Das inderdaad leuk weggetje - die van je video een hele tijd terug.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had gister weer even een plezierritje gemaaktBVVT de slingerweg bij overasselt vennen>tankstation
![]()
mweh valt wel mee, er is binnen afzienbare tijd weer een volgende bocht om ervoorbij te steken, niet echt nodig om dan van die risicovolle acties te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had gister weer even een plezierritje gemaaktBVVT de slingerweg bij overasselt vennen>tankstation
Na het tanken kwam een brommer voorbij, ik denk die zal ik straks eens even voorbij steken
![]()
Nou heerlijk man die actie...kwam met + - 150 aan rijden op de S bochten combo af. Brommer reed rustig door met 60 denk ik. Nou wat een geweldige uitremactie vond daar plaats zeg
terug naar 120, hmmm brommer is toch al best dicht bij de bochtencombo...
Toch maar doendus zeer laat en hard aanremmen, linksvoorbij en hop met +- 80 omgooien naar rechts, gas, knietje links en
Misschien niet helemaal verantwoord maar damn
zo zal circuitrijden ongeveer elke bocht wel zijn
En ik maar denken dat iedereen sliep.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:07 schreef Geerd het volgende:
Jij liever dan ik.
coolquote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen sliep.![]()
Ach tot nu toe maar drie valpartijen, en toen was het droog en scheen de zon met 30 graden.
Vandaag Vrijdag eentje van de groep weer onderuit op de Stelvio. Morgen Vandaag remhandle scoren.![]()
Die passen met sneeuw en mist waren trouwens de moeite waard.
Omstandigheden vielen mij enorm mee.![]()
Kwaakie heeft trouwens nog steeds de glimmende besmeurde kant boven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |