Jij heb toch al een knuffel beer en beertje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als ze dat wel heeft dan word ik weer aan de kant geschoven?
Als je de waarheid spreekt, zijn mijn bronnen dus onbetrouwbaar.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jij heb toch al een knuffel beer en beertje?
Daar kom je wel weer overheen joh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Chowi het volgende:
Als je de waarheid spreekt, zijn mijn bronnen dus onbetrouwbaar.
Dat laatste hoeft niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt wel een punt ja. Dus dan maar gewoon gescheiden slapen?
Tijd voor nieuwe bronnen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je de waarheid spreekt, zijn mijn bronnen dus onbetrouwbaar.
Ah. Zooooo! Okee, kom je dan?quote:
Ja hoor..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
Mag ik ook mee praten, ik verveel me een beetje.
Ik bij jou, of jij bij mij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Zooooo! Okee, kom je dan?
We gingen net slapen, behalve Chowi dan denk ik, die zoekt nog betrouwbare bronnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
Mag ik ook mee praten, ik verveel me een beetje.
Ik bij jou dan maar he, anders ligt er straks iemand in de weg EN word je nog veel vroeger dan gepland wakker door een alarmpje dat mama roeptquote:
Hehehe.. primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bij jou dan maar he, anders ligt er straks iemand in de weg EN word je nog veel vroeger dan gepland wakker door een alarmpje dat mama roept
Ohquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We gingen net slapen, behalve Chowi dan denk ik, die zoekt nog betrouwbare bronnen
Ik slaap sowieso nooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We gingen net slapen, behalve Chowi dan denk ik, die zoekt nog betrouwbare bronnen
Fijn dromen koekiedoekiequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef Gotrick het volgende:
Hehehe.. prima![]()
Slaap lekker zwoels zwols suikersnoepje![]()
En tot zo![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh
Vinden jullie te acuut te kort aan zeelucht een goede reden om afwezig te zijn van school?![]()
Morgen even op het matje komen.
De voorletters van users die hier gekliekt zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef Driepink het volgende:
ik ben te lui om dit topic door te kijken, misschien omdat ik morgen weer vroeg opmoet, maar wat betekent in godsnaam die titel van die topic ?
het lijkt wel een beetje op dat filmpje @ weblog.fok.nl over die powerpoint presentaties: gebruik nooit teveel afkortingen
Nee joh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef Driepink het volgende:
ik ben te lui om dit topic door te kijken, misschien omdat ik morgen weer vroeg opmoet, maar wat betekent in godsnaam die titel van die topic ?
het lijkt wel een beetje op dat filmpje @ weblog.fok.nl over die powerpoint presentaties: gebruik nooit teveel afkortingen
EN daarachter de naam van een kliekjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De voorletters van users die hier gekliekt zitten.
Slapen is dan ook voor mietjes.quote:
maar misschien vind je 's nachts niet de meest betrouwbare bronnenquote:
Jij begrijpt het.quote:
Nee, wie zegt ook dat ik dat 's nachts doe?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar misschien vind je 's nachts niet de meest betrouwbare bronnen
Niemand he. Nou dahaag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Chowi het volgende:
Nee, wie zegt ook dat ik dat 's nachts doe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |