Wat voor vraag was het eigenlijk?.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat het Geert van probleemwijken is, en dat het weer goed met hem gaat.
Gaaf!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef Buitendam het volgende:
De zanger van Live bij VI? Het programma gaat er kwalitatief wel op vooruit.
Ja, want ze zitten ook in het goedkoopste Hotel van Nederlandquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Gaaf!
Dat komt omdat ze niet zo'n duur mannetje met studio in Zuid-Afrika hebben, dan houden ze geld over voor andere dingen
Alle afleveringen gezien. Vergeet de Marokkanen en de Moslims, sjonnies zijn de problemen.quote:
Nou, ik vond hem zeer matig. Zwak nummer, zwakke begeleiding. Doe dan maar een Stevie Ann of Elske DeWall, van eigen bodem.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Mr.Chandon het volgende:
Zo! Bij de VI weliswaar een echte artiest!
Hij had toch een keer een hele grote hit, want ik herken zijn kop wel. Goede artiest (Y)
LIVE, dat was wel een goede band.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, ik vond hem zeer matig. Zwak nummer, zwakke begeleiding. Doe dan maar een Stevie Ann of Elske DeWall, van eigen bodem.
Is het terras, niet binnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, want ze zitten ook in het goedkoopste Hotel van Nederland
Rare vraag in dit topic, ze lieten het bij Sportzomer zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef wdn het volgende:
Iemand interview VDV met Sylvie gezien voor de duitse TV? Tenenkrommend
Wel een mooie soort van bavariajurk dat weer wel
Hij gaat vanaf Juli touren in Nederland + Europa ( een plek 5/6 ) dus zo " speciaal " is het ook weer niet.quote:
Juist nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rare vraag in dit topic, ze lieten het bij Sportzomer zien.
Live en Ed komen alleen in Nederland aan de bak, in de rest van de wereld weten ze het wel op waarde te schatten (kut dus). Kowalczyk is een beetje de Grant & Forsyth van de eeuw tot nu toe..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |