"Iets moois" kan je op meerdere manieren lezenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou meer een lief kind dan 'iets moois'
Ja dat moet ik beamenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
Maar je heb daarna wel iets heel moois op de wereld gebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stronteigenwijs, jeugd van tegenwoordig, nou ze piept wel anders als ze dat kind eruit moet persenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook al gewaarschuwd ja, maar luisteren ho maar![]()
Kut man..quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat moet ik beamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
stronteigenwijs, jeugd van tegenwoordig, nou ze piept wel anders als ze dat kind eruit moet persenHij leert het wel
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat moet ik beamenSanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu al medelijden met haarquote:stronteigenwijs, jeugd van tegenwoordig, nou ze piept wel anders als ze dat kind eruit moet persen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jep, maar ja ruzie's gehad. De mooie herinneringen blijven, dat wel.quote:
Hij is geweldig, vooral als hij wakker isquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
Maar je hebt nu ook een leuk ventje(en volgens mij vooral als hij slaapt)
Neuken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep, maar ja ruzie's gehad. De mooie herinneringen blijven, dat wel.
Tofquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is geweldig, vooral als hij wakker is![]()
Vandaag kreeg hij iets nieuws te eten, zegtie: mama, kijk eens, nieuw eten! lekker!
Ik had ook medelijden met mij, en ik wilde het ook zelfquote:
Kent die spruitjes al?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is geweldig, vooral als hij wakker is![]()
Vandaag kreeg hij iets nieuws te eten, zegtie: mama, kijk eens, nieuw eten! lekker!
Ik wist niet eens dat hij het woord 'nieuw' kende en begreepquote:
Spruitjes zijn lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |