Volgens mij waren het Marokkanen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Word weer duidelijk waarom ik fransen haat.
Armstrong komt binnen en boegeroep.
Walgelijk rotvolk.
Had gewoon na zijn laatste tourwinst moeten stoppen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:27 schreef ehqo. het volgende:
Een Tour te ver voor Armstrong.
Dat is waar, maar vergeleken met vorig jaar gaat hij nu wel erg roemloos ten onder.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Had gewoon na zijn laatste tourwinst moeten stoppen.
Jammer vind ik dat.
Michael Jordan, Michael Schumacher om maar wat namen te noemen die hem voorgingen.
Misschien, of keiharde overschatting. Of het was ingecalculeerd en gaat het vooral om het geld dat ongetwijfeld binnen blijft stromen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja daar snap ik dus niks van... wellicht iets te maken met de valpartijen? Hmmm
Om vervolgens in zijn kankerstichting te steken. Was overigens één van zijn redenen voor zijn comeback vorig jaar: aandacht en geld voor zijn stichting.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:41 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Misschien, of keiharde overschatting. Of het was ingecalculeerd en gaat het vooral om het geld dat ongetwijfeld binnen blijft stromen.
Hypocriet ook, de Fransen supporterden mensen als Virenque en Brochard heel hard.quote:
Ik hoop dat Vino of Contador Armstrong terughalen bij een eventuele aanval, zoals Armstrong ooit Simeoni terughaalde.quote:zijn laatste Tour speelt Armstrong in de stand geen rol van betekenis mee. Over zijn sportieve terugval zei zijn ploegmanager Bruyneel: "Lance verloor bewust extra tijd om meer kans te maken om met een ontsnapping weg te blijven."
"Door in de hectische slotkilometers van de rit geen moeite te doen om vooraan te blijven, heeft Lance al wat energie kunnen sparen. Dat kan hem dan helpen in zijn zoektocht naar een ritzege."
Daar was ik geen fan van toen, de enige keer dat ik hem echt op sportief vlak zwak vond, dus ik hoop ook dat Armstrong het niet overkomt.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vino of Contador Armstrong terughalen bij een eventuele aanval, zoals Armstrong ooit Simeoni terughaalde.
Dat zou wat zijn idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vino of Contador Armstrong terughalen bij een eventuele aanval, zoals Armstrong ooit Simeoni terughaalde.
Ik begon Armstrong die Tour net te waarderen. Door die actie heeft 'ie bij mij definitief afgedaan.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar was ik geen fan van toen, de enige keer dat ik hem echt op sportief vlak zwak vond, dus ik hoop ook dat Armstrong het niet overkomt.
Ik zou het mooier vinden als Contador hem de ritzege cadeau geeft. Dat hij Armstrong in de laatste km terugpakt en hem dan de overwinning geeft. Dan zal hij altijd de gedachte blijven houden dat hij eigenlijk niet de beste was.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik begon Armstrong die Tour net te waarderen. Door die actie heeft 'ie bij mij definitief afgedaan.
Daarom zou ik het nu wel wat vinden als het hem overkwam. Karma.
Armstrong gaat op de Tourmalet. Contador haalt hem makkelijk bij, toch wint Armstrong met een wiellengte verschil. Eerste wat Contador zegt is dat hij de overwinning aan Armstrong heeft geschonken.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef groenen het volgende:
[..]
En hem dan nog een zetje geven net voor de finish. Zo van "wel doortrappen he, anders wordt 't niets."quote:Op zondag 18 juli 2010 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het mooier vinden als Contador hem de ritzege cadeau geeft. Dat hij Armstrong in de laatste km terugpakt en hem dan de overwinning geeft. Dan zal hij altijd de gedachte blijven houden dat hij eigenlijk niet de beste was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |