ohhhhhhhhh en weer een liefdesverklaring, romantischquote:
verklaringén?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:09 schreef remlof het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje Mera? Met je liefdesverklaringen
Nee jij danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef remlof het volgende:
En ow, voor het eerst in jaren heb ik net de deur achter me dichtgetrokken zonder de sleutels op zak te hebben
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:08 schreef Toverheks het volgende:
lees net terug, maar kan je nu je eigen huis niet meer in Remlof???
nou lekker dan, je dag begint goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Maar een vriend van me heeft een extra setje, moet alleen hopen dat ie thuis is vandaag. Eerst maar naar m'n werk, waar ik de sleutels ook niet van heb, dat wordt dus wachten totdat iemand anders komt want ik ben vroeg
De vorige TT ook al, maar die was van die nepmof geloof ikquote:
Ik bizar slecht. Die medicijnen voor het ontspannen van de blaas lijken wel andersom te werken. Drie keer eruit om te piesenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb vannacht wel geslapen.
Ja, dat was de grap, zegmaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige TT ook al, maar die was van die nepmof geloof ik
Medicijnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bizar slecht. Die medicijnen voor het ontspannen van de blaas lijken wel andersom te werken. Drie keer eruit om te piesen![]()
Ik heb hier lekkere koekjesquote:
Dan weet ik het ook niet. Gisteravond die eerste pil ingenomen en gewoon een kutnacht gehad. Ben dan ook totaal niet fitquote:
Komt wel goed, bijna weekendquote:De bijwerkingen die je kunt ervaren, verdwijnen meestal na enkele dagen weer.
ja maar... daar heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hier lekkere koekjesmet cranberry, krentjes en witte chocolade
Ik de koekjes, jij de zonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar... daar heb ik toch niks aan![]()
het gaat een hete dag worden
mew....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Gisteravond die eerste pil ingenomen en gewoon een kutnacht gehad. Ben dan ook totaal niet fit
ik blijf voorlopig effe in de buurt van mijn ventilator, mij te heet buitenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik de koekjes, jij de zonPrima verdeeld dacht ik zo
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
Vinden jullie vrouwen met witte broeken ook zo eng?
waarom zijn die engquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
Zonder koffie en cola light trek ik het leven niet meer Ik ben toch zeker goed voor een liter koffie per dag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]
geen koffie 's morgens en met deze hitte geen koud pilsje 's avonds, maar jah.. valt te proberen....
goh Leandra is niet lekker dus, hoop voor jou dat die schoorsteenveger snel komt en dat je daarna weer naar je bed kan. beterschapquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Ik ben gisteravond tijdens de rust met een paracetamol m'n bed ingegaan, waar ik de wedstrijd wel afgekeken heb, maar me hartstikke beroerd voelde, want niet alleen misselijk, maar ook hoofpijn (net achter m'n rechter oogkas) en pijn aan m'n jukbeen.... waarschijnlijk weer een bijholte ontsteking dus, die zo ongeveer chronisch lijkt te worden![]()
Vannacht om half 5 al zo'n tijd wakker van de pijn dat ik maar weer een paracetamol heb genomen (kon net qua tijd die ertussen moet zitten) en dus om half 8 weer wakker, met pijn![]()
Normaal zou ik dan even een dag pf twee plat gaan met een flinke voorraad ontstekingsremmende middelen, maar dat is nu niet echt mogelijk, alleen paracetamol mag, en eerlijk gezegd liever niet als het niet echt hoeft.
Ik ben dan wel geen popje van 50 kilo, maar het krummeltje wel een popje van 50 gram....
Anyway, not a happy camper today, en de schoorsteenveger zou tussen 08.00 uur en 10.00 komen dus ik kon niet eens in bed blijven liggen en nou zijn ze nog niet geweest![]()
Enfin.... weer even genoeg gedramd.
Mooi dat we poulewinnaar zijn geworden, en ik denk dat het wel goed is dat we niet zomaar even op onze sloffen van Kameroen wonnen, dat maakt ze weer een beetje realistisch voor de volgende wedstrijd, want die zal zeker niet makkelijk worden (maandag tegen Slowakije).
wat ben ik toch blij dat jij alles zo strak in de gaten houdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Gert het volgende:
Voetbalbulletin:
Nederland moet vandaag niet spelen.
Het maakt mij persoonlijk geen moer uit of hij nu lief of een kreng is. Hij moet gewoon doen waarvoor hij betaald wordt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)?from=video.carousel
wat lijkt me dit toch een lieve zachte jongen, en voetballen kan ie ook nog
vond het vertederend dat hij zo geemotioneerd was, ja ach al verdien je bakken met geld, al kan je een balletje trappen, je zo ff laten gaan op tv vind ik mooi om te zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk geen moer uit of hij nu lief of een kreng is. Hij moet gewoon doen waarvoor hij betaald wordt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
even noteren:
NIET VERGETEN DE PIL TE SLIKKEN VANAVOND !
![]()
Baas in eigen Blaasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder koffie en cola light trek ik het leven niet meer Ik ben toch zeker goed voor een liter koffie per dag.
DIe blaas gaat er maar aan wennen
Ik vind alleen het woord "broek" zelfs al een beetje eng.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
Hij mag vanavond weer een keertje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
even noteren:
NIET VERGETEN DE PIL TE SLIKKEN VANAVOND !
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
@Gert, oh moeten we vandaag niet voetballen? Wanneer wel eigenlijk?
Wanneer je net een beetje bijgekomen bent van je parkpop-hangovert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Wachten tot de zon op mijn zwembad staat.![]()
@Gert, oh moeten we vandaag niet voetballen? Wanneer wel eigenlijk?
Een jankmuil is hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond het vertederend dat hij zo geemotioneerd was, ja ach al verdien je bakken met geld, al kan je een balletje trappen, je zo ff laten gaan op tv vind ik mooi om te zien.
Ik zit al-tijd op kantoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij moet maandag op kantoor zitten hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |