ohhhhhhhhh en weer een liefdesverklaring, romantischquote:
verklaringén?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:09 schreef remlof het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje Mera? Met je liefdesverklaringen
Nee jij danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef remlof het volgende:
En ow, voor het eerst in jaren heb ik net de deur achter me dichtgetrokken zonder de sleutels op zak te hebben
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:08 schreef Toverheks het volgende:
lees net terug, maar kan je nu je eigen huis niet meer in Remlof???
nou lekker dan, je dag begint goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Maar een vriend van me heeft een extra setje, moet alleen hopen dat ie thuis is vandaag. Eerst maar naar m'n werk, waar ik de sleutels ook niet van heb, dat wordt dus wachten totdat iemand anders komt want ik ben vroeg
De vorige TT ook al, maar die was van die nepmof geloof ikquote:
Ik bizar slecht. Die medicijnen voor het ontspannen van de blaas lijken wel andersom te werken. Drie keer eruit om te piesenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb vannacht wel geslapen.
Ja, dat was de grap, zegmaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige TT ook al, maar die was van die nepmof geloof ik
Medicijnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bizar slecht. Die medicijnen voor het ontspannen van de blaas lijken wel andersom te werken. Drie keer eruit om te piesen![]()
Ik heb hier lekkere koekjesquote:
Dan weet ik het ook niet. Gisteravond die eerste pil ingenomen en gewoon een kutnacht gehad. Ben dan ook totaal niet fitquote:
Komt wel goed, bijna weekendquote:De bijwerkingen die je kunt ervaren, verdwijnen meestal na enkele dagen weer.
ja maar... daar heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hier lekkere koekjesmet cranberry, krentjes en witte chocolade
Ik de koekjes, jij de zonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar... daar heb ik toch niks aan![]()
het gaat een hete dag worden
mew....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Gisteravond die eerste pil ingenomen en gewoon een kutnacht gehad. Ben dan ook totaal niet fit
ik blijf voorlopig effe in de buurt van mijn ventilator, mij te heet buitenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik de koekjes, jij de zonPrima verdeeld dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |