACETIME (kun je in de VS bellen om Facetime uit te proberen):
moet je maar niet aan handoplegging doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:08 schreef WSquater het volgende:
Oh, leuk. Sinds iOS 4 krijg ik ook minder signaal zodra ik me hand op de achterkant van de 3GS leg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |