quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:32 schreef popolon het volgende:
Landis wordt ook steeds zuurder.
Kan het volledige interview even niet vinden.
Dat lijkt me niet, dat is tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ben benieuwd naar Armstrong en de uitzending bij de NOS morgen. Zou wel tof zijn als Smeets hem aan tafel kan krijgen.
Voor of na de wedstrijd natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dat is tijdens de wedstrijd.
Dan is er i.i.g. geen tafel meerquote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voor of na de wedstrijd natuurlijk.
Armstrong gaat waarschijnlijk volgend jaar nog even door.quote:Bruyneel verwacht Armstrong in andere Tour
25 juli 2010
Johan Bruyneel heeft een boekje opengedaan over de plannen van Lance Armstrong voor 2011. Volgens de ploegleider van RadioShack zal de Amerikaan, die dit jaar eigenlijk zijn fiets aan de wilgen hangt, nog wel aan de start van enkele wedstrijden verschijnen.
"Ook volgend jaar gaat hij nog koersen. De Tour de France zal hij niet meer doen, maar nog wel enkele andere wedstrijden. Ik verwacht hem in de Tour Down Under en eventueel de Ronde van Californië", zegt Bruyneel tegen de NOS.
Ook de organisatoren van de Tour Down Under verwachten Armstrong in januari ook gewoon als deelnemer. De Amerikaan maakte in 2009 zijn comeback in de Australische wielerronde.
De koersen die hij nog wil gaan doen zijn van hele andere orde.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:29 schreef Dejannn het volgende:
Volgens mij kan Armstrong beter stoppen. Dit is helemaal niets meer. Heb em nooit echt gemogen eigenlijk, wel groots respect voor em. Maar vond het echt mooi te zien dat het hem deze Tour allemaal tegen zat, en dat ie vorig jaar ook al werdt verslagen
quote:For the 28 Million People Living with Cancer,The Shack fights On.
Read more: http://www.livestrong.com(...)ts-on/#ixzz0uhIx1V1q
Exodus - Edith Piaf.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:28 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand wat voor muziek er onder het Lance filmpje staat
http://nos.nl/video/174129-imposante-tourcarriere-armstrong.html
*
Over een kwartiertje op Nederland 1 dus.quote:De laatste toer van Lance Armstrong
18.15-18.40 uur EENVANDAAG
De laatste Tour van Lance Armstrong is
niet de zegetocht geworden die hij zelf
in gedachten had.
Armstrongs aartsrivaal Greg Lemond moet
vrijdag getuigen voor de jury in het
onderzoek naar de dopingzaak van Floyd
Landis.
Ook start justitie een onderzoek naar
de handel en wandel van Lance zelf.Na
de grote overwinningen staat zijn
imperium nu op wankelen.
Daar dacht ik ook gelijk aan idd, misschien laten ze het embryonale tweelingbroertje van Hamilton ook nog getuigen.:')quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef Ericr het volgende:
Landis, Lemond en Hamilton. Valt me nog mee dat Tugboat en de tweelingbroer van Hamilton zich ook niet gemeld hebben als getuigen.
Omdat er een paar fietsen zijn verkochtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom denken ze dan dat ie doping heeft gebruikt eigenlijk?
Hoe vaak hebben ze het nou al niet geprobeerd? Ze zullen nu toch moeten afgaan op getuigenverklaringen van een bende losers bij elkaar. twee dopeurs en 1 totaal doorgedraaide voormalige TDF-winnaar die nogal afgunstig overkomt. Verder is Lemond natuurlijk ook wel een weirdo geworden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:24 schreef Aalbers het volgende:
Wat zou er gebeuren als Armstrong uiteindelijk betrapt wordt op doping en hij toegeeft. Dat zal echt een heisa met zich meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |