HBOquote:
wie heeft er nou een rotweek als je vakantie hebtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij geen vakantie heeft?
Om eerlijk te zijn dacht ik dus dat het Vandaag/Gister Vrijdag was en Morgen/Vandaag Zaterdagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:17 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
jij bent veel te scherp voor dit tijdstip
is boven het Nederlandse gemiddelde, ik zie dat jij dat ook doet?quote:
Meneer kan tellenquote:
hoooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:19 schreef Furdinand het volgende:
HOOOI ik ben er dus het gebaggger kan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fock itquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:19 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn dacht ik dus dat het Vandaag/Gister Vrijdag was en Morgen/Vandaag Zaterdag
Helaas welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:20 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
is boven het Nederlandse gemiddelde, ik zie dat jij dat ook doet?
Nooit een zin met EN beginnenquote:
je deed liever mbo?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoooija maar het was van lagere kwaliteit aangezien ik er nog niet wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Geen dank hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:21 schreef Groningert het volgende:
[..]
Jij bent echt een meerwaarde op dit forum, bedankt daarvoor.
Jij wil zorgen voor hoog kwaliteit gebagger?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja maar het was van lagere kwaliteit aangezien ik er nog niet was
je hebt nu inderdaad veel toegevoegd aan het gesprek,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja maar het was van lagere kwaliteit aangezien ik er nog niet was
kwaliteits baggerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij wil zorgen voor hoog kwaliteit gebagger?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:21 schreef Groningert het volgende:
[..]
Jij bent echt een meerwaarde op dit forum, bedankt daarvoor.
*haalt vertaalmachine erbij*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:23 schreef cool15 het volgende:
Negativ bomrosh of brakka
Kempi hussler
so so lobi yayo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |