abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 03:26:36 #51
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348240
quote:
het getal 2
Het getal 2 wordt vaak als een teken van onheil gezien. In de Middeleeuwen stond het zelfs symbool voor de duivel.

[bewerken] het getal 3
Het getal 3 heeft de gedachte van de overtreffende trap. Daarnaast verwijst het getal drie naar de heilige drie-eenheid (de Vader, de Zoon en de Heilige Geest). Dit laatste is van essentieel belang in de middeleeuwse literatuur, zoals in Karel ende Elegast, waarin het driemaal herhalen van de boodschap de goddelijke oorsprong ervan weergeeft. Denk hierbij ook aan de triade, een begrip wat in vele godsdiensten voorkomt (zie Triade (godsdienst)).

[bewerken] het getal 6
Het getal 6 heeft de gedachte van net niet volmaakt; er kan ook het kwade mee worden bedoeld. In de Bijbel staat een heel treffend voorbeeld van getallensymboliek in Openbaring 13:18: "Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is 666." Met behulp van de regels van de Gematria zou 'keizer Nero' (n-r-w-n q-s-r), een Romeinse keizer die in de eerste eeuw christenen vervolgde, het getal 666 opleveren.
Naast het getal 7 heeft het ook de betekenis "bijna volmaakt".
[bewerken] het getal 7
Het getal 7 heeft de gedachte in zich van volmaaktheid, volkomenheid. In de joods-christelijke traditie is dit te zien in de zeven dagen dat God de aarde schiep, volgens het creationisme. Het getal 7 is daarmee ook een aanduiding voor "de hele wereld".
Daarnaast kan het voor de zeven deugden staan of voor de zeven vrije kunsten, de zogenaamde artes liberales.
De Iroquois gebruiken de uitdrukking zeven generaties om aan te geven dat ze bij hun beslissingen rekening houden met de gevolgen voor de toekomst.
[bewerken] het getal 8
Het getal 8 is het meest heilige getal. In het Hebreeuws is de naam van God Jahweh, een naam die uit vier Hebreeuwse karakters is opgebouwd - de Yod, de Hé, de Wau en nog een Hé. In het Hebreeuws hebben deze tekens daarnaast een numerieke waarde, respectievelijk 10, 5, 6 en 5. Opgeteld is dit 26, wat volgens de regels van Gematria weer leidt tot 8 (2+6).

[bewerken] het getal 11
In relatie met het getal 12, net als het getal 6, net niet compleet, er is ruimte voor 'rommel', het gekkengetal.

[bewerken] het getal 12
Het getal wijst in de joodse traditie op 'het hele volk', daarvandaan bijvoorbeeld 12 stammen in het volk Israel.

[bewerken] het getal 13
In realtei met het getal 12 is dit over-compleet. Dit moet problemen geven, want er moet 'iets' weg. Het ongeluksgetal.

[bewerken] het getal 83
Bijna 84. Bijna volmaakt in de ogen van het volk (Israel) als in de ogen van de rest van de wereld.

[bewerken] het getal 84
84 = 7 * 12. Daarmaa verwijst 84 zowel naar het hele volk (Israel) als naar de hele wereld. Zie Anna.

[bewerken] het getal 666
Drie keer herhalen lijkt een goddelijke boodschap te zijn, maar wel een incomplete, zie 6

[bewerken] het getal 777
Zo wordt door sommige Christelijke personen het getal 777 weer gebruikt als het getal van de hemel onder andere de rockgroep Stryper[1] en is volgens de rockgroep Iron Maiden de zevende zoon van de zevende zoon ook weer iets Magisch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Numerologie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 03:38:42 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 04:26:23 #52
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_83348444
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Monolith het volgende:
Er is slechts één juiste interpretatie. 666 bestaat hierom:

Eindelijk. Het heeft een paar dagen geduurd, maar dan heb je ook wat.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 27 juni 2010 @ 05:41:18 #53
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348627
quote:
Op zondag 27 juni 2010 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Eindelijk. Het heeft een paar dagen geduurd, maar dan heb je ook wat.
Geweldig nieuws dit

Iron Maiden is zoooooooo'n goede band, die kunnen onmogelijk onzin uitkramen toch?

Al betekend 6 6 6 wel oncompleetheid, dus een boel onzin. ook wel bekend onder de naam de leugen of en liegen.

In feite betekent het dat het 'beest' een boel onzin aka leugens zal gaan verkondigen. En dat ervele volgelingen zullen zijn.
Sja er kan maar 1 waarheid zijn. Je kan er heel erg lang naar gaan zoeken maar dat is tijdverlies.
Niet bewust natuurlijk maar zo kun je dat stellen want de volle waarheid zul je als gewoon mens nooit ontdekken kunnen.
Nu iig zeer zekers nog niet al wordt er anders beweerd.
Maar dat gaat er gewoon om dat die persoon een totaal ander pad bewandeld heeft en dus op een andere manier conclusies trek.
En dát is het hele eier eten... je kan de waarheid iig niet vinden door alleen maar 1 richting op te kijken en een ander pad beredeneren op de wijze die je op je huidige pad geleerd hebt...zo lange zin pfff
Maar daar ontkom je idd niet aan, het gebeurt.
Je moet dan ook verschillende paden 'uittesten' zoals ik dat noem.
Ik ben door een hele rotte periode heengekomen waar ik dacht nooit meer uit te komen op DAT moment.
Het is gelukt en ja ik heb om hulp van God gevraagd... en ook dat het via Jezus mocht gaan en of via z'n engelen.
Ten eerste ben ik door die periode heengekomen... iets wat ik nooit meer voor mogelijk hield.
Mede daarbij heb ik vele wonderen van 'licht' gezien, letterlijk...wetenschappelijk iig niet te clasificeren.
Ik weet iig gewoon zeker nu van het bestaan van God.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat mijn mededelingen hierover als zodanig geaccepteerd worden.
Hoeft van mij ook echt niet. Ik zou het eerder buitengewoon merkwaardig vinden als men allemaal roept dat men me gelooft op m'n woord.

Ik zal nu een heel sterk verhaaltje gaan vertellen.
Ik wilde het eigenlijk niet doen en misschien is dit niet het juiste topic ervoor, maar dan plaats ik m later wel in het juiste.
Ik weet nu al dat er allerlij theorieen op los gelaten kunnen worden die het als dromen betitelen maar ok, dat wist ik al voordat ik erover begon typen

Ik weet er ook dat er zoiets als 'entitieten'zijn.
Meerdere mensen in m'n kennissenkring hebben echt geesten gezien. In klaarwakkere toestand wel te verstaan.
En ook ik had al wel vreemde dingen gezien, ok misschien wel verklaarbaar ook . "lichtflitsen" Of "lichtbollen" die heel kort verschijnen maar dat 'het licht' nog wel op je netvlies gebrand staat zeg maar. Dat verschijnsel.
In het donker, als je probeert te slapen... niet in slaap kunt komen omdat ik weer eens allerlij geluiden hoorde... vervelende tikkende geluidjes die in de stilte heel erg irriteren.
De ene keer uit de tv die jaren niet aangestaan heeft..om de zoveel seconder weer zo'n irritante 'tik'.
Dan uit het kozijn, dan uit de kast, je kon het zo gek niet bedenken.
De ene keer gebeurde het wel en andere keren gewoon niet.
want je gaat erop letten op een gegeven moment heh en een andere slaapkamer proberen hielp ook al weinig. En in een ander huis gebeurde hetzelfde.
In m'n jeugd sliep ik met m'n broer samen op 1 kamer en toen waren er al die onverklaarbare geluiden.
Ook elec. speelgoed dat zo opeens 'aangaat'. kan te verklaren zijn, maar de vreemde geluidjes waren 'strange'.
Maar ik kon dus weer niet slapen en werd zo gigantisch kwaad inmezelf... want wat voor entiteiten (geesten) wilden mij uit m'n slaap houden.
Ik sliep sowieso al heel weinig, int weekend haalde ik het wel weer in was mn motto
Maar de woede was zo groot op die 'wezens' dat er zo opeens.. ik zie het nog zo voor me... een soort van blauw wezen 'uit me' komt... en dat blauwe wezen ben ikzelf kom ik achter!
gelijk met die woede uibarsting kwam dus die 'blauwe draak' zoals ik het voor het gemak maar noem uit me.
Maar was tevens mezelf... vreemd zoiets in de juiste context te plaatsen maar het wordt wel begrepen neem ik aan
Ik was nog steeds pisnijdig en hoorde letterlijk een soort van 'telepathisch' schreeuwen van die entiteiten.
Pure angst 'rook' ik... angst voor het blauwe wezen dat net als hun dezelfde 'Dimensie" kon betreden... ik zag ze daarna al schreeuwend het raam verlaten... al was het raam gesloten moet ik erbij zeggen.
Ik ging achter ze aan in de wetenschap dat ik ze eens flink terug kon pakken.
Het is niet eens mijn taalgebruik, hoe ik erop kom geen idee maar ik zei "luid en duidelijk "Ik ga kwaad doen!!!
Tot ik schrok van mezelf en de woede die in me opgekomen was... tezamen met het resultaat van deze blauwe draak, want blauw was het, deden me schrikken van mezelf... niet eens van de blauwe gedaante die ik zag was en voelde.
Ik kwam bij zinnen zogezegd en dacht eigenlijk ook wel van: zo, die komen niet weer
En het was zo!
voor hele lange tijd tenminste dit voorval is ook al jaren geleden.
Ik hoor nu af en toe nog wel eens een geluidje maar het is niet meer te vergelijken met hoe het was nee
Ik trek me er ook geen reet meer van aan eigenlijk. Nutteloze angstige, achterbakse entiteiten die iemand lastig vallen besteed ik niet zoveel aandacht meer aan iig

Ok weer genoeg gezwamd HIEROVER voorlopig, hier althans wel

En voor de mensen die weer met poep gaan gooien: was ingecalculeerd dank U.
Ik overleef ook die aanval van het moddergooien wel.
En als onder U, wat de meesten zullen zijn, van leedvermaak houden en ze denken dat ik hun dat vermaak schenk?
Prachtig toch...
Kluitjesvolk dat wel, maar ach die moeten er ook zijn.
Zonder eerste kan er geen laatste zijn he.
Mensen die me medicijnen toeschrijven, met medisch advies voor me op de proppen komen graag vermelden welke doctor en welke farmaceutica ik gebaat bij ben.
Ligt dan wel gelijk even toe wat hij of het voor jou betekend heeft. aan vermoedens over werkings methodes, technologieen en andere vormen die zich hieronder scharen, heb ik niets mee. Jah, kan grappig zijn, maar veel meer is het niet

Ik heb tenminste nog 'de moed' om maar met 1 enkele naam te posten hiero.
Ja zo moedig is het ook weer niet, zo bedoel ik het nou ook niet weer.
Maar er zijn velen en velen die posten puur om te trollen en of om een ander eens flink af te zijken.
Zo sarcastisch mogelijk want dat blieft den gemiddelde nederlander wel.
Al eerder genoemd: het leedvermaak.
dan zijn er nog de klonen.
Kan zijn om hunzelf in bepaalde topics te steunen... kan ook via proxy server, heb je gelijk ander IP btw.
(Waarom denk je dat er hier zoveel buitenlanders op het vormen komen... ja hun IP komt uit het buitenland en das als kloon wel makkelijk.
Ik heb me daar in een duister verleden ooit zelf 1 maal aan schuldig gemaakt.
Ik had een ban ( mot met de mod die een hoge functie binnen het leger had, en dan wordt je gekicked na 3 jaren actief lid te zijn geweest. We waren evenlang lid zon beetje.
Tot hij zich tot mod opslijmde... ja die bestaan er ook hoor, en ook hier durf ik te beweren. toen kon ik het binnen afzienbare tijd shaken want ik was anti leger... dat mocht ik niet zo uiten werd me verteld in de mail die ik van deze mod toegestuurd kreeg.
Het was een forum over de wegrace, je weet wel motorracen
Het was het Jurgen van den Goorbergh forum in den beginne is later veranderd in wegraceforum.
Jurgen wilde z'n naam niet meer aan de site binden want hij kreeg zoveel gezeur in z'n gastenboek.
Er waren dus voors en tegens op dat forum.
De anti-jurgen brigade laat ik het zo zeggen.
En pro-jurgen groep. de meningen over dit heerschap waren zeer verdeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om tot de oorzaak van m'n ban daaro te komen: ik was anti jurgen, meneer de mod was dit niet.
Meneer de mod dacht streng op te moeten treden tegen bepaalde uitingen over jurgen. En ik was niet de eerste die een ban kregen, meerdere jurgen bestrijders (om z'n doen en laten en het gebluf..) waren al geband.
En ik volgde in rap tempo.
Jurgen was door velen heilig verklaard op dat forum.
Meneer was ook een follower van de valse profeet.
Meneer de mod stond erom bekend, toen hij nog geen mod was, om z'n galspuwerij jegens de antijurgen groep..
Hij maakte er ook geen publiekelijk geheim van officier in het leger te zijn. leidinggevende functie zoals hij het altijd bewoorde,
Maar iig toen hij zich opgeslijmd had tot mod.. want de ware mebmaster was Jurgen fan in hart en nieren.
Maar was wel wat verdraagzamer dan deze officier uit het leger.
Ik ben tenslotte geband door deze officier... hij was mede 'site owner' geworden en gebruikte z'n macht.
Machtsmisbruik was hem zowieso al niet vreemd... mocht ik niet zeggen en weg was ik
Heb me daarna nog een paar keer geuit met het account van m'n broer...op de pc van m'n broer.
ff de verotte vis bij hun binnengezet zogezegd
Daarna heb ik gewoon de eer aan mezelf gehouden want zo moeilijk is het niet met een ander IP address te posten
Weet elke simpele ziel

"Mijn" blue dragon is overigens al jaaren geleden.
Dus komt niet met die game aanzetten, die was er toen nog niet
Verder veel plezier met het lezen en of afkraken van de post op inhoud en taalkundige gebreken.
Dank U alvast

[ Bericht 4% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 07:01:15 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83348647
evil doet onder .
pi_83350383
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:52 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Je foto ziet er iig behoorlijk zwart wit uit...
en wat ik er op zie laat ik me daar maar niet over uiten, met alle repect maar ik denk dat de duivel dan wel wat anders uitzoekt gezien z'n drang naar reputatie en volmaaktheid.

Jij denk dat je dient als een voorbeeld voor iemand die God volgt, maar je vertegenwoordigt eerder een patiënt van een psychiatrische instelling. Zo 'n fanatisme, bijgeloof, zwartmakerij van andere religies en het aan de kant zetten van alle rationaliteit heb ik zelden ervaren onder gelovigen.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_83350762
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:28 schreef theghostrider het volgende:

[..]

vind het alles behalve een geheim.
Je zegt het zelf al: verering.
Idd een foute vorm van euforische dankbaarheid.
Kinderen gaan tegenwoordig al vanaf jaartje 2 naar een school.
Ook daar wordt sinterklaas met de paplepel ingestampt.
En hoe oud sinterklaas wel niet is enzo.. meer van die bewuste leugenachtige fabels.
Fabels om kinderen blij te maken en wel met materialistische dingen.
Veel liefde is er niet mee gemoeid, het sinterklaas feest.
Als opgroeiend en veellerend kind wordt je doodgegooid met fabeltjes.
Een kind leert bijvoorbeeld heel erg makkelijk een taal. En er wordt beweerd dat kinderen een laag IQ hebben... vreemde redenatie.
Ik zie iemand met een IQ van boven de 130 nog geen chinees leren en schrijven binnen een paar jaar, als het chinees de vreemde taal is tenminste.
Of arabisch lezen en schrijven zoals het bedoeld is....
In het oude Persie had men vast en zeker ook wel uitspraken, gezegdes.
Als je die uitspraken 1400 jaar later nog letterlijk neemt, nee dan ben je geen ruimdenkend persoon.
"eigen haard is goud waard" een haard koste veel in die tijd als ik het letterlijk ga opvatten...sja dan kom je idd aan het dwalen en snap je erniets meer van. Dan isde weg van de minste weerstand het gemakkelijkst.
Je scharen achter de meest interessant klinkende meningen en gedachtes

Is een mooi plaatje over gemaakt:

PS je zegt theist te zijn... je hebt je bij een groep aangesloten, dat is duidelijk. Er bestaat een naampje voor.

En kende je deze al:
-Een geheim vertellen in een kamer met kliklaminaat
-Een Palestijn een Rennie geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen
-Tegen Assepoester zeggen dat ze haar muil moet houden
-Aan een asielzoeker vragen of ie al spaart voor zijn uitzet

EN Door de mand vallen tijdens een ballonvaart, EN DAT ZIE IK JOU STEEDS DOEN.
En weer ga je van de hak op de tak. Er zit gewoon echt geen lijn in, bij jouw beredeneren. Ja, een lijn misschien. Een lijntje coke misschien

quote:
PS je zegt theist te zijn... je hebt je bij een groep aangesloten, dat is duidelijk. Er bestaat een naampje voor.
Wat bedoel je hiermee?
pi_83358377
De gekste die ik heb gehoord is de volgende:

Als je het alfabet op deze manier schrijft:
100=A
101=B
102=C
103=D
104=E
105=F
106=G
107=H

etc.

Als je dan de getallen van HITLER bij elkaar op telt krijg je 666
Lambo of Rekt
  zondag 27 juni 2010 @ 14:57:01 #58
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83358472
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef EggsTC het volgende:

100=A
101=B
102=C
103=D
104=E
105=F
106=G
107=H

etc.

hij is wel orgineel
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 27 juni 2010 @ 14:59:54 #59
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83358577
6,66 is voor mij de prijs die ik tegenwoordig voor een fatsoenlijke Durum Döner moet betalen.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_83359454
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef theghostrider het volgende:
PS ik ben geboren in '69... zou dat een teken zijn?

het is in elk geval een teken dat je heel wat ouder bent dan ik dacht, ik dacht werkelijk dat je onder de 20 zou zijn. Dit mag je wat mij betreft zowel positief als negatief opvatten:

Positief: Gefeliciteerd! Je bent jong van geest gebleven.

Negatief: Dude! Je bent al >40 Zou je je niet eens wat volwassener gedragen?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_83361409
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef EggsTC het volgende:

100=A
101=B
102=C
103=D
104=E
105=F
106=G
107=H

etc.

Bekijk het artikel maar wat ik van skepsis postte. Er schijnen middels verschillende optelsystemen meerdere woorden en namen berekend te kunnen worden met '666'. Ook hele onbeduidende woorden.
Het is gewoon net zolang rekenen als je wilt en van betekenisloze dingen een betekenis af te leiden. Zaken zolang verdraaien dat ze betekenis hebben.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_83366456
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:22 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Bekijk het artikel maar wat ik van skepsis postte. Er schijnen middels verschillende optelsystemen meerdere woorden en namen berekend te kunnen worden met '666'. Ook hele onbeduidende woorden.
Het is gewoon net zolang rekenen als je wilt en van betekenisloze dingen een betekenis af te leiden. Zaken zolang verdraaien dat ze betekenis hebben.
quote:
Een van de populairste kandidaten voor de positie van antichrist was keizer Nero. Elegant was deze oplossing niet. Om de gewenste uitkomst te verkrijgen, moet Nero namelijk eerst op zijn Grieks als Neron worden geschreven; pas na toevoeging van zijn keizerstitel en genoteerd in Hebreeuwse letters komt de som uit op 666:
N R O N K S R
50 200 6 50 100 60 200
Het is alleen jammer dat de schrijver van het artikel vergeet dat het nieuwe testament voor een flink deel origineel in het Grieks was geschreven.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:22:28 #63
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83377064
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:27 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Jij denk dat je dient als een voorbeeld voor iemand die God volgt, maar je vertegenwoordigt eerder een patiënt van een psychiatrische instelling. Zo 'n fanatisme, bijgeloof, zwartmakerij van andere religies en het aan de kant zetten van alle rationaliteit heb ik zelden ervaren onder gelovigen.
Jij vertgenwoordigt de groep van lelijke mensen. (mijn oprechte mening)
Dan ben ik toch liever patient of wat bepaalde groepen daar onder verstaan

PS: Probeer eens wat meer zelfbezef te krijgen... leer misschien ook jij voor jezelf te spreken.
Ik hoor alleen maar voorgekauwde troep.

[ Bericht 8% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 23:01:48 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 22:25:19 #64
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83377214
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:28 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

het is in elk geval een teken dat je heel wat ouder bent dan ik dacht, ik dacht werkelijk dat je onder de 20 zou zijn. Dit mag je wat mij betreft zowel positief als negatief opvatten:

Positief: Gefeliciteerd! Je bent jong van geest gebleven.

Negatief: Dude! Je bent al >40 Zou je je niet eens wat volwassener gedragen?
Volwassen worden.... ben jij wel volwassen?

"volwassen" heeft de status van perfect zijn.
"Wil je niet eens wat meer worden zoals mij" Zo lees ik het echter altijd, dat volwassen worden

En zoiets als 'jong van geest' bestaat niet.
Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ik me gedraag alsof het me geen ruk kan schelen hoe ik iets formuleer.
Puberaal gedrag genoemd.
Ja ik ben idd puberaal als dat de formulatie is tenminste.
Ik noem het zelf gewoon: Jezelf blijven

Dream on.

[ Bericht 17% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 23:06:59 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 22:28:31 #65
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83377376
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

En weer ga je van de hak op de tak. Er zit gewoon echt geen lijn in, bij jouw beredeneren. Ja, een lijn misschien. Een lijntje coke misschien

[ afbeelding ]
[..]

Wat bedoel je hiermee?
Heb je hem ook weer met z'n drugsobsessie.

Nooit iets geprobeerd knul? Weet je wel eens waar je het over hebt vraag ik me dan af.

morraalriddertje
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83377749
Alle 3 de posts die je probeert te weerleggen hebben dubbel en dwars gelijk over je en dat weet je dondersgoed ook. Je klinkt echt als een 16-jarige drugsgebruiker die typt vanuit zijn laptop in een psychiatrische instelling.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:41:58 #67
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83378057
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Jij hebt je geschaard achter een groep mensen die de gezamelijke naam: Theist dragen.
Dat bedoel ik ermee.
6 Miljard mensen zijn onderverdeeld in groepen.
Geen mens is gelijk dus eigenlijk een einzelganger. Om eenzaamheid tegen te gaan vormen zich groepen.
Je hebt ook 2 type mensen: De Lafaards en de Niet lafaards.
Lafaards zoeken STEUN bij een groepering.
Niet lafaards BLIJVEN hun eigen mening spreken en wil dat NIET doen via een groep.

Ik zou zeggen luister nog eens zeer goed naar de tekst van dit liedje:

Als jij me voor drugsverslaafde mag uitschelden mag ik mijn waarheid over jou zeggen: Gigantisch grote lafbek dat je bent!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 22:47:51 #68
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83378381
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef bramhim250 het volgende:
Alle 3 de posts die je probeert te weerleggen hebben dubbel en dwars gelijk over je en dat weet je dondersgoed ook. Je klinkt echt als een 16-jarige drugsgebruiker die typt vanuit zijn laptop in een psychiatrische instelling.
Je groepering een warm hart onder de riem steken?
Nobel streven
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 23:55:28 #69
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83381468
Ok weer ontopic:
Weer een andere kijk op 'the beast'
De Jezus die de meeste kennen en of aanbidden is niet de Messias

شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 28 juni 2010 @ 00:07:51 #70
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83381986
In dit filmpje wordt vooral aan het eind duidelijk in wat voor wereld we werkelijk leven. (va 5 minuut 50)
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83382849
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef theghostrider het volgende:

En zoiets als 'jong van geest' bestaat niet.
Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ik me gedraag alsof het me geen ruk kan schelen hoe ik iets formuleer.
Puberaal gedrag genoemd.
Ja ik ben idd puberaal als dat de formulatie is tenminste.
Ik noem het zelf gewoon: Jezelf blijven
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je je gedraagt alsof je nog niet zoveel van de wereld snapt en nog niet echt geoefend bent in rationeel redeneren, hetgeen voor tieners gewoon is aangezien hun hersenen nog niet helemaal volledig ontwikkeld zijn. (Dat is pas ongveer bij 25 jaar) Hoe je iets formuleert kan mij ook geen ruk schelen, als het inhoudelijk maar wat zou zijn.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  maandag 28 juni 2010 @ 01:46:34 #72
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83384933
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:29 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer dat je je gedraagt alsof je nog niet zoveel van de wereld snapt en nog niet echt geoefend bent in rationeel redeneren, hetgeen voor tieners gewoon is aangezien hun hersenen nog niet helemaal volledig ontwikkeld zijn. (Dat is pas ongveer bij 25 jaar) Hoe je iets formuleert kan mij ook geen ruk schelen, als het inhoudelijk maar wat zou zijn.
Ik snap heel goed hoe de wereld in elkaar steekt.
Kijk vooral eens naar het laatste filmpje dat ik poste. Vanaf 5 minuut 50

Niet helemaal ontwikkeld... bedoel je hiermee onvolgroeid?
De groei vd hersens gaat dus in 'fases'
Zodat je misschien niet alles in een keer hoeft te verwerken?
De hersensens zijn volgens jou pas na +/- je 25e op volle sterkte. Alle sensoren werken op vol vermogen.
Ik ben die leeftijd idd gepasseerd

En ik heb idd al heel wat fases doorlopen.
Die idd m'n denkwijze bepalen.

En idd de gemiddelde mens is niet gewend dat iemand veel van z'n persoonlijke ervaringen beschrijft.
Doet de gemiddelde forummer niet.
Dan maakt men wel een zogenoemde kloon aan.
Het draait bij de meesten om de EER
Hoe krijg je eer op dit forum?
-Niet tegen gevestigde namen aantrappen is een pre.
-Heb je een eigen mening, dat komt je meestal duur te staan.
-Wijk je af van de gemiddelde forummer: Dan loop je meestal achteraan
-Lees je eerst flink in (lurken) zodat je op een gegeven moment populair klinkende posts en mensen gaat herkennen. Wordt ALS hen
-Of neem deze raad ter harte: Gebruik een zinsopbouw die een docent nederlands klaar zou laten komen.
-Zeg altijd dat je zeer hoog opgeleid bent.

Houd je je aan al deze punten; Scoort ALTIJD

Mensen die het gelukt is de anderen te laten geloven uiterst intelligent te zijn, is volledig geslaagd in z'n missie.
Helaas zijn dat de domste mensen. Ze praten over 'denken' maar doen het in werkelijkheid NOOIT.
Ze nemen klakkeloos gebruiken over van enkel inteligente KLINKENDE mensen.
Daar zijn ze hun hele leven mee bezig, zonder enig zelfbesef dus zonder enig gebruik van eigen verstand.
Je hersenen gebruiken alleen maar als opslagruimte.
En uit die vergaarde informatie, een samenstelling zoeken die het Ego pleziert. Eer behalen dus.
Hoe behaal je eer en aanzien? Op een forum vooral door bovengenoemde punten

Maar in werkelijkheid gewoon een robot. Voorgekauwde feitjes op een voorgekauwde manier presenteren alsof het hun eigen mening is Het is het bij elkaar rapen van quotes en daar een eigen draai aan geven (niet in de zin van mening maar taalkundig)
Ik vind iemand die dat doet iemand die aan het playbacken is.
quote:
Emotional arousal makes us functionally stupid
If the emotion is very strong our brains can automatically shut down our rational process entirely and we may find ourselves acting entirely on impulse. Strong emotions such as intense fear may immediately put us into a primitive "fight or flight" state where our body is set up to either fight or flee for survival. Our thinking may take on an "all or nothing" or "black and white" style. We lose the ability to discriminate and see shades of grey. This is an innate mechanism for ensuring our survival. When our ancient ancestors were suddenly faced with an aggressive tiger, nature favoured those who did not stop to think about the colour of its fur but ran for their lives. This can happen subconsciously - see the APET model.

But this same mechanism is at work to a lesser degree in everyday situations. This diagram illustrates strong emotions turning off access to the higher cortex (our rational mind).

Anger makes us stupid
Have you every tried to hold a rational conversation with someone who is extremely angry? Intelligent people who have become extremely angry will also be incapable of thinking clearly - everyone who is not with them is against them. This is black and white thinking in action. An angry person is incapable of determining "shades of grey" (e.g. considering compromise) until they have calmed down.

Love makes us stupid
How rational can you be when first falling in love? Shakespeare recognised the madness of love. High levels of any emotion stop us from being able to think rationally and this is by nature's design. A perfect example of black and white thinking is "He/she loves me, he/she loves me not". It has to be all or nothing - nothing in between has value. In this state "He/she loves me when I do this..." is completely and utterly irrelevant.

Sadness makes us stupid
If you feel that your life is a total failure, that you were born with an inability to function properly in the world and if you beat yourself up about being so hopeless, then you are in a highly emotionally aroused state. Although when depressed you may look to others as subdued and quiet, inside you may be in a desperately anxious state - experiencing high levels of emotion. Associated with this will be "black and white" thinking. "I've always been sad" - rather than "I've been sad before", "I'll never get over this" instead of "This is hard and may take me some time to adjust".

Frustration makes us stupid
Have you ever wrecked something you were trying to fix? Every time the screwdriver slips as you try to undo that (damned!) screw it raises your emotional temperature until you get to the point where the item might just as well be destroyed if it can't be fixed. This is black and white, all or nothing thinking brought on by emotional arousal. A good mechanic is often just someone who knows when not to get upset and when to look for another way or a better tool.

Anxiety makes us stupid
Are you one of those people who forgets a name within 20 seconds of being introduced to someone? If we get anxious about our inability to remember names then at exactly the time that we are told the name our level of emotional arousal rises. It should be no surprise that we have only limited access to our memory at that precise point in time. We simply are not capable of thinking clearly. That is not to say that we cannot function "intelligently". As we become adults we learn to handle social interactions a bit like driving a car - without deliberately conscious thought. The act of remembering a new name requires conscious effort which is much harder when we are (temporarily) anxious.

Ik zal je quote nog wel eens gebruiken tegen 24 jarigen en jonger

[ Bericht 0% gewijzigd door theghostrider op 28-06-2010 01:54:55 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 28 juni 2010 @ 07:49:06 #73
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83386689
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83390464
Je neemt in ieder geval de moeite om gigantische brokken incoherent gebrabbel uit je toetsenbord te rammen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_83390616
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:41 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Jij hebt je geschaard achter een groep mensen die de gezamelijke naam: Theist dragen.
Dat bedoel ik ermee.
6 Miljard mensen zijn onderverdeeld in groepen.
Geen mens is gelijk dus eigenlijk een einzelganger. Om eenzaamheid tegen te gaan vormen zich groepen.
Je hebt ook 2 type mensen: De Lafaards en de Niet lafaards.
Lafaards zoeken STEUN bij een groepering.
Niet lafaards BLIJVEN hun eigen mening spreken en wil dat NIET doen via een groep.

Als jij me voor drugsverslaafde mag uitschelden mag ik mijn waarheid over jou zeggen: Gigantisch grote lafbek dat je bent!
Is goed, veel plezier ermee.

Mensen die mij echt kennen weten dat ik een einzelganger ben die tegen elk gezag is. Ik ben zelfs van voetbal afgegaan, omdat ik gek werd van de trainer die iedereen zat af te blaffen

Maar goed, als jij mij een lafaard noemt, prima. Van iemand die mij zo goed kent als jij, pik ik dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')