Hij lust niets meer man, bijna niets dan, dit was puur geluk vanavondquote:
Jij weer mazzelquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lust niets meer man, bijna niets dan, dit was puur geluk vanavond
Wat gaf je hem? kaneel ijs met slagroom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lust niets meer man, bijna niets dan, dit was puur geluk vanavond
Runderstoofpotjequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Gotrick het volgende:
Wat gaf je hem? kaneel ijs met slagroom?
Duik dan snel je bed in! je heb een lappie toppie...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik stort in!
Ik ben soms net een mietje
Nederland heeft gewonnenquote:
Naar bed, naar bed, zeg ik danquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik stort in!
Ik ben soms net een mietje
Als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen 3 secondenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Duik dan snel je bed in! je heb een lappie toppie...
JAloersquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen 3 seconden
Kon ik dat maar..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen 3 seconden
Nondeju... Naatje.. jij bent echt koning van de topic killsquote:
Ja.. ik zit gewoon hier hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:ik blijk superman gewoon te kennen
dankje, denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nondeju... Naatje.. jij bent echt koning van de topic kills
HCRM?quote:
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar gehaktballenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
Koen vreet een hoop
vooral frikadellen zijn da bomb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |