abonnement Unibet Coolblue
pi_85840183
Routine overwinning van Haase, slechts een breakpuntje tegen.

Grote klasse, mogen we op nog een titel hopen?
pi_85840265
_O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_85841168
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Norrage het volgende:
Robin tegen Jesse haha (dat is een kutloting voor Jesse...)
Ja, denk dat die er het meest van baalt. Won laatst wel een challenger, maar niet op het niveau waar Robin ze speelt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85842957
Wow, zou momenteel benieuwd zijn als Robin en Thiemo tegen elkaar spelen...Robin is erg indrukwekkend bezig. Vergelijkbaar met Thiemo vorig jaar!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_85845338
Gelijk dit maar linken aan het feit dat het Nederlandse tennis weer in de lift zit.

Ranking Nederlanders precies een jaar geleden:
quote:
151 de Bakker, Thiemo (NED)
239 Huta Galung, Jesse (NED)
264 Sluiter, Raemon (NED)
275 Middelkoop, Matwe (NED)
305 Sijsling, Igor (NED)
368 Koning, Michel (NED)
534 Westerhof, Boy (NED)
577 Schoorel, Thomas (NED)
579 Van Der Meer, Nick (NED)
622 Haase, Robin (NED)
Ranking Nederlanders nu:
quote:
53 de Bakker, Thiemo (NED)
97 Haase, Robin (NED)
145 Huta Galung, Jesse (NED)
171 Sijsling, Igor (NED)
189 Schoorel, Thomas (NED)1
283 Middelkoop, Matwe (NED)
442 Sluiter, Raemon (NED)
526 Westerhof, Boy (NED)
532 Niesten, Miliaan (NED)
621 Van Der Duim, Antal (NED)
pi_85845808
Bijzonder ja! We zijn goed bezig :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:48:54 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85861969
Haase weer terug en De Bakker is ook sterk gestegen.
Daarnaast doet Sijsling het ook wel aardig, hoewel ik bang ben dat die net niet de kwaliteiten heeft voor de top 100. Net als Huta Galung.

Ik moet zeggen dat de ontwikkeling van Thomas Schoorel me niet zo heel erg verbaast, maar dat hij wel een hele grote sprong maakt ineens. Eigenlijk een beetje in de luuwte van de successen van De Bakker en Haase op dit moment.
Ik heb die jongen nog zien spelen in een finale 3 toen hij 15 of 16 was :D
Toen kon hij al super goed tennissen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:25:41 #183
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_85869708
Sijsling en Huta komen idd tekort voor de top 100. En dan nog niet eens op tennisgebied ben ik bang, dat is ook meteen zo jammer.

Haase inmiddels door naar de 83e positie, erg netjes. Hij heeft een enorm goed gravelchallengerseizoen achter zich. Ik ben benieuwd of hij in het stuk van na de US Open nog wat kan op de snellere banen in het ATP-circuit ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_85879375
In principe is Hard Court toch wel echt de betere ondergrond van Haase, itt Thiemo. Daarom is het eigenlijk des te indrukwekkender dat hij het zo goed doet op de gravel challengers! Van Thiemo wisten we dat hij op gravel gewoon heel goed is...Momenteel vind ik wat Haase doet dan ook bijna indrukwekkender dan wat Thiemo doet/deed. Ben daarom inderdaad wel benieuwd wat Haase op het HC gaat doen later in het seizoen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_85911773
Haase leidt tegen Jesse Huta Galung met 6-2 2-1 en een break. Hij trekt zijn vorm dus door.
Schoorel helaas 6-4 6-2 verloren van Rui Machado
pi_85912909
GSM Haase 6-2 6-3

Redelijk simpele overwinning tegen Jesse Huta Galung. Next is local hero Walter Trusendi.
pi_85913050
haase zal volgende week spelen in alphen, kreeg een wildcard. mooi voor het toernooi
pi_85913324
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef F.M.D. het volgende:
haase zal volgende week spelen in alphen, kreeg een wildcard. mooi voor het toernooi
Lekker druk schema dan. 3 challlengers in a row. Maar dat kan de fitte Haase wel aan.
pi_85915897
Heeft hij een wildcard nodig voor dat Challengertournooi?
pi_85915918
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:49 schreef El_Bassie het volgende:
Heeft hij een wildcard nodig voor dat Challengertournooi?
Wel als hij zich niet heeft ingeschreven
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85915983
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wel als hij zich niet heeft ingeschreven
Ach so.
  woensdag 1 september 2010 @ 08:40:35 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85938508
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:46 schreef danusz1986 het volgende:

[..]

Lekker druk schema dan. 3 challlengers in a row. Maar dat kan de fitte Haase wel aan.
Wel een simplistische opmerking, maar als hij top 50 (en beter) wil worden zal hij toch veel toernooien en wedstrijden moeten spelen. De toernooien worden alleen maar zwaarder als het niveau waar je speelt hoger wordt. Eigenlijk speelt hij nu onder zijn niveau. Hij wint die partijtjes zo makkelijk.

Als ik zie hoe makkelijk hij zijn partijtjes wint, denk ik dat hij niet onder doet voor De Bakker.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_85940823
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wel een simplistische opmerking, maar als hij top 50 (en beter) wil worden zal hij toch veel toernooien en wedstrijden moeten spelen. De toernooien worden alleen maar zwaarder als het niveau waar je speelt hoger wordt. Eigenlijk speelt hij nu onder zijn niveau. Hij wint die partijtjes zo makkelijk.

Als ik zie hoe makkelijk hij zijn partijtjes wint, denk ik dat hij niet onder doet voor De Bakker.
Maar ja dit is een eenvoudige manier om een tiental plekken te pakken op de ATP-lijst, iets wat veel moeizamer zou gaan als hij naar de States ging om qualies te spelen. Als hij het goed doet kan hij volgend jaar op deze manier gewoon directe plaatsing afdwingen voor elk ATP-toernooi.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 1 september 2010 @ 11:34:21 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85942575
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Maar ja dit is een eenvoudige manier om een tiental plekken te pakken op de ATP-lijst, iets wat veel moeizamer zou gaan als hij naar de States ging om qualies te spelen. Als hij het goed doet kan hij volgend jaar op deze manier gewoon directe plaatsing afdwingen voor elk ATP-toernooi.
Tuurlijk, maar hij komt nu wel zo hoog dat zijn resultaten zo goed moeten zijn (dus halve finales en finales halen) dat het moeilijk wordt om er echt nog veel winst uit te halen. Dat was een beetje mijn idee erachter.

Misschien dat hij ook niet verwacht had dat het zo snel zou gaan en daarom alleen in challengers heeft ingeschreven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 september 2010 @ 12:04:38 #195
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_85943757
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar hij komt nu wel zo hoog dat zijn resultaten zo goed moeten zijn (dus halve finales en finales halen) dat het moeilijk wordt om er echt nog veel winst uit te halen. Dat was een beetje mijn idee erachter.

Misschien dat hij ook niet verwacht had dat het zo snel zou gaan en daarom alleen in challengers heeft ingeschreven.
Ik weet toevallig dat zijn doelstelling aan het begin van dit jaar was om eind van het jaar weer in de top-100 te staan. Het gaat dus inderdaad sneller dan hij had verwacht. Daarom ook dat ik verwacht dat hij na de US Open in zal stromen in de ATP-toernooien, oa de indoortoernooien in Azie ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_85946299
Ik zie hem niet naar Azie gaan om alleen te gaan kwalificeren, eigenlijk. De entry lists voor de main draw zijn allang gesloten.

Gok dat hij gewoon zijn instroom maakt na de "Asian swing", kan hij gewoon in Europa blijven.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:28:38 #197
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_85946654
Ik had er even niet bij stilgestaan dat de inschrijflijsten voor de Asian Swing al vast lagen. Dan denk ik dat je gelijk hebt en hij lekker in Europa blijft. Haase is wel nog 3e ALT voor het Boekarest Open, nog een ATP-250 op gravel over enkele weken.

Thiemo staat oa ingeschreven voor Bangkok, Tokyo en Shanghai.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_85990414
Robinho wint met 6-4, 6-3 van Trusendi. Next up is Machado of Aranguren.
pi_85999449
eens kijken hoe lang hij deze streak gaat volhouden, ergens moet de motivatie toch stoppen??
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86027623
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef Norrage het volgende:
eens kijken hoe lang hij deze streak gaat volhouden, ergens moet de motivatie toch stoppen??
Nog niet hier. Eerste set naar Haase 6-4!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')