Dacht ik ook.quote:
Dat is meer iets voor Nem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt haar een filmcontract aangeboden?
Jammer. Je had je onsterfelijk kunnen maken door die nagellakpost als inspiratiebron te gebruiken, en dan een filmpje terug te mailen met als titel:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Content was 18++
En nee. Op zaken die niet voor mij bestemd zijn reageer ik niet op zo'n manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jammer. Je had je onsterfelijk kunnen maken door die nagellakpost als inspiratiebron te gebruiken, en dan een filmpje terug te mailen met als titel:
'beste [naam collega], dit deed ik toen ik je mailtje las'Aan één Jack de Vries hebben we al meer dan genoeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jammer. Je had je onsterfelijk kunnen maken door die nagellakpost als inspiratiebron te gebruiken, en dan een filmpje terug te mailen met als titel:
'beste [naam collega], dit deed ik toen ik je mailtje las'Dat flik ik een vriendin van me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Melissa is niet echt mijn smaak.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan één Jack de Vries hebben we al meer dan genoeg...
Neuh, Sjek past beter bij jou.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op jou en Jack...
Haar vriend bekijkt op een later tijdstip haar verzonden items en ziet dat ze jou een 18++ filmpje heeft gestuurd.....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Content was 18++
En nee. Op zaken die niet voor mij bestemd zijn reageer ik niet op zo'n manier.
Hij is toch diegene die nu een uitkering krijgt.quote:
Niet van mij, denk ik zo...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is toch diegene die nu een uitkering krijgt.
Maar wel de gouwe ouwe bekijken als je thuis bent!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk die filmpjes met leuke gouwe ouwes, ik kan ze helaas niet openen en luisteren.![]()
Nog een uurtje en dan weekend
De linker in het rijtje Temptations, links voor ons, lijkt enorm veel op mijn voormalig PC bij de Luchtmacht Bewaking.quote:
Zij vroeg mij dan ook om mijn mond dicht te houden. Maar hij is één van mijn beste maten.....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Haar vriend bekijkt op een later tijdstip haar verzonden items en ziet dat ze jou een 18++ filmpje hefft gestuurd.....
Lastig uitleggen.
Was het de moeite van het bekijken waard?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij vroeg mij dan ook om mijn mond dicht te houden. Maar hij is één van mijn beste maten.....
Wat denk je wel niet van mij!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog eens een keer wat van haar te goed....
Als ik er tijd voor hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wel de gouwe ouwe bekijken als je thuis bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |