Ik heb echt geen flauw idee. Ik moet zorgen dat ik even apart met haar aan het praten ben en dan kan ik vragen wanneer ze nou precies weggaat en wat ze in die dagen daarvoor gaat doen en of ze dan misschien zin heeft om iets te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké dan. Weet je trouwens al hoe je het aan gaat pakken?
Ik hoop zoveel. Ik ga trouwens wel naar het EK 2012 in Polen en Oekraïne.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik de wedstrijd dan in Afrika te kijken. Maar dat is nog even afwachten vandaag
. Anders kijk ik het bij m'n ouders maandag. Wedstrijden overdag zijn zo kut
.
WK is leukerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoop zoveel. Ik ga trouwens wel naar het EK 2012 in Polen en Oekraïne.
Ik zou juist gaan, kun je even aan iets anders denken. Met thuis zitten schiet je toch niets op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Crack_ het volgende:
En dan nog iets, ik heb vanavond een feestje.
Daar kan ik wel gewoon naar toe toch of zouden jullie dat gek vinden?
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Crack_ het volgende:
En dan nog iets, ik heb vanavond een feestje.
Daar kan ik wel gewoon naar toe toch of zouden jullie dat gek vinden?
iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou juist gaan, kun je even aan iets anders denken. Met thuis zitten schiet je toch niets op.
Jij bent gewoon de vrouwelijke Emimich. Op FOK! een beetje de populaire bitch uithangen maar IRL ben je gewoon een buitenbeentje.quote:
Ah je had het over jezelf. Vandaar dat de schizofreniedetector van Jap af ging.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar nu zul je het wel bijna goed raden.
Dan zou ik zeeeeker gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is in Brazilië, mij iets te duur en gevaarlijk om daar een maand te vertoeven in 2014.
True storyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de vrouwelijke Emimich. Op FOK! een beetje de populaire bitch uithangen maar IRL ben je gewoon een buitenbeentje.
Nou ja zeg, als je eenmaal aan het praten bent stelt het niets meer voor. Het moeilijkste gedeelte is om contact te leggen op een fatsoenlijke manier. Beter open je met een slecht grapje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Ik moet zorgen dat ik even apart met haar aan het praten ben en dan kan ik vragen wanneer ze nou precies weggaat en wat ze in die dagen daarvoor gaat doen en of ze dan misschien zin heeft om iets te doen.
Maar het is zoveel makkelijker gezegd (the irony) dan gedaan
Juist.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah je had het over jezelf. Vandaar dat de schizofreniedetector van Jap af ging.
Ja, ik ben ook een type dat nu eigenlijk echt niet thuis wil zijn want die sfeer is echt heel kutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou juist gaan, kun je even aan iets anders denken. Met thuis zitten schiet je toch niets op.
quote:
Nee, het is gewoon de waarheid.quote:
Eerder in Afrikaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die negro's daar verkrachten je zeker.
Ik ben ook gewoon 's avonds uitgegaan toen mijn oma die middag was overleden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een type dat nu eigenlijk echt niet thuis wil zijn want die sfeer is echt heel kut. En ik kan er niet tegen dat het dan allemaal overdreven lief gaat hier, doe gewoon normaal
.
Ik vind het wel echt super zielig voor 'm man.
Ah, zo'n type ben ik ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon 's avonds uitgegaan toen mijn oma die middag was overleden.
Ah ok. Gelukkig zie je er dan nog wel leuk uit. Dat scheelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |