ohhhhhhhhh en weer een liefdesverklaring, romantischquote:
verklaringén?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:09 schreef remlof het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje Mera? Met je liefdesverklaringen
Nee jij danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef remlof het volgende:
En ow, voor het eerst in jaren heb ik net de deur achter me dichtgetrokken zonder de sleutels op zak te hebben
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:08 schreef Toverheks het volgende:
lees net terug, maar kan je nu je eigen huis niet meer in Remlof???
nou lekker dan, je dag begint goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Maar een vriend van me heeft een extra setje, moet alleen hopen dat ie thuis is vandaag. Eerst maar naar m'n werk, waar ik de sleutels ook niet van heb, dat wordt dus wachten totdat iemand anders komt want ik ben vroeg
De vorige TT ook al, maar die was van die nepmof geloof ikquote:
Ik bizar slecht. Die medicijnen voor het ontspannen van de blaas lijken wel andersom te werken. Drie keer eruit om te piesenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb vannacht wel geslapen.
Ja, dat was de grap, zegmaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:17 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige TT ook al, maar die was van die nepmof geloof ik
Medicijnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bizar slecht. Die medicijnen voor het ontspannen van de blaas lijken wel andersom te werken. Drie keer eruit om te piesen![]()
Ik heb hier lekkere koekjesquote:
Dan weet ik het ook niet. Gisteravond die eerste pil ingenomen en gewoon een kutnacht gehad. Ben dan ook totaal niet fitquote:
Komt wel goed, bijna weekendquote:De bijwerkingen die je kunt ervaren, verdwijnen meestal na enkele dagen weer.
ja maar... daar heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hier lekkere koekjesmet cranberry, krentjes en witte chocolade
Ik de koekjes, jij de zonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar... daar heb ik toch niks aan![]()
het gaat een hete dag worden
mew....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Gisteravond die eerste pil ingenomen en gewoon een kutnacht gehad. Ben dan ook totaal niet fit
ik blijf voorlopig effe in de buurt van mijn ventilator, mij te heet buitenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik de koekjes, jij de zonPrima verdeeld dacht ik zo
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
Vinden jullie vrouwen met witte broeken ook zo eng?
waarom zijn die engquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
Zonder koffie en cola light trek ik het leven niet meer Ik ben toch zeker goed voor een liter koffie per dag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]
geen koffie 's morgens en met deze hitte geen koud pilsje 's avonds, maar jah.. valt te proberen....
goh Leandra is niet lekker dus, hoop voor jou dat die schoorsteenveger snel komt en dat je daarna weer naar je bed kan. beterschapquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Ik ben gisteravond tijdens de rust met een paracetamol m'n bed ingegaan, waar ik de wedstrijd wel afgekeken heb, maar me hartstikke beroerd voelde, want niet alleen misselijk, maar ook hoofpijn (net achter m'n rechter oogkas) en pijn aan m'n jukbeen.... waarschijnlijk weer een bijholte ontsteking dus, die zo ongeveer chronisch lijkt te worden![]()
Vannacht om half 5 al zo'n tijd wakker van de pijn dat ik maar weer een paracetamol heb genomen (kon net qua tijd die ertussen moet zitten) en dus om half 8 weer wakker, met pijn![]()
Normaal zou ik dan even een dag pf twee plat gaan met een flinke voorraad ontstekingsremmende middelen, maar dat is nu niet echt mogelijk, alleen paracetamol mag, en eerlijk gezegd liever niet als het niet echt hoeft.
Ik ben dan wel geen popje van 50 kilo, maar het krummeltje wel een popje van 50 gram....
Anyway, not a happy camper today, en de schoorsteenveger zou tussen 08.00 uur en 10.00 komen dus ik kon niet eens in bed blijven liggen en nou zijn ze nog niet geweest![]()
Enfin.... weer even genoeg gedramd.
Mooi dat we poulewinnaar zijn geworden, en ik denk dat het wel goed is dat we niet zomaar even op onze sloffen van Kameroen wonnen, dat maakt ze weer een beetje realistisch voor de volgende wedstrijd, want die zal zeker niet makkelijk worden (maandag tegen Slowakije).
wat ben ik toch blij dat jij alles zo strak in de gaten houdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Gert het volgende:
Voetbalbulletin:
Nederland moet vandaag niet spelen.
Het maakt mij persoonlijk geen moer uit of hij nu lief of een kreng is. Hij moet gewoon doen waarvoor hij betaald wordt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)?from=video.carousel
wat lijkt me dit toch een lieve zachte jongen, en voetballen kan ie ook nog
vond het vertederend dat hij zo geemotioneerd was, ja ach al verdien je bakken met geld, al kan je een balletje trappen, je zo ff laten gaan op tv vind ik mooi om te zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk geen moer uit of hij nu lief of een kreng is. Hij moet gewoon doen waarvoor hij betaald wordt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
even noteren:
NIET VERGETEN DE PIL TE SLIKKEN VANAVOND !
![]()
Baas in eigen Blaasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder koffie en cola light trek ik het leven niet meer Ik ben toch zeker goed voor een liter koffie per dag.
DIe blaas gaat er maar aan wennen
Ik vind alleen het woord "broek" zelfs al een beetje eng.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
Hij mag vanavond weer een keertje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
even noteren:
NIET VERGETEN DE PIL TE SLIKKEN VANAVOND !
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
@Gert, oh moeten we vandaag niet voetballen? Wanneer wel eigenlijk?
Wanneer je net een beetje bijgekomen bent van je parkpop-hangovert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Wachten tot de zon op mijn zwembad staat.![]()
@Gert, oh moeten we vandaag niet voetballen? Wanneer wel eigenlijk?
Een jankmuil is hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond het vertederend dat hij zo geemotioneerd was, ja ach al verdien je bakken met geld, al kan je een balletje trappen, je zo ff laten gaan op tv vind ik mooi om te zien.
Ik zit al-tijd op kantoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij moet maandag op kantoor zitten hè?
Dan vraag je vandaag toch een snippermiddag aan? Het is vermoedelijk de laatste keer dat je ze dit WK in actie kunt zienquote:
Het is net alsof ze willen laten zien dat ze niet ongesteld zijn ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom zijn die engals het leuk staat en mooi strak om de billen is er toch niks engs aan
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is net alsof ze willen laten zien dat ze niet ongesteld zijn ofzo
Tenminste, dat denk ik dan zltijd
Neuh, dat is volgende week zondag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan vraag je vandaag toch een snippermiddag aan? Het is vermoedelijk de laatste keer dat je ze dit WK in actie kunt zien
En op dat kantoor wordt geen WK gekeken als NL speelt??quote:
Uhuh, tuuurlijk joh, dat weet jij best.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Mannen! Ik weet best dat we maandag om 1600 moeten hoor!
ik denk dat ik extra wakker ben van al die ijskoffiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soms heb jij inderdaad van die buien. Ik denk dat het nu wel op is dit jaar?
Nou, toevallig heb ik vorig zomer een witte broek gekocht, maar die had ik ook alleen maar aan als ik zeker wist dat ik niet ongesteld zou kunnen worden. Ik heb m 3 weken geleden nog even gedragen (ongesteld worden hoef ik nu zeker niet te verwachtenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En op dat kantoor wordt geen WK gekeken als NL speelt??
Ik zou een andere werkgever zoeken als ik jou was.....
Laat maar ouwehoeren Pietje, ze snappen toch niets van het stille lijden van kantoorpersoneel!quote:
Om precies die reden zijn al mijn broeken zwart.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen witte broeken. Zou er ook niet zo goed mee om kunnen gaan
Zie je wel! Heb ik toch gelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, toevallig heb ik vorig zomer een witte broek gekocht, maar die had ik ook alleen maar aan als ik zeker wist dat ik niet ongesteld zou kunnen worden. Ik heb m 3 weken geleden nog even gedragen (ongesteld worden hoef ik nu zeker niet te verwachten) maar hij zat al een beetje strak
Ik denk dat het meer is om de "ronde vormen" te accentueren, wat gelukkig ook érg goed lukt in zo'n kleurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat dan bij sommigen weer teniet gedaan wordt door het dragen van zo'n afzichtelijke slip die er doorheen kunt zien zittenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is om de "ronde vormen" te accentueren, wat gelukkig ook érg goed lukt in zo'n kleur![]()
In dat geval had een witte broek mij bij de kassa verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is om de "ronde vormen" te accentueren, wat gelukkig ook érg goed lukt in zo'n kleur![]()
Dus het is in feite alleen een beetje vervelend dat een wedstrijd om 16.00 uur begint, en je dus altijd net rond vertrek zit en een deel van de wedstrijd tijdens het woon-werkverkeer valtquote:
Jullie dames doen net ff ietsje te vrolijk vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef Leandra het volgende:
Dus het is in feite alleen een beetje vervelend dat een wedstrijd om 16.00 uur begint, en je dus altijd net rond vertrek zit en een deel van de wedstrijd tijdens het woon-werkverkeer valt
Ja, en dat met hoofdpijn, moet je me eens meemaken als ik wel fit benquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie dames doen net ff ietsje te vrolijk vandaag.
Had ik al in de agenda staan!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef liesje1979 het volgende:
Oja, voor iedereen die dat net zo lekker vind als ik, er zijn weer verse kapucijners
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat dan bij sommigen weer teniet gedaan wordt door het dragen van zo'n afzichtelijke slip die er doorheen kunt zien zitten
Welnee, meeste mannen vallen op ronde vormen toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval had een witte broek mij bij de kassa verboden moeten worden![]()
Ja, ook vorig jaar al![]()
Je gaat jezelf scheren, want je hebt een date?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
Zo, bed verschoond en gestofzuigd. Tijd voor mijn tuintje.![]()
Beterschap Leandra.
Echt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen is het alweer 24,2 graden buiten met een vochtigheidspercentage van 40 procent, het gaat heet worden
Ik heb het ook koudquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt?Het is lastig voorstellen, zit in 20 graden met luchtvochtigheid.... veel te laag, dus voelt koud. Heb het serieus koud.
Ergens tussen een bol en een streep in! Anorexia is niets, maar obesitas ook niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welnee, meeste mannen vallen op ronde vormen toch?
Kom jij niet naar de kroemiet zondag? Met groot scherm voor Ingulund - Deutschlandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie dames doen net ff ietsje te vrolijk vandaag.
Nee, 24,5 nu (in de schaduw), 't loopt hard opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt?Het is lastig voorstellen, zit in 20 graden met luchtvochtigheid.... veel te laag, dus voelt koud. Heb het serieus koud.
Sinterklaas kwam vroeg dit jaar?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Koppijn en sjaggo.
Ik ga een interviewtje doen en dan in de stad de 100 piek die ik gisteren in een enveloppe kreeg verbrassen.
Works every time!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Koppijn en sjaggo.
Ik ga een interviewtje doen en dan in de stad de 100 piek die ik gisteren in een enveloppe kreeg verbrassen.
Works every time!
Hihiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinterklaas kwam vroeg dit jaar?
Nou, laten we het er maar ophouden dat mijn ronde vormen net zoveel accentuering nodig hebben als een vrouw met een F-cup een push-up BH nodig heeftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welnee, meeste mannen vallen op ronde vormen toch?
Geel, rood, groen, creme, etc.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb alleen maar witte zomer broeken.
Ik zou niet weten welke kleur ik anders moet dragen, behalve spijker. En zwart.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, laten we het er maar ophouden dat mijn ronde vormen net zoveel accentuering nodig hebben als een vrouw met een F-cup een push-up BH nodig heeft![]()
Ja ja, een beetje pimpen met je niet ongesteldheid zeker, zo van: tralalala, zie mij eens niet ongesteld zijn, pompiedom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb alleen maar witte zomer broeken.
Ik zou niet weten welke kleur ik anders moet dragen, behalve spijker. En zwart.
quote:Vechtpartij om vuvuzela
LEEUWARDEN - Een man uit 's-Gravenzande is gisteravond mishandeld nadat hij vuvuzelablazers vroeg iets minder geluid te maken. Hij liep in de hoerenbuurt van Leeuwarden toen iemand keihard in zijn oor toeterde.
Nadat hij vroeg of het wat zachter kon, sloegen vier mannen hem in elkaar.
„Agenten zagen bloed op straat liggen. Omdat het nogal een louche buurt is, zijn ze het bloedspoor gevolgd”, aldus een politiewoordvoerder. De man zat ergens in zijn auto en is door de agenten naar het ziekenhuis gebracht.
Daar is hij behandeld aan zijn verwondingen. Hij moest op verschillende plaatsen worden gehecht. De vier daders zijn spoorloos.
quote:
Rood ja, of geel, lijkt me echt een succesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geel, rood, groen, creme, etc.
Maar zomers: "Jurkjes en rokjes"
Ja!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ja, een beetje pimpen met je niet ongesteldheid zeker, zo van: tralalala, zie mij eens niet ongesteld zijn, pompiedom.
Wat enorm treurig dat ze het bloedspoor moesten volgen en hem zo in de auto vonden. Bah!quote:
En Noeksel lijkt op stremsel. Ongesteldheidstremsel met bonkjes en kloeten.quote:
Ja, viespeuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
En Noeksel lijkt op stremsel. Ongesteldheidstremsel met bonkjes en kloeten.
Vooralsnog sta ik alleen maar in de zon. Als ik buiten aan het roken ben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Temp update: 27,8 graden in de schaduw, vochtigheidstgehalte 33 procent. Vergeet niet te smeren als u langer dan 20 minuten in de zon zit
Lekker, zo tegen lunchtijd, was net aan het bedenken wat ik zou etenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ken jij kloeten? Dikke vette kloet'n. Vind ik mooi om te zeggen op z'n plat.quote:
Dat zegt meer over jou dan over Noekselquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh hee, kijk! Dat is idd handig!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh en hee, we hebben al 1 aanmelding, Pietje komt ook.
Misschien wel handig ook, omdat we bij hem gaan logeren
Ik wilde net mn tanden in een berliner zettenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker, zo tegen lunchtijd, was net aan het bedenken wat ik zou eten
Bonne appetite, met uit de kloet'n gewassen afgestorven noeksel op je Berlinerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wilde net mn tanden in een berliner zetten![]()
Met RODE JAM in het midden
Ja hoor, en de nóg meervouderige term is 'Kloet'ns'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ken jij kloeten? Dikke vette kloet'n. Vind ik mooi om te zeggen op z'n plat.
Ik wacht wel een uurtje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bonne appetite, met uit de kloet'n gewassen afgestorven noeksel op je Berliner
quote:Hittegolf komt eraan
AMSTERDAM - Nederland zucht de komende week onder een hittegolf. Na de prima dagen van deze week komen we onder invloed van nieuwe opbouwende hogedruk en een zuidenwind langzaam maar zeker in tropische sferen terecht.
Zaten we de voorbije dagen nog met temperaturen tussen de 20 en 25 graden: de komende week gaat het kwik omhoog naar 25 tot 30 graden en mogelijk zelfs hoger. Er komt voorlopig ook geen regen of onweer aan te pas.
Gisteren liep de temperatuur in Limburg al onverwacht op naar bijna 29 graden. Vooral in het binnenland kan het de komende dagen tropisch warm worden. Ook begin juli belooft zomers van start te gaan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:52 schreef remlof het volgende:
Dat zegt meer over jou dan over Noeksel
Ow, wacht
Hou op man, wijf! Nog even en danquote:Dat zegt meer over jou dan over ....
quote:heb je zoiets van...
En nu weet je het?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker, zo tegen lunchtijd, was net aan het bedenken wat ik zou eten
quote:
Ik las bijna spitklotenquote:[..]
Dat zeggen mannen niet. Maar mannen splitquoten. Dat wel!
Ik ook. Heel enormquote:
Verstandig, sjouwen met een zware boodschappentas en een krat bier is niet waar je op zit je wachten met 30 graden straksquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar even boodschappen doen, dan heb ik dat alvast gehad voor de komende week
Filmen en op joetoep zetten!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook. Heel enorm![]()
Ik heb vandaag een snipperdag. Dus ik heb lekker broodjes bij de bakker gehaald.
En toen riep de bol me.
Ja, wat moet je dan he.
Vrouwen die met een krat bier sjouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verstandig, sjouwen met een zware boodschappentas en een krat bier is niet waar je op zit je wachten met 30 graden straks
Als jullie dan toch bij Pietje logeren, kunnen we misschien de volgende dag nog even een terrasje pakken in de stadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh en hee, we hebben al 1 aanmelding, Pietje komt ook.
Misschien wel handig ook, omdat we bij hem gaan logeren
Ligt een beetje aan de boodschap die ze 's avonds bij RTL7 om z'n nek hangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
En er zit een duif in de tuin! Ik las laatst dat duiven eigenlijk vliegende ratten zijn.
Den Heiig was een betere naam geweest voor die stad van jullie :'Pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
't Is hier een beetje heiïg. Wel warm, maar niet stralend zonnig. Da's meteen al minder feestelijk. En dat in het Sun City van Nederland.![]()
En er zit een duif in de tuin! Ik las laatst dat duiven eigenlijk vliegende ratten zijn.
Beiden wit??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
Ow en shopping note to self:extra korte broek karnemelk
Veel duiven in de stad zijn ziek door een dieet van patat met mayonaise en kunnen ziektes overbrengenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
Wil je nu een korte broek erbij of juist een extra korte broek? Zo eentje dat je net je halve behaarde billetjes kan zien?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
Ow en shopping note to self:extra korte broek karnemelk
Nee, je komt gewoon de avond ervoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jullie dan toch bij Pietje logeren, kunnen we misschien de volgende dag nog even een terrasje pakken in de stad
Extra kort? Dat is al een jaar of 20 uit de mode hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
Ow en shopping note to self:extra korte broek
"Schijt C.Ronaldo op z'n bakkes"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de boodschap die ze 's avonds bij RTL7 om z'n nek hangen.
Wat voor tekst draagt die van jou?
Het was wel te verwachten dat je nog even moest reageren vanuit dat dorp dat gemiddeld 200 uur per jaar minder zon heeft dan Sun City.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Den Heiig was een betere naam geweest voor die stad van jullie :'P
Hier in de provincie en over de waal is het gewoon heet
Jammer, ben je bang dat je ongesteld wordt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee die shorts worden olijfgroen ofzo, denk ik
10 juli dus?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, je komt gewoon de avond ervoor.
The Day After ben ik nooit zo aanspreekbaar![]()
Coolquote:
LOLquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool. Toch nog iemand die nuchter blijft.
Dan komen je rondingen iig goed uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Anniebab het volgende:
Net een peptalk gehad dat t leven niet helemaal kut is, dus ga ik er maar weer even voor, en ik heb een spierwitte broek aan....dussss
Waarom is jouw leven kut?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Anniebab het volgende:
Net een peptalk gehad dat t leven niet helemaal kut is, dus ga ik er maar weer even voor, en ik heb een spierwitte broek aan....dussss
Gewoon , steeds 2 vechtende pubers ,die zich ook vaak naar mij keren, leraren op school die niet naar mijn kind omgekeken hebben met een daglange migraine-aanval, veel werken en nog geld tekort komen, omdat t als water door me vingers gaat, daarom vind ik t leven weleens kut.En een man die liever niks aan zijn hoofd heeft en dus alles aan mij overlaat..quote:
Neuh dan is er een suffe wedstrijd (om de 3e plaats). Gewoon, bier drinken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
LOL
Mag ik eerst weten wat er 10 juli in Utrecht gaat gebeuren?![]()
Of had ik nu even op moeten staan van de bank om naar het WK-speelschema op de deur van de trapkast te kijken?![]()
Ja kutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gewoon , steeds 2 vechtende pubers ,die zich ook vaak naar mij keren, leraren op school die niet naar mijn kind omgekeken hebben met een daglange migraine-aanval, veel werken en nog geld tekort komen, omdat t als water door me vingers gaat, daarom vind ik t leven weleens kut.En een man die liever niks aan zijn hoofd heeft en dus alles aan mij overlaat..
Misschien moet je je man even een rotschop geven, omdat 't kan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef Anniebab het volgende:
Gewoon , steeds 2 vechtende pubers ,die zich ook vaak naar mij keren, leraren op school die niet naar mijn kind omgekeken hebben met een daglange migraine-aanval, veel werken en nog geld tekort komen, omdat t als water door me vingers gaat, daarom vind ik t leven weleens kut.En een man die liever niks aan zijn hoofd heeft en dus alles aan mij overlaat..
Ja dat werkt dus niet of averechts pietje. Jij moet maar niet met een kerel gaan samenwonen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je je man even een rotschop geven, omdat 't kan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:02 schreef Gert het volgende:
Als mannen zelf geen initiatief nemen om iets te regelen, uit te zoeken, te fixen etc, dan moet je ze een gerichte afgebakende opdracht geven. Niet ineens met een hele waslijst en een verwijtende blik komen, maar één ding per keer, en duidelijk aangeven wat het gewenste resultaat moet zijn. Dan gaat-ie dat voor elkaar maken, echt.
En als je 'm daarna dan een compliment geeft (en dus niét iets zegt in de trant van: "da;s alleen maar normáál hoor, dat je zoiets even doet"), dan is hij helemaal blij en kan het volgende op het lijstje aangedragen worden.
OK. doe dan maar die rotschop van pietje want dan verdient-ie het.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Werkt niet in dit geval, en ik kan t normaal gesproken ook aan, maar soms zie je t gewoon ff niet meer zitten ,maarrrr ik heb me weer voorgenomen om van mezelf te gaan houden
.....en me stress te laten varen .....
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef Gert het volgende:
16 augustus begint het nieuwe en laatste seizoen![]()
Ja ik dacht al dat ik dat op het speelschema zag....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh dan is er een suffe wedstrijd (om de 3e plaats). Gewoon, bier drinken.
Ik ben dan nog wel geen zestig, maar close. Ik dacht ook alles al meegemaakt te hebben, maar helaasch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef hondjes het volgende:
Soms heb je zo van die dagen, dat het niet loopt.
Daarom is het soms zo fijn om zestig te zijn, je hebt alles al meegemaakt,
Soms valt het gewoon ook even zwaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dan nog wel geen zestig, maar close. Ik dacht ook alles al meegemaakt te hebben, maar helaasch.![]()
En neen Teun, geen date. Ik ben nog 100% in de rouw. Moet er niet aan denken.
Ik zou vast aandelen Viagra kopen als ik jou was, want de kans is groot dat je m op je tachtigste niet meer zonder hulp omhoog krijgt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat ik op m'n 60e nog niet alles meegemaakt heb. Ik wil sowieso nog aan kinderen beginnen als ik 80 ben.
Ik had die leeftijd in mijn hoofd om eindelijk eens te beginnen met sportenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat ik op m'n 60e nog niet alles meegemaakt heb. Ik wil sowieso nog aan kinderen beginnen als ik 80 ben.
Verdriet is individueel en relatief natuurlijk. Ik voel me iig nog zwaar kut.quote:
Sorry, ik ben alweer weg.quote:
Pffffquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ten eerste bedoelde ik jou niet eens en ten tweede bedoelde in het niet eens negatiefquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had die leeftijd in mijn hoofd om eindelijk eens te beginnen met sporten
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdriet is individueel en relatief natuurlijk. Ik voel me iig nog zwaar kut.![]()
jah.. da's meer wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, gewoon een paar die tegelijk eenblegh-dag
hebben.... (sh)it happens... sometimes.
Beroerdquote:
Nee oen, je gaat gewoon met een stel leuke mensen op een terras een colaatje drinken en bitterballen etenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat ik dat op het speelschema zag....
Maar dan moet ik dus tussen een meute hossende Oranjegekken die blij zijn dat NL de verliezersfinale toch nog weet te winnen toekijken hoe de rest zich lam zuipt?
Nah... op een of andere manier mist het deel waarbij het voor mij ook aantrekkelijk wordt nog in dit verhaal
Ai... da's pas ECHT kut...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BeroerdHet blijkt allemaal erger dan gehoopt en gedacht
Ja, ik zou het nóg 5 jaar uitstellen hoor.quote:
Nee dat ik er op knoeiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, ben je bang dat je ongesteld wordt?
Oh, dat klinkt al beter, ik zal het overwegen, maar ik denk niet dat jullie aan mij een taxi naar Pietje hebben want volgens mij stort ik in tegen 20.00 uur, en dan begint het voor jullie pasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee oen, je gaat gewoon met een stel leuke mensen op een terras een colaatje drinken en bitterballen eten
Ah get.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kut is er niet in gradaties, maar dit voelt zo ontzettend rot.quote:
Oh shit....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ohhh dat komt wel goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt al beter, ik zal het overwegen, maar ik denk niet dat jullie aan mij een taxi naar Pietje hebben want volgens mij stort ik in tegen 20.00 uur, en dan begint het voor jullie pas
WIlde je het album nog hebben lovequote:
Over een week of 2 geopereerd en ze moet toch wel met het ergste rekening houden, heeft de neurochirurg gezegd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah get.
Is ze al geopereerd?
Nog iets van vooruitzicht gehoord?
Dat is echt zwaar kutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een week of 2 geopereerd en ze moet toch wel met het ergste rekening houden, heeft de neurochirurg gezegd.
Ja Dees dat kan ik me heel goed voorstellen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kut is er niet in gradaties, maar dit voelt zo ontzettend rot.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dan nog wel geen zestig, maar close. Ik dacht ook alles al meegemaakt te hebben, maar helaasch.![]()
En neen Teun, geen date. Ik ben nog 100% in de rouw. Moet er niet aan denken.
Bah.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een week of 2 geopereerd en ze moet toch wel met het ergste rekening houden, heeft de neurochirurg gezegd.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat ik er op knoei
Nu maar effe naar de Hema en/of H&M voor zo'n ding. Handig toch als je midden in de stad werkt
Ow en Ian, deze is voor jou en je scopante:
Die Parteeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii hat IMMER Recht!quote:Deze video bevat inhoud van WMG en Sony Music Entertainment. Het is niet langer in uw land beschikbaar.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt al het andere gezeik hier tot nietszeggende shit hè, zodra het verschil tussen leven en dood aan de orde komt. Soms wel handig om even naast je eigen sores te zettenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De machteloosheid, het is vreselijk. Het moet echt even bezinken, zodat we haar er door heen kunnen slepen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bah.
Nog maar goed van elkaar genieten dan. Nu ze nog (redelijk?) fit is.
Kostbare tijd dus.
Sterkte er mee.
Mijn zus heeft ook kanker gehad. Gelukkig goed afgelopen maar je voelt je zo machteloos.
En het verdriet bij je ouders, er komt zoveel gevoel en beleving 'boven'. Heftig hoor.
En voor het eerst een kale bol, zo raar allemaal. Het hoort niet in jouw wereld, zeg maar.
ja dat zeg je goed...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat maakt al het andere gezeik hier tot nietszeggende shit hè, zodra het verschil tussen leven en dood aan de orde komt. Soms wel handig om even naast je eigen sores te zetten![]()
Sterkte gewenst!
Pfff...............dat komt even keihard binnen. Je hoopt altijd dat het meevalt. Wens jullie allemaal heel veel sterkte en toch ook veel goeds. Zal een zware tijd gaan worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er staat in de regels van Fok! dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor jullie medeleven.
Ik ben weer weg, ik zorg hier alleen maar voor een grafstemming.
Nee zo moet je niet denken !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ja, dat is ook. Je kan dan ook niet meer doen dan er gewoon maar zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De machteloosheid, het is vreselijk. Het moet echt even bezinken, zodat we haar er door heen kunnen slepen.
Mijn ouders zijn overleden en toevallig zeiden we gisteren tegen elkaar dat het maar goed is dat ze dit niet meer mee hoeven maken.
He, niet zo raar doen he! Is toch fijn dat er een cluppie is waar je even van je af kunt kletsen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ben je helemaal wijs? Voor ons hoef je niet weg te blijven? Als je het even kwijt moet gooi je het er lekker uit en iedereen die daar niet mee om kan gaan klikt maar lekker verder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net zo lief dat je je verhaal hier een beetje kwijt kunt dan dat je dat niet kunt of wilt om hier een grafstemming te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ook jij, niet wegblijven omdat je denkt dat je de stemming verpestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Dat weet ik ook wel en het is ook lief van jullie dat ik hier mjin verhaal kwijt kan.
Maar het is me gewoon een beetje veel.
Dat herken ik wel, je wilt er wel over praten en bent blij met alle lieve berichtjes, maar ondertussen zit je te janken achter je pc............quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Dat weet ik ook wel en het is ook lief van jullie dat ik hier mjin verhaal kwijt kan.
Heb je al gezocht op internet naar een club die in dezelfde situatie zit? Misschien helpt het een beetje als je als lotgenoten één en ander kunt delenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Het is relentlessquote:
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat werkt dus niet of averechts pietje. Jij moet maar niet met een kerel gaan samenwonen.
Goed gezegd. Zorg dat er ook iemand voor jou is, Deisyy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is relentlessEn je komt er niet omheen. Het enige wat ik je kan vertellen is dat het écht kan helpen om het van je af te schrijven of gewoon iemand anderhalf uur de oren van hun kop te lullen. Het wordt er niet minder kut van maar je krijgt voor jezelf een iets beter overzicht, geen idee.
Ik wens jou en je familie in ieder geval sterkte toe de komende maanden.
Dat overtreft mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bizar slecht. Die medicijnen voor het ontspannen van de blaas lijken wel andersom te werken. Drie keer eruit om te piesen![]()
Jonguuh, ik zou Meertjes hart breken. Harten breken, dat kan ik toch heul nietquote:
Ik vind het eerder bizar dat Gert zo goed weet hoe je met mannen moet samenleven, maar daar wou ik niet over beginnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jonguuh, ik zou Meertjes hart breken. Harten breken, dat kan ik toch heul niet.
Ik wilde er ook niet over beginnen, maar hij heeft schijnbaar een flinke dosis zelfkennisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar dat Gert zo goed weet hoe je met mannen moet samenleven, maar daar wou ik niet over beginnen.
Nu doe je 't toch he, jij boefje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar dat Gert zo goed weet hoe je met mannen moet samenleven, maar daar wou ik niet over beginnen.
Ik kom gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jonguuh, ik zou Meertjes hart breken. Harten breken, dat kan ik toch heul niet.
Je kent me hè, ik typ ook soms vieze woordjes en post die dan lekker niet zodat jij het niet kan editten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu doe je 't toch he, jij boefje.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kent me hè, ik typ ook soms vieze woordjes en post die dan lekker niet zodat jij het niet kan editten.
Hij weet niet wat 'ie mist?quote:
Maar je hebt al wel scheenbeschermers in huis voor het geval jouw vrouw je advies aan andere vrouwen gewoon opvolgt?quote:
Ja hallo, er ging een heul verhaal aan vooraf. Niet zo selectief dingesen opeens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef Leandra het volgende:
Maar je hebt al wel scheenbeschermers in huis voor het geval jouw vrouw je advies aan andere vrouwen gewoon opvolgt?
Mehehehe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hallo, er ging een heul verhaal aan vooraf. Niet zo selectief dingesen opeens.
Bij de nieuwe Jumboquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel jammer, dan konden we een mini-meet aan de koffietafel bij de supermarkt houden
Ja rood, in de zin van: kijk mij eens ongesteld zijn, tralala pompiedomquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Rood ja, of geel, lijkt me echt een succes![]()
Rokjes heb ik ook veel aan. Wit en zwart
Nee, je had je woorden gewoon beter moeten kiezen, en zeker als je weet dat ze gequote kunnen wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hallo, er ging een heul verhaal aan vooraf. Niet zo selectief dingesen opeens.
Done.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je had je woorden gewoon beter moeten kiezen, en zeker als je weet dat ze gequote kunnen worden![]()
Ian sla jij het topic op?? Voor als Pietje eindelijk zijn puzzelstukje vindt, dan kunnen we haar een mooi "How to handle Pietje" boekje geven.
Nu is die koffietafel het enige positieve in die hele winkel, dus laat ze dat in godsnaam houdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij de nieuwe Jumbo. Mag hopen dat die de ruimte iets efficienter indelen. Zonder koffietafel dus.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja rood, in de zin van: kijk mij eens ongesteld zijn, tralala pompiedom
Lekker!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Meloensalade, dat wordt mijn lunch, fris en koud uit de super
Nu ik er over nadenk begint het eigenlijk steeds vreemder te worden dat hij zo'n olijf-groene wil....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ja... hoe zou Remlof denken over een rode broek ?
Niet in de koelkast bewaren, en alstie lekker zoet ruikt en een beetje meegeeft als je op de ligplaats drukt, issie rijp.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lekker!!
Hier staat een galiameloen op mij te wachten, maar ik weet niet of ie al genoeg gerijpt is.
ik kan niks bedenkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk begint het eigenlijk steeds vreemder te worden dat hij zo'n olijf-groene wil....
Het staat me al tegen dat ik nu al zit te bedenken wat hij daarmee wil benadrukken of verbergen![]()
woehahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk begint het eigenlijk steeds vreemder te worden dat hij zo'n olijf-groene wil....
Het staat me al tegen dat ik nu al zit te bedenken wat hij daarmee wil benadrukken of verbergen![]()
Ai. Waarom dan niet meteen opereren he. . . Ik heb geen idee wat het ergste inhoudt, maar heel veel sterkte ermee. . .quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
huh? hey Dees! je bent hier bij ons he, niet ergens waar je de schijn hoeft op te houden. . .quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Hehehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja rood, in de zin van: kijk mij eens ongesteld zijn, tralala pompiedom
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef remlof het volgende:
Ik ga toch niet in een rode broek lopen, ben geen clown![]()
Ik zal zo es kijken, thanks!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet in de koelkast bewaren, en alstie lekker zoet ruikt en een beetje meegeeft als je op de ligplaats drukt, issie rijp.
Die perioden heeft iedereen wel eens. In donkere dagen moet je juist zoveel mogelijk licht vangen en zei mijn oud-tante Petronella altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Olijven denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geilquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef remlof het volgende:
Dit is 'm geworden, geloof ik:
[ afbeelding ]
Maar dan in olijfgroen
Zie je welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in olijfgroen
Even in knijpen, dan voel je dat toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lekker!!
Hier staat een galiameloen op mij te wachten, maar ik weet niet of ie al genoeg gerijpt is.
That's what she said.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even in knijpen, dan voel je dat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had wel een tikkie langer gemogen, maar verder leuk broekie, in olijfgroen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in olijfgroen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ken trouwens nog iemand met een rode broek.Heb die hele serie boeken gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ken trouwens nog iemand met een rode broek.Thnx, nou weet ik waar ik op moet letten als ik de supermarkt loop te checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neehee, ik heb een blauwe korte broek aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, nou weet ik waar ik op moet letten als ik de supermarkt loop te checken
Echt hè?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb die hele serie boeken gelezen.
Met van die spierwitte beentjes d'r onder!?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neehee, ik heb een blauwe korte broek aan.
in knijpen gaat niet lukken, maar ff drukken wel, maar het veert niet echt. . .en hij ruikt ook nog niet zoetig waar Mera het over had. Maar ik ben ook snipverkouden, dus ik ruik sowieso niet echt goed nuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even in knijpen, dan voel je dat toch?
En wipneus & pim ook. En arendsoog en de witte veder.quote:
Oh.... donkerblauw??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neehee, ik heb een blauwe korte broek aan.
Ik was zelf groot fan van Pietje Prik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb die hele serie boeken gelezen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met van die spierwitte beentjes d'r onder!?![]()
![]()
That's what she saidquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Marrije het volgende:
Maar ik heb er zo'n zin in. Ik denk dat ik m maar gewoon probeer.
Jep, wit met groen shirt.quote:
Lekker fris met dit weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Altijd lange broeken, spijkerbroek op het moment, met kisten uiteraard
Oh, okay, maar ik denk niet dat ik vandaag buiten kom en morgen zul je wel wat anders aanhebbenquote:
Nope, absoluut niet. Maar wie keck wil zijn moet lijden.quote:
Dus deze openbaring is weer voor niks geweestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, okay, maar ik denk niet dat ik vandaag buiten kom en morgen zul je wel wat anders aanhebben
Ik vond het wel spannendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus deze openbaring is weer voor niks geweest.
Vergeleken een spijkerbroek met kissies is alles spannend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |